dawiddawidowski Napisano 23 Maja 2016 Udostępnij Napisano 23 Maja 2016 Strasznie słychać łożysko oporowe tzn. podczas muskania pedału gazu/przysieszania i normalnej jazdy cisza natomiast podczas do hamowania silnikiem, na sprzęgle czy też luzie strasznie "szeleści" praktycznie aż do zatrzymania, na luzie po trasie po wciśnięciu wydaje piskliwy odgłos... i teraz tytanie, jakie będą konsekwencję jak się rozpadnie oraz teoretycznie ile można jeszcze przejechać bo muszę zrobić szybką trasę 1000km i nie mam czasu żeby zrzucić w tym tygodniu skrzynię, ps. mowa o małolitrażowym niewysilonym beznyniaku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 23 Maja 2016 Udostępnij Napisano 23 Maja 2016 Jak się rozpadnie i kulki wylecą to nie pojedziesz dalej, a kiedy to nastąpi ...nie wiem -piszczy bo się smar wytopił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 24 Maja 2016 Udostępnij Napisano 24 Maja 2016 Różnie może być. W moim mitsu tak jest od 2-3 tysięcy i nie chce się rozlecieć Tylko że auto jeździ koło komina i nie rozwija jakis wielkich prędkośći. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawiddawidowski Napisano 24 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 24 Maja 2016 A rozsypanie łożyska może spowodować uszkodzenie skrzyni lub rozwalenie sprzęgła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dyniek000 Napisano 24 Maja 2016 Udostępnij Napisano 24 Maja 2016 A rozsypanie łożyska może spowodować uszkodzenie skrzyni lub rozwalenie sprzęgła A bawiłeś się kiedyś grzechotką Oczywiscie ze narobi bo części łożyska będą sobie grzechotały w zamkniętym opakowaniu i nie ma mowy ze nic się innego nie uszkodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 24 Maja 2016 Udostępnij Napisano 24 Maja 2016 A rozsypanie łożyska może spowodować uszkodzenie skrzyni lub rozwalenie sprzęgła ............no najprędzej tulei aluminiowej na której siedzi łożysko, wtedy albo szukasz obudowy-kiedyś był były mosiężne tuleje oporowego ), i przekładasz graty, albo napawanie, klej do dyfrów i obróbka na gładko, + widełki sobie możeż zaorać....sam tak zaorałem mega zaj...łożyskiem sachsa, oryginalne ma gładki otwór..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.