Skocz do zawartości

[Astra f] pompa hamulcowa czy serwo


smajler

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio tak poczytalem o niesprawnym serwie/ pompie i tak zainteresowalo mnie sprawdzic jak sprawy maja sie u mnie. Nie slysze aby cos syczalo, jak podniose maske tez zasysania nie slysze (metoda na benzyne nie sprawdzalem). Jak napompuje hamulec na wylaczonym to trzyma napompowanie, po odpaleniu wpada w dol do zwyczajnej pozycji. Hamulce zawsze mam dobrej firmy, klocki, tarcze ate aktualnie, przedtem trw. Jednak pedal jest twardy, trzeba mocno go wcisnac zeby poelciec na 'pysk' w porownaniu do innych aut sa mniej 'czule'. Dzisiaj sobie tez sprawdzalem czy jak go wcisne to po chwile moge dalej dociskac i dalej. I tak sie dzieje docisne- po chwili sproboje bardziej to wcisnie sie bardziej az dotknie sruby w podlodze i zauwazylem tez ze jak mocno wciskam to jest zmiana obrotow delikatnie. Od nowosci 99 rocznik, lpg od 2002 padla 2x UPG pierwsza po ok 9 latach druga 2 lata temu, i zawsze byla przerwa nie cylinder-cylinder tylko cyl-kanal plynu chlodzacego i olej wylewal sie na blok silnik prawy dolny rog na cylindrze ostatnim gdzie jest przewod podcisnienia z serwem. I tak sie zastanawiam czy moze to byc polaczone z serwem ze ciagnelo lewe powietrze i dlatego po czasie UPG padla czy moze zbieg okolicznosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio tak poczytalem o niesprawnym serwie/ pompie i tak zainteresowalo mnie sprawdzic jak sprawy maja sie u mnie. Nie slysze aby cos syczalo, jak podniose maske tez zasysania nie slysze (metoda na benzyne nie sprawdzalem). Jak napompuje hamulec na wylaczonym to trzyma napompowanie, po odpaleniu wpada w dol do zwyczajnej pozycji. Hamulce zawsze mam dobrej firmy, klocki, tarcze ate aktualnie, przedtem trw. Jednak pedal jest twardy, trzeba mocno go wcisnac zeby poelciec na 'pysk' w porownaniu do innych aut sa mniej 'czule'. Dzisiaj sobie tez sprawdzalem czy jak go wcisne to po chwile moge dalej dociskac i dalej. I tak sie dzieje docisne- po chwili sproboje bardziej to wcisnie sie bardziej az dotknie sruby w podlodze i zauwazylem tez ze jak mocno wciskam to jest zmiana obrotow delikatnie. Od nowosci 99 rocznik, lpg od 2002 padla 2x UPG pierwsza po ok 9 latach druga 2 lata temu, i zawsze byla przerwa nie cylinder-cylinder tylko cyl-kanal plynu chlodzacego i olej wylewal sie na blok silnik prawy dolny rog na cylindrze ostatnim gdzie jest przewod podcisnienia z serwem. I tak sie zastanawiam czy moze to byc polaczone z serwem ze ciagnelo lewe powietrze i dlatego po czasie UPG padla czy moze zbieg okolicznosci.

ogolnie to astra f jak i daewoo maja bardzo slabe hamulce.... jak się przesiądę z astry do golfa to musze uwazac żeby nie rozbić szyby głową..... chyba taki urok tych aut- nie wspomne ze astra to z przodu pełne tarcze i z tyłu beny więc nie ma co wymagac, co innego jakby byly z przodu tarczowe wentylowane o solidnej średnicy i  z tyłu tarcze (już nie mówię o wentylowanch)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogolnie to astra f jak i daewoo maja bardzo slabe hamulce.... jak się przesiądę z astry do golfa to musze uwazac żeby nie rozbić szyby głową..... chyba taki urok tych aut- nie wspomne ze astra to z przodu pełne tarcze i z tyłu beny więc nie ma co wymagac, co innego jakby byly z przodu tarczowe wentylowane o solidnej średnicy i  z tyłu tarcze (już nie mówię o wentylowanch)

No wlasnie w porownaniu do innych aut gdzie sa wentylowane tarcze z przodu i tarcze w tylu to jest roznica jak mowisz, trzeba uwazac bo za mocne sa:) inna astra taka nie mialem okazji jezdzic wiec nie wiem czy to ogolnie problem tych asterek czy tylko moja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.