Skocz do zawartości

Ktoś oglądał 300ccm?


bielaPL

Rekomendowane odpowiedzi

Hej

Porownywal ktoś fizycznie te 3 motocykle?

Ninja 300

Cbr300r

Rc390

Albo chociaż sprawdzał na żywo jeden z nich i może coś ciekawego powiedzieć?

Wolniejsze i lżejsze od 600. ;)

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Przejeździłem na Ninjy 300 prawie 1000km, z czego ~200 w Ułężu, co chcesz wiedzieć?

Jak się sprawuje przy normalniej jeździe, pozycja, praca skrzyni? Jak to wygląda przy wzroście koło 180cm. Jak śmiga po nierównych lokalnych asfaltach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hmm: z punktu widzenia kurdupla ( 160 cm)mogę Ci napisać tylko jedno, jeździ mi się na niej genialnie :oki: ​​zresztą długoś moich nóg zdecydowała o jej zakupie, jest lekka, mieszczę się nią wszędzie ;]  skrzynia pracuje płynnie​,nie szarpie, biegi wchodzą idealnie :skromny: ​jeździłam po gruntówkach z dziurami nie miałam z nią najmniejszych problemów. Bardzo jestem zadowolona z wyboru a odkąd mam wydech akrapovica to wręcz  :serce:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się sprawuje przy normalniej jeździe, pozycja, praca skrzyni? Jak to wygląda przy wzroście koło 180cm. Jak śmiga po nierównych lokalnych asfaltach?

 

pozycja dla mnie wygodniejsza niż na ER-6 (mniej cofnięte podnóżki), skrzynia pracuje mięciutko, przy wzroście 180 będziesz wyglądał jak na psie ;]

Mi jedyne co w niej przeszkadzało to na gymkhanowych treningach, że potrafiła mi kiera nadgarstek do baku przycisnąć przy maksymalnie ciasnych manewrach, po podwyższeniu kierownicy o 2,5cm problem praktycznie nie występuje.

A tak na miasto wprost idealna moim zdaniem, lekka, zwrotna, żwawa, spalanie jak w skuterze 3,5/100 ;l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pozycja dla mnie wygodniejsza niż na ER-6 (mniej cofnięte podnóżki), skrzynia pracuje mięciutko, przy wzroście 180 będziesz wyglądał jak na psie ;]

Mi jedyne co w niej przeszkadzało to na gymkhanowych treningach, że potrafiła mi kiera nadgarstek do baku przycisnąć przy maksymalnie ciasnych manewrach, po podwyższeniu kierownicy o 2,5cm problem praktycznie nie występuje.

A tak na miasto wprost idealna moim zdaniem, lekka, zwrotna, żwawa, spalanie jak w skuterze 3,5/100 ;l

no ta... A moja xj6n 4,8 przy czym ma 78 km i 209 kg wagi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ta Ninja 300 zaczęłaby Ci produkować paliwo. Mi odpowiednik XJ6 czyli er6 palił 5,5 - 6,5l/100 a żeby spalił poniżej 5 musiałem jechać baaaaaardzo spokojnie w trasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

Porownywal ktoś fizycznie te 3 motocykle?

Ninja 300

Cbr300r

Rc390

Albo chociaż sprawdzał na żywo jeden z nich i może coś ciekawego powiedzieć?

 

Przejechalem jakies 6,000km na CBR250R, czyli bezposrednim poprzedniku CBR300R. Wrazenia bardzo pozytywne:

- bardzo lekki i wdzieczny w prowadzeniu

- jak na jeden cylinder dobra kultura pracy i niezle idzie z dolnego zakresu obrotow (vs np. Ninja 250)

- fajna pozycja za kierownica (nie az tak lezaca jak w niektorych sportowych motocyklach)

- dobrze dzialajacy uklad ABS

- owiewki niezle chronia przed wiatrem oraz przed deszczem np. w przypadku wjechania w kaluze

- do 80kmh, czyli 1-2 bieg idzie bardzo przyzwoicie, w miescie spokojnie idzie nadazyc ze slabszymi 600cc. Do tego prawiidlowy sportowy przebieg krzywej mocy (moc rosnie az do samego odciecia vs np. CBR500R gdzie powyzej 8500 rpm pomimo wzrostu obrotow moc juz nie rosnie)

- duza frajda z jazdy w mysl zasady ze czasem wiecej radosci daje jazda slabszym sprzetem na 9-10/10 mozliwosci niz kupno czegos szybszego i jazda na 2/10 z braku mozliwosci bezpeicznego wykorzystania tych osiagow w codziennje jezdzie

 

Nie jest to natomiast idealny motocykl jei ktos zamierza czesto jezdzic w dwie osoby, no ale przy tej pojemnosci jest to niejako rzecz oczywista.

W tym segmencie zainteresowalbym sie tez Yamaha R3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejechalem jakies 6,000km na CBR250R, czyli bezposrednim poprzedniku CBR300R. Wrazenia bardzo pozytywne:

- bardzo lekki i wdzieczny w prowadzeniu

- jak na jeden cylinder dobra kultura pracy i niezle idzie z dolnego zakresu obrotow (vs np. Ninja 250)

- fajna pozycja za kierownica (nie az tak lezaca jak w niektorych sportowych motocyklach)

- dobrze dzialajacy uklad ABS

- owiewki niezle chronia przed wiatrem oraz przed deszczem np. w przypadku wjechania w kaluze

- do 80kmh, czyli 1-2 bieg idzie bardzo przyzwoicie, w miescie spokojnie idzie nadazyc ze slabszymi 600cc. Do tego prawiidlowy sportowy przebieg krzywej mocy (moc rosnie az do samego odciecia vs np. CBR500R gdzie powyzej 8500 rpm pomimo wzrostu obrotow moc juz nie rosnie)

- duza frajda z jazdy w mysl zasady ze czasem wiecej radosci daje jazda slabszym sprzetem na 9-10/10 mozliwosci niz kupno czegos szybszego i jazda na 2/10 z braku mozliwosci bezpeicznego wykorzystania tych osiagow w codziennje jezdzie

 

Nie jest to natomiast idealny motocykl jei ktos zamierza czesto jezdzic w dwie osoby, no ale przy tej pojemnosci jest to niejako rzecz oczywista.

W tym segmencie zainteresowalbym sie tez Yamaha R3.

 

To o frajdzie chyba dotyczy większości tych trzysetek. Co do Ninjy 250, to według salonu Kawasaki kompletnie nie jedzie w porównaniu z Ninją 300, chociaż zakłądam że nie mieli na myśli dołu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ta Ninja 300 zaczęłaby Ci produkować paliwo. Mi odpowiednik XJ6 czyli er6 palił 5,5 - 6,5l/100 a żeby spalił poniżej 5 musiałem jechać baaaaaardzo spokojnie w trasie.

nie przypominam sobie aby kiedykolwiek, nawet przy ostrej jedzie spaliła więcej niż 5,5. Przy normalnej jedzie mieszanej 5 to świat.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

R3 droga. Honde za 16.5 a kawę że 18.5 można mieć

ludzie trzymajcie mnie... Taka furę kasy za takie pierdzikółka???!!! To teraz na 750 Suzuki, moc ponad 100 km w 4 cylindrach, jest cena 29 tysi, a myślę ze jeszcze by coś urwal albo dostał jakieś gadżety.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

R3 droga. Honde za 16.5 a kawę że 18.5 można mieć

 

Nie wiem do czego ten sprzęt ma być wykorzystywany ale chyba bym celował w serię hondy NC 700 (to czy X czy S to już sprawa drugorzędna). Mocy i niutków więcej a pali tak samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

R3 droga. Honde za 16.5 a kawę że 18.5 można mieć

 

Z tego co widze to CBR300R z ABS nawet ponizej 15k PLN: http://otomoto.pl/oferta/honda-cbr-cbr300r-abs-kat-a2-hrc-dostawa-promocja-ID6y8wF7.html

Co do tej Ninja 300 za 18.5k PLN to pytanie czy ma ABS: jesli tak to jest to chyba lepsza opcja od CBR300R, chociazby ze wzgledu na dwucylindrowy motor i dodatkowe 10KM; jeśli nie, to pewnie doplata do wersji z ABS wynosi c.a. 2k PLN a to juz zbliza ja cenowo do R3.

A kupno nowego motocykla bez ABS jest obecnie IMHO slabym pomyslem, zarowno ze wzgledow bezpieczenstwa jak i ekonomicznych (kwestia pozniejszej odsprzedazy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ładnie zeszli z ceny. Wybiorę się do Hondy przymierzyć.

 

I się przymierzyłem, całkiem całkiem, czuć że to mniejsza pojemność w wielkości moto ale na moje 180cm jest ok. Poważnie rozważam tą ofertę, ale kusi mnie jeszcze hornet 

http://olx.pl/oferta/honda-cb-600-hornet-perfekcyjna-10897km-CID5-ID8WD6j.html

którego też wczoraj obejrzałem. Na żywo dużo fajniej się prezentuje niż na foto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.