mjedruszak Napisano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2016 Dotyczy CBR 250RA - kupilem zestaw DID 520VX2 z zebatkami Sunstar i teraz pytanie czy lancuch ma byc zapiety na spinke czy zakuty? Z tego co czytalem do mocy ok. 50KM spinka jest ok natomiast niezaleznie od powyzszego bede wdzieczny za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2016 kuj. co Ci zależy :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2016 Dotyczy CBR 250RA - kupilem zestaw DID 520VX2 z zebatkami Sunstar i teraz pytanie czy lancuch ma byc zapiety na spinke czy zakuty? Z tego co czytalem do mocy ok. 50KM spinka jest ok natomiast niezaleznie od powyzszego bede wdzieczny za info. W instrukcji obsługi motocykla / w rozdziale o napędzie powinna być wzmianka o co dopuszcza producent motocykla. Lepsza dobra zapinka niż źle [samodzielnie] zakuty łańcuch. Samodzielnie =/ źle ale brak narzędzi może być przyczyną. I nie chodzi mi o młotek i punktak. Ja sobie sam zmieniłem zestaw napędowy, łańcuch spiąłem spinką, pojeździłem bez ognia 500 km i podjechałem do serwisu suzuki, gdzie na poczekaniu pan zakuł za 50 zeta. Jeżdżę na nerwowych 72 KM. Jak planujesz samodzielną zmianę pamiętaj o sprawdzeniu gum zabieraka [ale nie zamieniać ich miejscami], trzech łożysk z tyłu. Pamiętać o wstępnym sprawdzeniu powierzchni zębatki - np. położyć na szkle. Pamiętać o kleju na gwint zębatki zdawczej, lesz wcześniej ten gwint wyczyścić i odtłuścić. Dokręcać zgodnie zalecanym momentem. Granica bicia bocznego zębatki tylnej po montażu to 0,5mm. [kolejność dokręcania śrub i moment dokręcenia] 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjedruszak Napisano 7 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2016 W instrukcji obsługi motocykla / w rozdziale o napędzie powinna być wzmianka o co dopuszcza producent motocykla. Lepsza dobra zapinka niż źle [samodzielnie] zakuty łańcuch. Samodzielnie =/ źle ale brak narzędzi może być przyczyną. I nie chodzi mi o młotek i punktak. Ja sobie sam zmieniłem zestaw napędowy, łańcuch spiąłem spinką, pojeździłem bez ognia 500 km i podjechałem do serwisu suzuki, gdzie na poczekaniu pan zakuł za 50 zeta. Jeżdżę na nerwowych 72 KM. Jak planujesz samodzielną zmianę pamiętaj o sprawdzeniu gum zabieraka [ale nie zamieniać ich miejscami], trzech łożysk z tyłu. Pamiętać o wstępnym sprawdzeniu powierzchni zębatki - np. położyć na szkle. Pamiętać o kleju na gwint zębatki zdawczej, lesz wcześniej ten gwint wyczyścić i odtłuścić. Dokręcać zgodnie zalecanym momentem. Granica bicia bocznego zębatki tylnej po montażu to 0,5mm. [kolejność dokręcania śrub i moment dokręcenia] Dzieki za szczegolowy opis, bede dawal do wymiany do warsztatu ale napewno powyzsze niejdnemu sie przyda sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.