simek18 Napisano 6 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2016 Kolejny swap, tym razem w końcu do mojego patrolka Pierwsze przymiarki 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bravus Napisano 6 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2016 Zazdraszczam Edit:Sam robisz ?Coś mi świta, że w Twoich okolicach jest ktoś biegły w tych swapach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 6 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2016 Po co swap skoro ori 2.8 jest taki idealny a wybuchające głowice to tylko złośliwości zawistnych użytkowników innych syfów ? Napisz coś więcej jak się spasowało sprzęgło, wałek od skrzyni itp. Jaka to wersja silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 6 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2016 Coś mi świta, że w Twoich okolicach jest ktoś biegły w tych swapach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 6 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2016 Po co swap skoro ori 2.8 jest taki idealny a wybuchające głowice to tylko złośliwości zawistnych użytkowników innych syfów ? Napisz coś więcej jak się spasowało sprzęgło, wałek od skrzyni itp. Jaka to wersja silnika? W tym wydaniu skrzynia BMW. Pierwsze M57D30, 184 KM. Będzie czips Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
meenia Napisano 6 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2016 W tym wydaniu skrzynia BMW. Pierwsze M57D30, 184 KM. Będzie czips Manual czy automat, reduktor patrol ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bravus Napisano 6 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2016 Hmmm ? Rozwiń myśl, bo z emotikona wiele nie wywnioskowałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 6 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2016 Manual czy automat, reduktor patrol ?? Na razie manual, jak mi się będzie nudziło to pomyślę nad automatem, ew może ktoś sobie zażyczy taki projekt. Reduktor isuzu, H/L i 4x4 załączane pneumatycznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 6 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2016 Hmmm ? Rozwiń myśl, bo z emotikona wiele nie wywnioskowałem Nie wiem o kogo chodzi, sam zrobiłem kilka swapów. Dziś odbyta pierwsza jazda próbna. Nie jest źle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bravus Napisano 6 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2016 Nie wiem o kogo chodzi, sam zrobiłem kilka swapów. Dziś odbyta pierwsza jazda próbna. Nie jest źle Przecieraj szlaki w takim razie, jak mi 2.8 się znów skończy, to pójdę Twoim śladem. Być może dasz się namówić na swap u mnie , ja aż tak "mechaniczny" niestety nie jestem. Mam jednak nadzieję, że moje RD28T jeszcze trochę polata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bravus Napisano 6 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2016 Po co swap skoro ori 2.8 jest taki idealny a wybuchające głowice to tylko złośliwości zawistnych użytkowników innych syfów ? Napisz coś więcej jak się spasowało sprzęgło, wałek od skrzyni itp. Jaka to wersja silnika? Wolę "wybuchające" ( w sumie to raczej pękające ) 2.8 niż zacierające się ZD30T. Na rynku europejskim wybór jest mocno ograniczony. Ideałem było by TD42T lub TB45 ale tego było za mało. Sam doświadczyłem pękniętej głowicy w 2.8, następną zamontowałem już z dodatkowym króćcem wodnym na 6tym cylindrze oraz powiększyłem średnicę króćca na 5tym ( tym który idzie bezpośrednio na nagrzewnicę ). Od tamtej pory mam spokój, chociaż zobaczymy na jak długo. Znam silniki wykręcone na 140-150 KM, które śmigają już 2-3 sezon bezawaryjnie właśnie po modyfikacji obiegu wodnego. Większość pękniętych głowic w 2.8 wynika z nieprawidłowej eksploatacji - zapowietrzony układ chłodzenia - źle dobrany termostat ( widziałem magika, co zamontował 98 stopni, bo pasował , głowica poddała się po miesiącu ) - niesprawne wisko - za mało płynu chłodniczego - wykręcona dawka na pompie wtryskowej na pałę ( bo lepiej jedzie ) - oraz pewnie wiele innych Tak czy inaczej RD28T nie jest jakąś nieudaną jednostką napędową, silniki te robią bez problemu po pół miliona na pierwszej głowicy oraz fabrycznym osprzęcie. Niestety ale ironicznie w Polsce wszystkie mają już okolice 200 tysięcy, zwłaszcza dostawczaki z Holandii. Następnym gwoździem do trumny dla opinii Patroli są ich właściciele, zazwyczaj Ci co kupili Parcha do ostrej orki, bo podobno się nie psuje. Jak się dba, tak się ma Ja przy Patrolu spędzam sporo roboczogodzin, wykonuję przeglądy po każdym większym upalaniu, ale ten odwdzięcza się tym że dojeżdża i wraca o własnych siłach. Auto do upalania w wieku 20+ wymaga dużo więcej troski niż kilkuletni SUV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 6 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2016 Przecieraj szlaki w Przecieraj szlaki w takim razie, jak mi 2.8 się znów skończy, to pójdę Twoim śladem. Być może dasz się namówić na swap u mnie , ja aż tak "mechaniczny" niestety nie jestem. Mam jednak nadzieję, że moje RD28T jeszcze trochę polata. Szlak już dawno przetarty Co do 4.2 turbo to nie ma się absolutnie czym podniecać, więcej emocji w patrolu dawał mi 1.9tdi po chipsie niż ten silnik z widlaka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.