erjotes Napisano 4 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2016 witam. cc900 spi po swapie na 1.2 16v, osprzet magneti marelli pierwsze pytanie, zostala jedna niepodlaczona wtyczka typu bosch, 2 przewody, niebieski (idzie do2 przekaznikow na podszybiu) oraz zielony z czarnym paskiem (masa?) wyglada tak(zdj zaczerpniete z seci) drugiej strony nie moge zlokalizowac, ktos podpowie do czego to powinno byc podpiete? moze ktos dysponuje chematami el. cc900? 2 sprawa po przekreceniu kluczyka swieci sie kontrolka wtrysku, silnik kreci,iskry brak chyba ze ma to zwiazek z powyzsza wtyczka? z gory dzieki za podpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 4 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2016 Ta wtyczka do czujnik polozenia walu. Dziwne ze poakzujesz zdjecie 700tki jak ma 900 spi i tej wtyczki tam nie ma, gdyz w 900tce jest ona po stronie rozrzadu przy zbiorniczku wyrownawczym. Skoro silnik nie pali to podlacz go pod kompa i sprawdz co mu dolega. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 4 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2016 zdjecie z 700, takie znalazlem jak napisalem wyzej, wtyczka wyglada tak samo, do czego ida przewody juz napisalem. zlokalizowana jest pod ecu, na pewno nie jest od czujnika polozenia walu pod kompa podepne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 4 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2016 Probuje sobie przypomniej jak to bylo w moim cc900 na wtrysku, ale ta wtyczka chyba nie byla do niczego podlaczona, byla tam zalozona zaslepka. Musze zajrzec w garazu do wiazki calej ktora wyciagnalem i to sprawdzic. Jestes pewny ze wiazka calego auta jest oryginalna ?? Bo ogolnie zielono czarny to masa idaca do ecu i grzalki sondy lambda. W schemacie z 700tki ta wtyczka co pokazujesz posiada kable niebieski (sygnal) i zielony (masa). Wedlug mnie to moze byc jakas pozostalosc po wiazce 700tkowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 4 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2016 Wtyczka, która wygląda podobnie i jest w okolicach kompa w tych autach to bywa MAP sensor, ale tutaj głowy nie dam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 4 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2016 Ale map sensor jest 3 pinowy a on tam ma 2 kable Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 4 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2016 Była mowa o CPW, a ten jest trzy pinowy, stąd skojarzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 4 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2016 wiazka na pewno z tego auta, z cc 900, mozliwe ze nigdzie to nie bylo podpiete, przy demontazu wiazki nikt nie zwrocil uwagi trzeba bedzie dluzej przy elektryce posiedziec najwidocznie. czy iaw 18fd jak blokuje go imm to nie daje iskry wogole? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 4 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2016 Ta wtyczka w okolicach pasa sie konczy? Filtr weglowy? Immo blokuje wtryski tez. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 4 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2016 filtr weglowy nie ma wtyczek boscha tylko te seal czy jakos tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 5 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 wpielismy sie testerem dzis rano sterownik nie pokazuje zadnych bledow, mimo to kontrolka wtrysku swieci w testerze jest mozliwosc przeprowadzenia testow pompy paliwa, wtryskiwaczy czy cewek pompa pompuje wtryskiwacze sie otwieraja iskra jest bo strzelila mieszanka w dolot niepokoila mnie informacja o obrotach (1340) na zgaszonym silniku po odpieciu czujnika walu wciaz pokazywalo taka wartosc wieczorem bedziemy walczyc dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 5 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 No takiej wartosci byc nie powinno i gdyby bledow nie bylo to wtrysk by nie swiecil. Podlacz swojego kompa z 900tki, powinien odpalic (bedzie go zalewalo) i wtedy zobaczycie czy wsio jest ok. Mi to troche wyglada na uwalony komp od 1.2. A ten terster to dobrze ustawiony ?? Bo moze testy wykonal, ale same wartości zle zczytuje. Ja bym sprobowalem vagie kkl i IAW scan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 5 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 mozliwe ze nas skaner nie radzi sobie w 100% z komunikacja z ecu skoro bledu nie pokazuje jeszcze pytanie, czujnik polozenia walu zostal ten ktory byl z silnika 1.2 (albea) 2 pinowy, wtyczka nowego typu czy nie powinien byc 3 pinowy ze stara prostokatna wtyczka? jesli tak czy moze byc jakis z 900 czy 1.1 ba taki gdzies chyba mam po odpieciu calkiem czujnika nie powinien pokazac jakiegos bledu? ecu z 900 mam zawsze mozna przetestowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 5 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 Po odpieciu czujnika blad powinien wyjsc. Zaloz czujnik 3 pinowy z 1.1 i wtedy sprawdzaj (co prawda ten czujnik jest na 2 przewodach i 3 to masa ekranu). Skombinuj jakiegos laptopa z IAW scanem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 5 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 laptop to nie problem, dobrzej z kabelkiem, mam tylko niebieski vagowy ale brak przejsciowki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 5 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 Tez mam ten niebieski, dokupilem jedynie wtyczke 3pin zgodna z gniazdem zlacza i dolutowalem kabelki do vaga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 5 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 Błąd może równie dobrze być od immo i ten tester go może nie pokazywać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 5 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 i tego sie wlasnie obawiam schemat jak zrobic z vaga fiata ktos ma? fiat ecu scan do tego wystarczy? ktora wersja? oki schemat jakis mam programik widze tutaj http://iaw-scan2.sourceforge.net Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 5 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 dokladnie tak robilem tylko zamiast gniazd obd zlutowalem sie na stale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 5 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 Sprawdzalem teraz swoja wiazke z bylego cc i nie mam wtyczki boscha, ale wtyczka jest juz nowsza z seal (taka jak do cewek) i ma ona fabryczna zaslepke. Nie wiem do czego to jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 6 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2016 po podpieciu i uruchomieniu iaw scanera: blad immo :/ blad czujnika polozenia walu czujnik podmieniony na 3 pinowy z prostokatna wtyczka, blad zniknal na kompie z 900 blad immo sie nie pojawia za to pojawia sie blad cewek- zwarcie do masy mimo to przy kreceniu silnikiem iskra jest, ze 2 razy strzelil w wydech ale nie odpalil problem w tym rowniez ze zaden z komputerow nie steruje przekaznika pompy/cewki, dopiero po recznym podaniu impulsu przekaznik zapina napiecie po weekendzie komp z 16 wraca do magika co mial immo zdjac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 6 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2016 A jaki błąd immo konkretnie? Bo IES również rozkodowane ECU kwalifikuje jako błąd, niezaprogramowana centralka czy jakoś tak... Sent from my SM-A500FU using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 6 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2016 dokladnie byly 2 bledy "fiat code", jeden pod drugim ale teraz nie pamietam co dokladnie pisalo jesli to nie immo to jak to obejsc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 6 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2016 A nie masz cewek na odwrot podlaczonych ?? Bo ja wpierw podlaczylem cewki zgodnie z tym jak mialem w 900tce i bylo na odwrot :/ wtyczka z krotszymi kablami idzie w kierunka pasa przedniego i na odwrot. Dodatkowo skoro pompa paliwa nie dziala to immo musi blokowac ja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 6 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2016 cewke mamy jedna, podlaczona wg schematu wiec mysle ze jest ok ale nie zaszkodzi sprawdzic. ecu nie steruje przekaznik ale ecu z 900 tez tego nie robi i to jest wlasnie dziwne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 6 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2016 od ecu do przekaznika jest jeden przewod, sprawdz napiecie. Jezeli bedzie dochodzic napiecie na styki 85 i 86 przekaznika to moze sam przekaznik sie spsul i jest kicha. Podmieniales przekaznik ?? Jezeli przekaznik jest ok, ma napiecie to zostaje tylko zasilanie podawane na styk 30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 7 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2016 sprawdzalem sprawdzalem, napiecie na 30 jest napiecie na 85 lub 86 jest ecu nie podaje tylko masy na 85 lub86 aby zapiac przekaznik po recznym podaniu masy z aku przekaznik zapina napiecie jeszcze sprawdze sam przewod od ecu ale ta wiazka byla tutaj od poczatku auto jezdzilo wiec i pompa musiala pracowac wracajac do kwestii z 1 posta, wtyczka bosch, bedzie to zasilanie i masa sondy lambda jedna mala niescislosc w temacie czujnika map i iat schemat z ktorego korzystalem ten 2 z ksiazki "sam naprawiam" rozmieszczenie pinow w mapie troche inne jest ale tymsiezajme tez jak ecu wroci po weekendzie musze znalezc jeszcze wieksze wtryskiwacze bo te obecne pochodza z instalacji boscha i maja za mala wydajnosc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 7 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2016 wracajac do tematu po 2 miesiacach.... "specjalista" od immo trzymal komputer, mowil ze robi, oddawal, dalej blad immo, i tak w kolko... szkoda gadac w koncu zawiozlem do innego i po 15 min immo zdjecie, przekaznik pompy sie załącza, iskra jest w sterowniku jedynie blad "centralka immo niezaprogramowana" silnik po podaniu startera w dolot zapala i wiadomo gasnie brakuje paliwa, wtryskiwacze dosyc dziwnie pracuja tzn nie pracuja, nr cos wtrsykuje, reszta praktycznie nic jakby sterowanie bylo jakies dziwne lub skopane wtryskiwacze podmienione na inne i dalej to samo takze wina lezy gdzies w ich sterowaniu nie wiem czy sciagac immo mogl wgrac jakis soft z silnika spi czy sterownik uszkodzony musze znalezc jakis na podmianke chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2016 Zamieniles przewody do,wtrysskiwaczy. Jak ori wiazke przerabiasz i ori wtryskiwacz mial dwa przewody to one nie mogą byc dowolnie podlaczone do wtryskow w 16v. Sprawdz to, przewod na ktorym jest 12v po stacyjce masz zaamieniony z przewodem sterujacym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 7 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2016 dzieki za podpowiedz, to by mialo sens, dam znac co wyszlo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 9 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2016 teoria sie potwierdzila, po naprawie silnik odpala od strzala przy okazji jakby ktos szukal wtryskiwaczy z 1.2 16v 86km to mozna zastosowac wtryski z francuskiej dwulitrowki, tanie i latwo dostepne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2016 teoria sie potwierdzila, po naprawie silnik odpala od strzala przy okazji jakby ktos szukal wtryskiwaczy z 1.2 16v 86km to mozna zastosowac wtryski z francuskiej dwulitrowki, tanie i latwo dostepne Jakieś oznaczenia masz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 10 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2016 Jakieś oznaczenia masz ? peugeot 406 2.0 16v 132km bosch 0 280 155 803 montowane w wielu innychfrancuzach pelno tego, tanio mozna wyrwac, pasuja p&p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Steffan Napisano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2016 peugeot 406 2.0 16v 132km bosch 0 280 155 803 montowane w wielu innychfrancuzach pelno tego, tanio mozna wyrwac, pasuja p&p Dobrze wiedzieć ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.