Ketchup87 Napisano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2016 Jest coś ciekawego w tej kategorii? Do tej pory wiedziałem tylko o długim Patrolu i Discovery. Z tym, że w Disco dwa ostatnie fotele są bokiem do kierunku jazdy więc chyba montaż fotelików dla dzieci raczej odpada. Dzisiaj odkryłem że 7 miejsc ma też Hyundai Galloper, Mitsubishi Pajero czy też Shogun, nie wiem czym one się różnią. Możecie opowiedzieć coś na ich temat? Reduktor z full time? Rama? Mosty czy zawieszenie niezalezne? Może ktoś natknął się na inne warte uwagi auto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2016 Jest coś ciekawego w tej kategorii? Do tej pory wiedziałem tylko o długim Patrolu i Discovery. Z tym, że w Disco dwa ostatnie fotele są bokiem do kierunku jazdy więc chyba montaż fotelików dla dzieci raczej odpada. Dzisiaj odkryłem że 7 miejsc ma też Hyundai Galloper, Mitsubishi Pajero czy też Shogun, nie wiem czym one się różnią. Możecie opowiedzieć coś na ich temat? Reduktor z full time? Rama? Mosty czy zawieszenie niezalezne? Może ktoś natknął się na inne warte uwagi auto? Chodzi Ci o jakieś przeprawowe 4x4, czy ogólnie o coś wyższego z 4x4? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 24 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2016 Chodzi Ci o jakieś przeprawowe 4x4, czy ogólnie o coś wyższego z 4x4? Bliżej Patrola niż MLa czy Outlandera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Herbatnik Napisano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2016 Galloper Wagon, Pajero Wagon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shofer Napisano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2016 Ewentualnie Nissan terrano/ ford maverick, ale wg mnie nieco ciaśniejsze od Pajero, które pierwsze dwa rzędy ma niemalże komfortowe pod względem przestrzeni, natomiast ostatni rząd (dwa miejsca) - raczej dla dzieci. Pajero=shogun - nazwa pajero nie występuje na rynkach hiszpańskojęzycznych, gdzie oznacza przekleństwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2016 Jest coś ciekawego w tej kategorii? Do tej pory wiedziałem tylko o długim Patrolu i Discovery. Z tym, że w Disco dwa ostatnie fotele są bokiem do kierunku jazdy więc chyba montaż fotelików dla dzieci raczej odpada. Dzisiaj odkryłem że 7 miejsc ma też Hyundai Galloper, Mitsubishi Pajero czy też Shogun, nie wiem czym one się różnią. Możecie opowiedzieć coś na ich temat? Reduktor z full time? Rama? Mosty czy zawieszenie niezalezne? Może ktoś natknął się na inne warte uwagi auto? Toyota Land Cruiser 120 Jeździłem długą 120'tką która w maksymalnej konfiguracji ma 8 miejsce ale przyznajmy sobie szczerze że te 3 miejsca z tyłu to maks dla dwójki, trójki nastolatków będą pasowały. Jeep Commander - masz 7 miejsc i duże silniki dające frajdę z jazdy edit: Discovery II ma dwa ostatnie miejsca normalnie - przodem do kierunku jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati1.6dohc Napisano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2016 Pajero=shogun - nazwa pajero nie występuje na rynkach hiszpańskojęzycznych, gdzie oznacza przekleństwo. Masturbujący się ,) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mati1.6dohc Napisano 26 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2016 Bliżej Patrola niż MLa czy Outlandera Escalade napisz o co Ci chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 29 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2016 Gallopery i Pajero oglądałem. W ogóle nie przekonuje mnie w terenówce niezależne zawieszenie. Do tej pory jeździłem mocno podniesionym Cherokee bez stabilizatorów na MTkach więc nie przeraża mnie precyzja sterowania czy droga hamowania mierzona w boiskach futbolowych. Tak na prawdę najbardziej podobają mi się długie patrole ALE nie mają full time, rzadko można trafić na automat i silniki 120KM. Faktycznie dyskoteka ma ostatni rząd przodem do kierunku jazdy. Jednak nadal sa to dość prowizoryczne ławeczki, zagłówek rozkładany od sufitu, nie wiem czy da się na tym posadzić fotelik. Ale w dyskotece są fajniejsze silniki, automaty i reduktory z full time. Do tego bardzo podoba mi się patent na zastąpienie panharda z tyłu. Jednak wizualnie kupa Z tyłu zwis jak w autobusie a jak do tego dojdzie hak to cięzko zjechac z krawężnika. Środek ciężkości też 500 metrów nad ziemią. Zobaczcie filmik z naszych okolic - ja XJ, jeszcze przed liftem, kołami i blokadą i w tym samym miejscu disco Land Cruiser, Escalade poza budżetem. Commander też ale tu akurat dyskfalifikacja z powodu braku ramy i z powodu posiadania Jeepowiskich mostów. A propos - podoba mi się rozwiązanie w patrolu czyli brak sworzni przy zwrotnicach a zamiast tego są łozyska. Słusznie się zachwycam czy to niewiele wytrzymalsze a jak padnie to dużo więcej roboty z wymianą (naprawą) ? A dlaczego takie wymagania? Bo nie powstrzymam się przed zjeżdżaniem z czarnego i nie chciałbym słuchac takich dźwięków jak w Jeepie. Nie chciałbym też przeżywać zawału przy kazdym szarpaniu, stąd wolałbym tym razem ramę. I zacząłem powiększać rodzinę więc przyszłościowo 2 duże osoby plus 3 małe i do tego jakiś bagaż powinien wejść. Dodatkowo zmieniła mi się częstotliwośc używania auta. teraz jeżdżę codziennie więc te Jeepowskie 30l/100km były mało zadowalające Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grandekropka1974 Napisano 30 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2016 Ford expedition, tak się składa, że mam do sprzedania takie auto, rok 2010 4x4, 5.4 litra w benzynie, moc ok 310 koni. Stoi w komisie w Warszawie autoauto.pl Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grandekropka1974 Napisano 30 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2016 Wysłane z mojego GT-I9515 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 30 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2016 ple ple ple <ciach> To może zaczniemy od najwazniejszego - jaki masz budżet? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lookazz Napisano 30 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2016 no własnie, jaka kasa ? bo moze znajdziesz jakiegos Nissan Pathfindera 2005 w góre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 30 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2016 Najwazniejsze - 20k pln MAX. A to oznacza, ze wolalbym wydac duzo mniej i podbierac z kupki od razu na oleje, paski i tym podobne rzeczy I plan wchodzi w zycie po wakacjach a bardziej realnie pazdziernik bo wtedy przewidujemy w budzecie miejsce na te rzeczy takze mam czas zeby sie rozejrzec na rynku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 1 Maja 2016 Udostępnij Napisano 1 Maja 2016 Najwazniejsze - 20k pln MAX. A to oznacza, ze wolalbym wydac duzo mniej i podbierac z kupki od razu na oleje, paski i tym podobne rzeczy I plan wchodzi w zycie po wakacjach a bardziej realnie pazdziernik bo wtedy przewidujemy w budzecie miejsce na te rzeczy takze mam czas zeby sie rozejrzec na rynku Obawiam się że ciężko będzie Ci wszystko pogodzić. Land Cruiser byłby idealny, ale do niego bez 45-50k pln nie ma sensu podchodzić. Podobnie Patrol. Imho przy takim budżecie to albo kompromis w postaci Nissana Terrano albo kupujesz jakaś zdrową budę Patrola i wstawiasz w nim mocniejszy silnik. Przy czym opcja numer dwa raczej dla osoby z umiejętnościami własnymi i zapleczem mechanicznym bo koszta warsztatu byłby tu spore. http://olx.pl/oferta/nissan-terrano-2-7-tdi-klimatyzacja-alu-7-osob-rej-pl-CID5-IDfmx9l.html#1e35766c19 http://olx.pl/oferta/nissan-patrol-nissan-patrol-y60-long-CID5-IDfciCR.html#438bc86794 http://olx.pl/oferta/nissan-patrol-y61-2-8tdi-7-osobowy-CID5-IDfgROJ.html#a35f44d9f7;promoted http://olx.pl/oferta/opel-monterey-limited-zarejestrowany-klimatyzacja-off-road-4x4-159-km-isuzu-CID5-IDeHXJZ.html#a91fde0cbf Chyba najsensowniejszą opcję będzie wybranie solidnej podstawy i motawnie po kawałeczku Przy okazji: dla konfiguracji 2+3 nie lepiej kupić coś 5 osobowego ? Po co Ci te dwa extra fotele? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 3 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2016 Obawiam się że ciężko będzie Ci wszystko pogodzić. Land Cruiser byłby idealny, ale do niego bez 45-50k pln nie ma sensu podchodzić. Podobnie Patrol. Imho przy takim budżecie to albo kompromis w postaci Nissana Terrano albo kupujesz jakaś zdrową budę Patrola i wstawiasz w nim mocniejszy silnik. Przy czym opcja numer dwa raczej dla osoby z umiejętnościami własnymi i zapleczem mechanicznym bo koszta warsztatu byłby tu spore. http://olx.pl/oferta/nissan-terrano-2-7-tdi-klimatyzacja-alu-7-osob-rej-pl-CID5-IDfmx9l.html#1e35766c19 http://olx.pl/oferta/nissan-patrol-nissan-patrol-y60-long-CID5-IDfciCR.html#438bc86794 http://olx.pl/oferta/nissan-patrol-y61-2-8tdi-7-osobowy-CID5-IDfgROJ.html#a35f44d9f7;promoted http://olx.pl/oferta/opel-monterey-limited-zarejestrowany-klimatyzacja-off-road-4x4-159-km-isuzu-CID5-IDeHXJZ.html#a91fde0cbf Chyba najsensowniejszą opcję będzie wybranie solidnej podstawy i motawnie po kawałeczku Przy okazji: dla konfiguracji 2+3 nie lepiej kupić coś 5 osobowego ? Po co Ci te dwa extra fotele? W pięcioosobowych autach zazwyczaj nie wchodzą 3 foteliki w jednym rzędzie. Tata ma Espace, wujek Zafirę i nadal ciężko nam się czasem poruszyć. Duża rodzina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.