matia Napisano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2016 Witam Zakładał ktoś z Was takie sprężyny http://allegro.pl/sprezyny-tyl-opel-astra-f-kadet-kombi-wzmacniane-i5329709414.html#tabsAnchor i ma jakieś doświadczenia z nimi? Warto kupić czy dać sobie spokój? Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smajler Napisano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2016 Ja mialem podobne w F sedan. Auto podnioslo sie z tylu o jakies 5cm, bylo mega twarde, minusy byly takie jak jezdzilem bez obciazenia (ludzi) z tylu, mala chopka a kola walily o asfalt tak szybko odbijaly, szniszczyly amorki no i opony zzabkowaly. Ale jak siadly 3 osoby z tylu to auto sie rownalo do poziomu normalnego. Jak wymienilem na fabryczne to roznica byla taka ze fabryczne mialy drut okolo 8mm a te 10mm (nie wiem co bym musial zrobic aby taka pekla) i byly o ok 5cm wyzsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matia Napisano 31 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2016 Ostatecznie zdecydowałem się na sprężyny D&D i amortyzatory Monroe, czas pokaże jakość towaru Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smajler Napisano 2 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2016 Ostatecznie zdecydowałem się na sprężyny D&D i amortyzatory Monroe, czas pokaże jakość towaru Pozdr. Nie wiem co to D&D , ale co do amorkow wsadzilem zwykle olejowe KYB cena ok 100zl za sztuke. Maja juz 3 lata i na badaniu pokazalo ze oba maja 73% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.