kondrat Napisano 3 Marca 2005 Udostępnij Napisano 3 Marca 2005 witam, czy ktos mial problem z wymiana swiec?? chodzi mi o wykrecenie ich, bo moj mechanik ma, mial:( na trzpieniu znaczy sie ta czesc ktora sie grzeje obrosla czyms i nie chciala wyjsc swieca, czemu moglo sie tak stac, czy to typowy objaw?? jak tego uniknac przy nastepnej wymianie czyli za 100 tys:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xsander Napisano 3 Marca 2005 Udostępnij Napisano 3 Marca 2005 > witam, > czy ktos mial problem z wymiana swiec?? chodzi mi o wykrecenie ich, > bo moj mechanik ma, mial:( > na trzpieniu znaczy sie ta czesc ktora sie grzeje obrosla czyms i nie > chciala wyjsc swieca, czemu moglo sie tak stac, czy to typowy > objaw?? jak tego uniknac przy nastepnej wymianie czyli za 100 > tys:) Normalnie jestem w szoku! Na czym ty jeździsz na opale!??? Ty albo poprzedni właściciel, musiał niezły syf lać! Ciekaw jestem w jakim stanie jest pompa! Podstawa to dobrej jakości paliwo! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szkot7 Napisano 3 Marca 2005 Udostępnij Napisano 3 Marca 2005 To się w JTD świece wymienia? Mam 133.000 km ponad 4 lata, ale tam jeszcze nie grzebałem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yanusz1 Napisano 4 Marca 2005 Udostępnij Napisano 4 Marca 2005 > witam, > czy ktos mial problem z wymiana swiec?? chodzi mi o wykrecenie ich, > bo moj mechanik ma, mial:( > na trzpieniu znaczy sie ta czesc ktora sie grzeje obrosla czyms i nie > chciala wyjsc swieca, czemu moglo sie tak stac, czy to typowy > objaw?? jak tego uniknac przy nastepnej wymianie czyli za 100 > tys:) Dziwne, jeździłem 9 lat klekotem, kilkakrotnie wymieniałem świeczki ( własnymi ręcmi ) i nic takiego nie widziałem. Zawsze były czyste ,najwyżej okopcone. Pewnie olej napędowy złej jakości. Uważaj co tankujesz bo naprawa wtrysków, pompy w tym silniczku jest bardzo nieprzyjemna dla kieszeni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
łuki Napisano 4 Marca 2005 Udostępnij Napisano 4 Marca 2005 to prawda w JTD świeczki są bardzo wytrzymałe - u mnie pierwsza wymiana po 5 latach i 114kkm... niedeawno je wymieniałem(wszystkie choć padła jedna) ale wszyśtkie były gładziutkie i nic na nich nie "rosło", faktycznie problemem może być paliwo - bo cóż innego. co innego jak świeca poprostu pęknie na końcu i się rozwarstwi - wtedy to faktycznie jest problem z wykręceniem - ale z tego co piszesz to wnioskuje że tam jakiś osad był... pozdrawiam - lej pewne paliwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartol Napisano 4 Marca 2005 Udostępnij Napisano 4 Marca 2005 A u mnie w zwyklym TD prawie 130kkm i swieczki ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chevy Napisano 5 Marca 2005 Udostępnij Napisano 5 Marca 2005 > witam, > czy ktos mial problem z wymiana swiec?? chodzi mi o wykrecenie ich, > bo moj mechanik ma, mial:( > na trzpieniu znaczy sie ta czesc ktora sie grzeje obrosla czyms i nie > chciala wyjsc swieca, czemu moglo sie tak stac, czy to typowy > objaw?? jak tego uniknac przy nastepnej wymianie czyli za 100 > tys:) no wlasnie... o co tu chodzi, jaki nalot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chevy Napisano 5 Marca 2005 Udostępnij Napisano 5 Marca 2005 > witam, > czy ktos mial problem z wymiana swiec?? chodzi mi o wykrecenie ich, > bo moj mechanik ma, mial:( > na trzpieniu znaczy sie ta czesc ktora sie grzeje obrosla czyms i nie > chciala wyjsc swieca, czemu moglo sie tak stac, czy to typowy > objaw?? jak tego uniknac przy nastepnej wymianie czyli za 100 > tys:) no wlasnie... o co tu chodzi, jaki nalot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kondrat Napisano 6 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2005 najciekawsze ze paliwo leje tylko na stacjach wg mnie sprawdzonych, albo shel albo orlen. ciezko opisac to co sie stalo na swiecy.jest to tak twarde jakby to nie byl jakis osad ale jedna calosc swiecy:( jakby sie nadtopila i zrobila na koncu kulka a swieca padla mi teraz czyli po 108 tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kondrat Napisano 6 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2005 w sumie dziwne bo samochod jest z francji,tam chyba nie leja opalu. a tu nigdy nie lalem opalu swiadomie bo chce jezdzic tym autkiem jak najdluzej.wiec go oszczedzam i dbam o niego jak sie tylko da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojacek Napisano 8 Marca 2005 Udostępnij Napisano 8 Marca 2005 > w sumie dziwne bo samochod jest z francji,tam chyba nie leja opalu. Ale za to może ma 188 kkm przebiegu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xsander Napisano 8 Marca 2005 Udostępnij Napisano 8 Marca 2005 > w sumie dziwne bo samochod jest z francji,tam chyba nie leja opalu. a > tu nigdy nie lalem opalu swiadomie bo chce jezdzic tym autkiem > jak najdluzej.wiec go oszczedzam i dbam o niego jak sie tylko > da. To jestes w takiej sytuacji jak ja, je tez mam furke z francji w takiej samej wersji z tym samym silnikiem! Pytanie wiesz jakie paliwo lał poprezdni wlasciciel?? Napewno nie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 8 Marca 2005 Udostępnij Napisano 8 Marca 2005 > To jestes w takiej sytuacji jak ja, je tez mam furke z francji w > takiej samej wersji z tym samym silnikiem! to było jakies drugie gt z dizlem? > Pytanie wiesz jakie > paliwo lał poprezdni wlasciciel?? Napewno nie! zakładam, że olej napędowy skoro to był dizel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.