marcin77 Napisano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2016 Podczas jazdy, po np. godzinnym postoju czuć ocieranie, dochodzi z okolic kół przednich, były wymieniane tarcze z przodu + klocki, dziwniejsze jest to że te "ocieranie" wycisza się po kilku- kilkunastu minutach jazdy, potem postój i ponownie słychać, ja nie słyszałem tego dźwięku przy podstawieniu auta do mechanika, mechanika też nie posądzam o fuszerkę, teoretycznie są osłony metalowe przy tarczach, próbowałem podgiąć ale dalej bez zmian, coś odpada ?, co może powodować te "ocieranie", może uda misę nagrać wieczorem to wrzucę. Były też zakładane opony letnie, ciężarki nie ocierają . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jezyk69 Napisano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2016 Podłączam się do tematu. U mnie to samo tylko, że w Cruzie. Dzisiaj wymieniałem klocki z przodu i dalej coś piszczy. Wcześniej zauważałem to na oponach zimowych ale teraz po wymianie na letnie, to samo. Więc raczej opony odpadają ("zimówki" na stalowych, "letnie" na alusach). Szorowanie /piszczenie/ w trakcie jazdy. Podczas hamowania piszczenie zanika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2016 U mnie coś potrafi przyszorować, gdy jadę na rondzie. Popiskują znów klocki, gdy lekko przyhamować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przeeemek Napisano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2016 Może klocki muszą sie dotrzeć po wymianie? Pewnie jakość klocków też ma znaczenie. Mogą inaczej się zachowywać niż stare. A szorowanie na zakrętach to może być też objaw kończących się klocków. Ewentualnie zaciski słabo wyczyszczone przez mechanika, po zmianie klocków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2016 Klocki sprawdzałem przy zmianie kół - wszystkie mają dużo okładzin. Niczego też niepokojącego na oko nie zauważyłem w zawieszeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin77 Napisano 14 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2016 Podłączam się do tematu. U mnie to samo tylko, że w Cruzie. Dzisiaj wymieniałem klocki z przodu i dalej coś piszczy. Wcześniej zauważałem to na oponach zimowych ale teraz po wymianie na letnie, to samo. Więc raczej opony odpadają ("zimówki" na stalowych, "letnie" na alusach). Szorowanie /piszczenie/ w trakcie jazdy. Podczas hamowania piszczenie zanika. zacisk blokuje się, czy raczej tłoczek, prowadnica ?, w golfie miałem podobnie i tłoczek do wymiany był Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jezyk69 Napisano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2016 Wymiana klocków była w środę, więc myślę, że przy okazji przeczyszczono zaciski. Rzeczywiście tak jakby zacisk nie odbijał do końca i dlatego piszczy okładzina . Bo przy naciśnięciu pedału hamulca pisk zanika, więc coś w obszarze zacisk-klocki-tarcza. Ale do mechaniora podjadę dopiero za tydzień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin77 Napisano 21 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2016 Jeśli chodzi o mój problem to podobno łożysko podpory półosi, ale jak i dlaczego to nie wiem, kupione i czeka na montaż i wtedy okaże się. Dodatkowo okazało się że kapie spod podstawy filtra oleju (niby uszczelka, też zamówiona). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.