Lodow1980 Napisano 4 Marca 2016 Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 Witam wszystkich. Od września jeżdżę Astrą J z silnikiem B14XER, i chciałem zapytać czy ktoś z szacownych forumowiczów wie czy są jakieś różnice między silnikiem A14XER a B14XER ? Jedyną o której ja wiem to norma emisji spalin, bo to wprost wynika z oznaczenia motoru. Patrzyłem w kilka miejsc, ale zawsze trafiałem na opis silnika A14.. i tak się zastanawiam czy coś je różni Pozdrawiam Konrad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 4 Marca 2016 Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 Witam wszystkich. Od września jeżdżę Astrą J z silnikiem B14XER, i chciałem zapytać czy ktoś z szacownych forumowiczów wie czy są jakieś różnice między silnikiem A14XER a B14XER ? tylko normą spalin, ewentualnie katalizator i oprogramowanie sterownika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prezo Napisano 4 Marca 2016 Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 Oczywiście różnica w mocy - A14XER 74kW, B14XER 85kW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lodow1980 Napisano 4 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 Oczywiście różnica w mocy - A14XER 74kW, B14XER 85kW. Astra z silnikiem B14XER ma 74kW (100KM). Być może w jakimś innym modelu ma 85kW ale nie w Astrze.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcello1977 Napisano 5 Marca 2016 Udostępnij Napisano 5 Marca 2016 W Astrze V B14XER ma aluminiowyblok silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcello1977 Napisano 6 Marca 2016 Udostępnij Napisano 6 Marca 2016 przydatna stronka: http://www.gmpowertrain.com/VehicleEngines/PowertrainProducts.aspx. Wychodzi na to, że B14XER ma zintegrowany z silnikiem kolektor wylotowy; wał korbowy, pierścienie tłoków z nowego materiału, dwustopniową pompę oleju. Generalnie każdy silnik 1,4 ( czy z bezpośrednim wtryskiem, czy nie; czy z turbiną czy bez - ma ten sam blok silnika). Silnik jest opracowany w Chinach, produkowany ( nie wiem czy tylko) w Korei ( dawne Daewoo). U mnie w samochodzie ma numer silnika, którego nie umiem rozkodować. Jest dostosowany do zasilania paliwami alternatywnymi - E85, LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lodow1980 Napisano 6 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2016 przydatna stronka: http://www.gmpowertrain.com/VehicleEngines/PowertrainProducts.aspx. Wychodzi na to, że B14XER ma zintegrowany z silnikiem kolektor wylotowy; wał korbowy, pierścienie tłoków z nowego materiału, dwustopniową pompę oleju. Generalnie każdy silnik 1,4 ( czy z bezpośrednim wtryskiem, czy nie; czy z turbiną czy bez - ma ten sam blok silnika). Silnik jest opracowany w Chinach, produkowany ( nie wiem czy tylko) w Korei ( dawne Daewoo). U mnie w samochodzie ma numer silnika, którego nie umiem rozkodować. Jest dostosowany do zasilania paliwami alternatywnymi - E85, LPG. Fajna stronka, dzięki za link Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.