tom111 Napisano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2016 285 są wg mnie są niebezpieczne do 1500 kilogramowej Cromy. Te z 2,4 są poprawne do takiego auta i można się z nimi czuć bezpiecznie, parę razy mnie uratowały przed dzwonem . Przeszczep z alfy byłby super, ale Croma to dupo-wóz, a nie pogromca zakrętów. Patrząc na koszty i przeszczepy, to opcja z hamulcami z 2,4 są wg mnie najbardziej racjonalna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radek_p14 Napisano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2016 Zaciski nie są takie drogie od Alfy ciekawe tylko jak z mocowaniem i czy alu 16 by weszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom111 Napisano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2016 Zaciski nie są takie drogie od Alfy ciekawe tylko jak z mocowaniem i czy alu 16 by weszło. To już trzeba by przetestować, albo znaleźć kogoś kto to robił. Moim mechanikom wymiana na 2,4 zajęła 3 godziny i kosztowała 800 zł. Za dużo lepsze hamowanie i poczucie bezpieczeństwa, wg mnie warto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radek_p14 Napisano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2016 Z Alfy 166 V6 powinny podejść, jak w Cromie są takie same dziury na zwrotnicy jak w Alfie 159. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2016 Z Alfy 166 V6 powinny podejść, jak w Cromie są takie same dziury na zwrotnicy jak w Alfie 159. Z tego co wiem to nie jest to prosty przeszczep i potrzebny jest adapter.. tak więc zostaje przy tarczach Mikoda nacinanych i nawiercanych które nieco ratują sytuacje z miękkimi klockami ferodo ale do ideału to daleko ... a pozatym i tak przy tych oponach to niema znaczenia bo jak to powiadają: "łańcuch jest tak silny jak silne jest jego najsłabsze ogniwo" a u mnie mocniejsze naciśnięcie pedału hamulca uruchamia ABS a mocniejsze naciśnięcie pedału gazu ESP i ASR Dzisiaj znowu to samo lekko deszczyk popadał +8C i ja chiałem mocniej przyspieszyć na prostej a ona mi kontrolkami zamrugała strzeliła foch a i zamiast przyspieszać zaczęła zwalniać ... coś czuje, że pierwszy w tym roku zmienię opony na letnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
radek_p14 Napisano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2016 Tutaj gościu zakładał i wygląda dosyć prosto http://www.forum.alfaholicy.org/159_brera_brera_spider/89373-swap_zaciskow_brembo_przedniej_osi_alfie_159_16v.html Jeżeli w Cromie jest taki sam rozstaw śrub na zwrotnicy do montażu zacisku jak w Alfie 159 zaciskami jednotłoczkowymi to roboty byłoby mało. Ceny zacisków od Alfy 166 V6 są dosyć tanie do tego klocki też w dobrych pieniądzach. Jeżeli ten zacisk wejdzie mi na alu 16 bo raczej na letnie 18 wejdzie bez problemu to się bardo mocno zastanowię czy to nie zrobić. Najlepiej to chciałbym znaleźć jakiegoś mechanika który by mi to ogarnął. Mi bardziej chodzi o ich wygląd niż o poprawę hamowania bo na nią nie mogę narzekać. Moja Croma jeszcze się załapała na hamulce 2.4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi