smajler Napisano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2015 Ostatnio tak poczytalem o niesprawnym serwie/ pompie i tak zainteresowalo mnie sprawdzic jak sprawy maja sie u mnie. Nie slysze aby cos syczalo, jak podniose maske tez zasysania nie slysze (metoda na benzyne nie sprawdzalem). Jak napompuje hamulec na wylaczonym to trzyma napompowanie, po odpaleniu wpada w dol do zwyczajnej pozycji. Hamulce zawsze mam dobrej firmy, klocki, tarcze ate aktualnie, przedtem trw. Jednak pedal jest twardy, trzeba mocno go wcisnac zeby poelciec na 'pysk' w porownaniu do innych aut sa mniej 'czule'. Dzisiaj sobie tez sprawdzalem czy jak go wcisne to po chwile moge dalej dociskac i dalej. I tak sie dzieje docisne- po chwili sproboje bardziej to wcisnie sie bardziej az dotknie sruby w podlodze i zauwazylem tez ze jak mocno wciskam to jest zmiana obrotow delikatnie. Od nowosci 99 rocznik, lpg od 2002 padla 2x UPG pierwsza po ok 9 latach druga 2 lata temu, i zawsze byla przerwa nie cylinder-cylinder tylko cyl-kanal plynu chlodzacego i olej wylewal sie na blok silnik prawy dolny rog na cylindrze ostatnim gdzie jest przewod podcisnienia z serwem. I tak sie zastanawiam czy moze to byc polaczone z serwem ze ciagnelo lewe powietrze i dlatego po czasie UPG padla czy moze zbieg okolicznosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nuba98 Napisano 29 Grudnia 2015 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2015 Ostatnio tak poczytalem o niesprawnym serwie/ pompie i tak zainteresowalo mnie sprawdzic jak sprawy maja sie u mnie. Nie slysze aby cos syczalo, jak podniose maske tez zasysania nie slysze (metoda na benzyne nie sprawdzalem). Jak napompuje hamulec na wylaczonym to trzyma napompowanie, po odpaleniu wpada w dol do zwyczajnej pozycji. Hamulce zawsze mam dobrej firmy, klocki, tarcze ate aktualnie, przedtem trw. Jednak pedal jest twardy, trzeba mocno go wcisnac zeby poelciec na 'pysk' w porownaniu do innych aut sa mniej 'czule'. Dzisiaj sobie tez sprawdzalem czy jak go wcisne to po chwile moge dalej dociskac i dalej. I tak sie dzieje docisne- po chwili sproboje bardziej to wcisnie sie bardziej az dotknie sruby w podlodze i zauwazylem tez ze jak mocno wciskam to jest zmiana obrotow delikatnie. Od nowosci 99 rocznik, lpg od 2002 padla 2x UPG pierwsza po ok 9 latach druga 2 lata temu, i zawsze byla przerwa nie cylinder-cylinder tylko cyl-kanal plynu chlodzacego i olej wylewal sie na blok silnik prawy dolny rog na cylindrze ostatnim gdzie jest przewod podcisnienia z serwem. I tak sie zastanawiam czy moze to byc polaczone z serwem ze ciagnelo lewe powietrze i dlatego po czasie UPG padla czy moze zbieg okolicznosci. ogolnie to astra f jak i daewoo maja bardzo slabe hamulce.... jak się przesiądę z astry do golfa to musze uwazac żeby nie rozbić szyby głową..... chyba taki urok tych aut- nie wspomne ze astra to z przodu pełne tarcze i z tyłu beny więc nie ma co wymagac, co innego jakby byly z przodu tarczowe wentylowane o solidnej średnicy i z tyłu tarcze (już nie mówię o wentylowanch) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smajler Napisano 30 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2015 ogolnie to astra f jak i daewoo maja bardzo slabe hamulce.... jak się przesiądę z astry do golfa to musze uwazac żeby nie rozbić szyby głową..... chyba taki urok tych aut- nie wspomne ze astra to z przodu pełne tarcze i z tyłu beny więc nie ma co wymagac, co innego jakby byly z przodu tarczowe wentylowane o solidnej średnicy i z tyłu tarcze (już nie mówię o wentylowanch) No wlasnie w porownaniu do innych aut gdzie sa wentylowane tarcze z przodu i tarcze w tylu to jest roznica jak mowisz, trzeba uwazac bo za mocne sa:) inna astra taka nie mialem okazji jezdzic wiec nie wiem czy to ogolnie problem tych asterek czy tylko moja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.