Skocz do zawartości

1.2 16v [80KM] cewka


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

mam pytanie orientuje się ktoś jaką oporność obwodu pierwotnego i wtórnego powinna mieć cewka w 1.2 16v? U mnie to wygląda następująco:

 

obwód pierwotny - 0,75Ohm-a dla obu cewek

obwód wtórny - 13,2kOhm-a, 13kOhm-a

 

pytam bo zdarza się że przy niskich obrotach poniżej 2krpm jak zacznę przyspieszać silnik potrafi mi szarpnąć na lpg, nie zawsze to występuje. Pogoda nie gra roli jaka jest wilgotność. Świece i przewody WN mają 3kkm. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

mam pytanie orientuje się ktoś jaką oporność obwodu pierwotnego i wtórnego powinna mieć cewka w 1.2 16v? U mnie to wygląda następująco:

 

obwód pierwotny - 0,75Ohm-a dla obu cewek

obwód wtórny - 13,2kOhm-a, 13kOhm-a

 

pytam bo zdarza się że przy niskich obrotach poniżej 2krpm jak zacznę przyspieszać silnik potrafi mi szarpnąć na lpg, nie zawsze to występuje. Pogoda nie gra roli jaka jest wilgotność. Świece i przewody WN mają 3kkm. pozdrawiam

widziałeś to:

 

http://fiatpunto.com.pl/topic23719.html

 

jeśli nie pomoże, daj znać, sprawdzę w czarnuchu :oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widziałeś to:

 

http://fiatpunto.com.pl/topic23719.html

 

jeśli nie pomoże, daj znać, sprawdzę w czarnuchu :oki:

 

widziałem ten temat, wartości cewek są ściagniete z książki "Sam naprawiam" i tam niby pisze że wartości oporów są takie same dla cewki z 8v jaki i dla 16v. Tylko nie wiem czy to jest prawda czy błąd. Jakbyś mógł sprawdzić, byłbym wdzięczny. Niestety cewkę trzeba wykręcić do pomiarów, akumulator przeszkadza w dostępie do obwodów wtórnych cewek :oki: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@steyr  Moja tez robila focha .Odkrec ja.  U mnie sie okazalo ze jak puscilem na srubach to plastikowe plecy poprostu odpadly .Nowa magneti mareli 180 zl

 

już ją wyciągałem, nie ma żadnych uszkodzeń. Zresztą poprzedni właściciel ją wymieniał bo padła zaraz po montażu lpg. Czyli w sumie ma ~70kkm. Ma napis Magneti Marelli czyli zamontowali chyba org.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widziałem ten temat, wartości cewek są ściagniete z książki "Sam naprawiam" i tam niby pisze że wartości oporów są takie same dla cewki z 8v jaki i dla 16v. Tylko nie wiem czy to jest prawda czy błąd. Jakbyś mógł sprawdzić, byłbym wdzięczny. Niestety cewkę trzeba wykręcić do pomiarów, akumulator przeszkadza w dostępie do obwodów wtórnych cewek :oki:

dobra, postaram się dziś jak tylko żona wróci o ludzkiej porze do domu :oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


super, czekam na informacje :ok:

 

Wytrzymasz do soboty?

Wcześniej nie mam jak tego pomierzyć - mijamy się z żoną, w sobotę późnym popołudniem będę mógł dobrać się do grata :oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.