Skocz do zawartości

Amortyzator skretu y60


Lookazz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,
 

chce wymienić amortyzator skrętu w Y60

 

znalazłem w niezłej cenie amortyzator Amada http://allegro.pl/amortyzator-skretu-nissan-patrol-y60-y61-amada-i5165639457.html, ale zastanawia mnie ze w stosunku do innych amortyzatorow ma osłonę tłoka z harmonijki, gdzie pozostałe tańsze lub droższe konstrukcje maja te osłonke pełną, nie typu harmonijka.Martwi mnie jej żywotność.

 

Moze lepiej dopłacić i wziasc http://allegro.pl/amortyzator-kierownicy-hd-skretu-patrol-y60-1989-i5711898781.html???

 

jakies sugestie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

chce wymienić amortyzator skrętu w Y60

 

znalazłem w niezłej cenie amortyzator Amada http://allegro.pl/amortyzator-skretu-nissan-patrol-y60-y61-amada-i5165639457.html, ale zastanawia mnie ze w stosunku do innych amortyzatorow ma osłonę tłoka z harmonijki, gdzie pozostałe tańsze lub droższe konstrukcje maja te osłonke pełną, nie typu harmonijka.Martwi mnie jej żywotność.

 

Moze lepiej dopłacić i wziasc http://allegro.pl/amortyzator-kierownicy-hd-skretu-patrol-y60-1989-i5711898781.html???

 

jakies sugestie ?

 

Zasadnicze pytanie jest jak bardzo masz zmodyfikowane auto oraz jak mocno je użytkujesz w ciężkim terenie.

Ja mam Ironmana już 3ci rok, wytrzymał już dużo. Koła 35", zawias plus 2", buda plus 2" ( ale lift budy już nie jest istotny ), osłonę tłoczyska ma stalową.

Jak padnie, na pewno zamontuje amortyzator skrętu ze sprężyną.

Jak masz seryjne auto, to bym nie wydziwiał i kupił jeden z tańszych, jak nie będziesz używał auta ekstremalnie, to o gumową osłonę tłoczyska też bym się nie martwił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawias ironman +2 cale

+2 cale podniesiona buda

 

koła 33 mt , planach 35 lub inne 33 cale

 

moj amor skretu wyglada na ori albo zamiennik, pordzewiały, w dodatku "łzawi" stad chec zmiany.

 

Auto do przepraw, błota itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz ulżyć pompie wspomagania zamontuj amortyzator ze sprężyną. Osobiście nie montował bym amortyzatora z gumową osłoną tłoczyska. Powód jest prosty, też nie mam zaufania do tej osłony. Nie kojarzę, żeby wśród moich znajomych z Patrolami, ktokolwiek miał taki amortyzator skrętu. Nie mam nawet kogo podpytać, czy to się sprawdza.

BTW
Jak będziesz zmieniał opony, a auto jest tylko do zabawy to idź w simexopodobne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy motanym samochodzie tylko amortyzator ze sprezyna ma sens. Nawet gdy amor zdechnie sprezyna cos tam przytrzyma do tego ustawieniem sprezyny mozna skorygowac lekkie sciaganie samochodu ;) Lepiej prostuje sie po wyjsciu z zakretu ale kierownica chodzi troche ciezej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.