Skocz do zawartości

Prestiż B7 - który silnik warto brac?


Astroman

Rekomendowane odpowiedzi

Pojawił sie pomysł zakupu Prestiża B7. Priorytet to w miarę wysoka bezawaryjność. Które silniki warto brać pod uwagę?

 Ma być Prestiż bo przyszły nabywca tak chce i nie bierze pod uwagę innych opcji.

Przebieg w chwili zakupu  do 100 tyś.  Auto na 3-4 lata. do 150 tyś km przebegu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojawił sie pomysł zakupu Prestiża B7. Priorytet to w miarę wysoka bezawaryjność. Które silniki warto brać pod uwagę?

 Ma być Prestiż bo przyszły nabywca tak chce i nie bierze pod uwagę innych opcji.

Przebieg w chwili zakupu  do 100 tyś.  Auto na 3-4 lata. do 150 tyś km przebegu

Ja bym szukał 1.8TSI lub 2.0TSI - jeśli auto miałoby żreć oliwę to już byłoby to ujawnione w historii serwisowej. I świadomie wziąłbym manuala zamiast DSG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnie, jednym braly, innym nie - nie wiem, czy to zależy od egz., czy od stylu jazdy.

Od stylu tez pewnie zalezy - bo jak w renuarze zrobiłem 4 kkm w warunkach "szybkich autostradowych" to z pół litra musiałem dolać... Ale w VW podobno rozwiazali problem w okolicach roku 2011/12 - i nowe juz nie biorą - tyle... ;l ;l ;l ;l ;l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od stylu tez pewnie zalezy - bo jak w renuarze zrobiłem 4 kkm w warunkach "szybkich autostradowych" to z pół litra musiałem dolać... Ale w VW podobno rozwiazali problem w okolicach roku 2011/12 - i nowe juz nie biorą - tyle... ;l ;l ;l ;l ;l

A one czasami nie maja normy litr na 1kkm ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od stylu tez pewnie zalezy - bo jak w renuarze zrobiłem 4 kkm w warunkach "szybkich autostradowych" to z pół litra musiałem dolać... Ale w VW podobno rozwiazali problem w okolicach roku 2011/12 - i nowe juz nie biorą - tyle... ;l ;l ;l ;l ;l

Mówisz? Ale to nie ta sama sytuacja jak chciałeś mi udowodnić że Twoje auto nie bierze oleju nawet na autostradzie?

 

Natomiast nawiązując do do tych 140 km/z litra to odpowiem na dwa sposoby...\

1. przejechałem na przełomie maja i czerwca prawie 3000 km po niemieckich autostradach w porach "małego" ruchu - na wielesetkilometrowych odcinkach średnia predkość (droga dzielona przez czas) dochodziła do 150 km/h - i nie dolałem grama oleju (nie było trzeba) a do tych 3000km trzba jeszcze doliczyć dojazd z Lublina do niemieckiej autostrady i z powrotem.. Skoro francuzom wychodzi zrobienie silnika nie bioracego oleju to co jest z niemieckimi silnikami?

Jakbyś nie pamiętał to całość tutaj :https://forum.autokacik.pl/index.php/topic/398281-no-to-się-chłop-długo-nie-nacieszył-nowym-autem/page-2#entry5522048

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówisz? Ale to nie ta sama sytuacja jak chciałeś mi udowodnić że Twoje auto nie bierze oleju nawet na autostradzie?

Dolewałem w innej renówce z nalotem prawie 200kkm.

Edit... Ale niemniej oba przyklady IMO dowodzą że zuzycie oleju przez silnik moze być zaniedbywalnie male.. bo 125 ml na 1000 km to nie jest przerażająca cyfra (auto bylo z turbo)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.