Teres Napisano 11 Października 2015 Udostępnij Napisano 11 Października 2015 Cześć, przymierzam się pomału do kupno auta dostawczego. Kwota jaką dysponuję to około 10.000zł na start. Na pace potrzebuję mieć minimum 2,4-2,5m, więcej jak 3m nie potrzeba. Waham się pomiędzy: - Volkswagenem T4 - Oplem Vivaro/Renault Trafic (ideał jeśli chodzi o wymiary i komfort prowadzenia) - Ducato/Partnerem/Jumperem/Masterem (krótkie i niskie wersje) Rocznik będzie w okolicach 2000-2002roku. Przebieg miesięczny szacuję na około 2tys. kilometrów. Auto będzie woziło raczej lekkie rzeczy, żadnego ciągania przyczep itd. Fajnie jakby była jakaś w miarę dynamika, dobrze żeby te 80KM było. Auto na minimum kilka lat (powiedzmy 5). Pytanie czy szukać znanej T4-ki, próbować dużo nowsze technologicznie (tak mi się wydaje) Vivaro/Trafic, a może nie bać się ich większych braci? Wiem, że główny problem to rdza (zjedzone progi), a tak to chyba nie ma się specjalnie czego bać? O 1.9dci coś słyszałem, pytanie czy nie wystarczy zmieniać częściej olej, żeby nie było problemu? Jeszcze jedno, orientuje się może ktoś jak wygląda sprawa sprowadzenia auta z Niemiec np. Ducato, które tam ma wbite w dowodzie do 5t, a ja chciałbym mieć w Polsce zarejestrowane do 3,5t? Podobno wystarczy, że Niemiec przed sprzedażą przerejestruje na 3,5 tony i takie się kupuje (tyko co z tabliczką znamionową)? Modów proszę o nieprzenoszenie tematu, bo na "wadze ciężkiej" ruch praktycznie zerowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chris_66 Napisano 11 Października 2015 Udostępnij Napisano 11 Października 2015 Cześć, przymierzam się pomału do kupno auta dostawczego. Kwota jaką dysponuję to około 10.000zł na start. Na pace potrzebuję mieć minimum 2,4-2,5m, więcej jak 3m nie potrzeba. Waham się pomiędzy: - Volkswagenem T4 - Oplem Vivaro/Renault Trafic (ideał jeśli chodzi o wymiary i komfort prowadzenia) - Ducato/Partnerem/Jumperem/Masterem (krótkie i niskie wersje) Rocznik będzie w okolicach 2000-2002roku. Przebieg miesięczny szacuję na około 2tys. kilometrów. Auto będzie woziło raczej lekkie rzeczy, żadnego ciągania przyczep itd. Fajnie jakby była jakaś w miarę dynamika, dobrze żeby te 80KM było. Auto na minimum kilka lat (powiedzmy 5). Pytanie czy szukać znanej T4-ki, próbować dużo nowsze technologicznie (tak mi się wydaje) Vivaro/Trafic, a może nie bać się ich większych braci? Wiem, że główny problem to rdza (zjedzone progi), a tak to chyba nie ma się specjalnie czego bać? O 1.9dci coś słyszałem, pytanie czy nie wystarczy zmieniać częściej olej, żeby nie było problemu? Jeszcze jedno, orientuje się może ktoś jak wygląda sprawa sprowadzenia auta z Niemiec np. Ducato, które tam ma wbite w dowodzie do 5t, a ja chciałbym mieć w Polsce zarejestrowane do 3,5t? Podobno wystarczy, że Niemiec przed sprzedażą przerejestruje na 3,5 tony i takie się kupuje (tyko co z tabliczką znamionową)? Modów proszę o nieprzenoszenie tematu, bo na "wadze ciężkiej" ruch praktycznie zerowy. T4 to zależy od silnika, z rudą i tak będziesz walczył trafic/vivaro raczej ruda nie zjada ale słabsze silniki nie chcą jechać , w 1,9 dci problemem są zgniłe wtryski bardziej niż problemy z panewkami czy skrzyniami (miałem kilka trafików i zawsze były koszta z wymianą wtrysków (czytaj z remontem głowicy) , a skrzynie i inne podobno typowe problemy nie występowały trojaczki ducato chwalone są za silniki i umiarkowane rudzenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 11 Października 2015 Udostępnij Napisano 11 Października 2015 ja bym celował w master 2.5d / pozniej T4 i jeszcze pozniej rodzina ducato. albo pierwszy lepszy w dobrym stanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.