mlody199122 Napisano 31 Marca 2016 Udostępnij Napisano 31 Marca 2016 1. Co to za czujnik w 900? On jest potrzebny w 1.2 8v? 2. Czy pochłaniacz par paliwa zostaje czy mam go wyrzucić? z góry dzięki za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 31 Marca 2016 Udostępnij Napisano 31 Marca 2016 1. Jest to czujnik temp. na kontrolkę przegrzania.(czarny plastik) z czerwonym plastikiem taki czujnik jest pod wskaźnik. Starsze 1.2 maja go w głowicy obok bagnetu poziomu oleju, nowsze (palio) wykorzystują czujnik 3 pinowy i nie ma otworu w głowicy. 2. Może zostać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NaczelnyFilozof Napisano 31 Marca 2016 Udostępnij Napisano 31 Marca 2016 2. Może zostać. A musi? Też robię podobnego swapa i nie będę miał tego do zestawu. Tylko pozostawię zaślepione wloty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 31 Marca 2016 Udostępnij Napisano 31 Marca 2016 Ja zostawiałem, są tacy co wywalali i nie narzekają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlody199122 Napisano 31 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2016 nowsze (palio) wykorzystują czujnik 3 pinowy i nie ma otworu w głowicy. ja mam właśnie taki silnik i co mam zrobić z tym czujnikiem? A musi? Też robię podobnego swapa i nie będę miał tego do zestawu. Tylko pozostawię zaślepione wloty. które wloty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 31 Marca 2016 Udostępnij Napisano 31 Marca 2016 znalezc wtyczke na 3 piny i podpiac pod wskaznik i kontrolke. Zawsze mozesz uzyc normalnego czujnika z czarna lub czerwona obwodka. Po wywaleniu pochlaniacza musisz zatkac te dwa krucce z tylu przepustnicy, aby nie ciagnal lewego powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 31 Marca 2016 Udostępnij Napisano 31 Marca 2016 znalezc wtyczke na 3 piny i podpiac pod wskaznik i kontrolke. Zawsze mozesz uzyc normalnego czujnika z czarna lub czerwona obwodka.Pisał że ma ten nowszy silnik, bez czujnika w głowicy, to gdzie sobie wkręci ten czarny lub czerwony?Pozatym 3 pinowy seryjny przy 1.2 to czujnik do kompa i na wskaźnik chyba że zastąpisz go takim podwójnym ( wskaźnik + kontrolka) ale co wtedy z temperaturą dla kompa? @ FiFi podłącz ten kabelek od tego czujnika w 900 z pojedynczym pinem w czujniku 3pin (rozpiska wtyczki jest gdzieś w sieci) a przy liczniku odetnij od kontrolki i wykorzystaj do wskaźnika, ja tak miałem wcześniej w 8v. Mam nawet taki wskaźnik na zbyciu co działa z 3 pinowym i pokazuje prawidłowo, znajdziesz go na giełdzie bo wystawiałem kiedyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 31 Marca 2016 Udostępnij Napisano 31 Marca 2016 skoro nie ma czujnika w glowicy to zawsze mozna zrobic otwor w tym miejscu i nagwintowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 31 Marca 2016 Udostępnij Napisano 31 Marca 2016 Oczywiście że można wywiercić, tylko po co skoro ma oryginalnie 3 pinowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mlody199122 Napisano 1 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2016 dzięki za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NaczelnyFilozof Napisano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2016 które wloty? No u mnie to będzie rurka od gazów z baku i rurka łącząca pochłaniacz z układem wtryskowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.