Lesiu_Zett Napisano 14 Października 2015 Udostępnij Napisano 14 Października 2015 Bry. Czy w cienkim, 900 na gaźniku przewody paliwowe są takie same jak w 700? Czy może już "normalne" i do swapa nie trzeba ich wywalać? Znajomy przymierza się do swapa z gaźnika na 1.2 i nie wiem co mu powiedzieć (a nie zaglądałem ostatnio pod maskę) czy będzie musiał wymieniać przewody czy zostają "stare" :D Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JohnnyR Napisano 14 Października 2015 Udostępnij Napisano 14 Października 2015 http://allegro.pl/przewody-paliwowe-cinquecento-900-700-gaznik-oryg-i5545498351.html chyba bez wymiany sie nie obejdzie, jak wg tego goscia to "nowe i oryginalne Fiata" to pewnie takie same ma pod budą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 14 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2015 aha, no to trzeba będzie przypilnować jakiegoś dawcę w "magazynach NASA" i zdemontować co potrzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 15 Października 2015 Udostępnij Napisano 15 Października 2015 Ja nie zmienialem przewodow. Przewody gumowe w komorze ucialem i na sztywne przewody nalozylem gumowe dluzsze. Tak samo zrobilem przy baku. Wszystko gralo i nie bylo problemow. Jedynie filtr paliwa powedrowal pod maske na przewod gumowy bo pod bakiem go oczywiscie nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.