Lookazz Napisano 15 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2016 Witam, chce wymienić amortyzator skrętu w Y60 znalazłem w niezłej cenie amortyzator Amada http://allegro.pl/amortyzator-skretu-nissan-patrol-y60-y61-amada-i5165639457.html, ale zastanawia mnie ze w stosunku do innych amortyzatorow ma osłonę tłoka z harmonijki, gdzie pozostałe tańsze lub droższe konstrukcje maja te osłonke pełną, nie typu harmonijka.Martwi mnie jej żywotność. Moze lepiej dopłacić i wziasc http://allegro.pl/amortyzator-kierownicy-hd-skretu-patrol-y60-1989-i5711898781.html??? jakies sugestie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bravus Napisano 16 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2016 Witam, chce wymienić amortyzator skrętu w Y60 znalazłem w niezłej cenie amortyzator Amada http://allegro.pl/amortyzator-skretu-nissan-patrol-y60-y61-amada-i5165639457.html, ale zastanawia mnie ze w stosunku do innych amortyzatorow ma osłonę tłoka z harmonijki, gdzie pozostałe tańsze lub droższe konstrukcje maja te osłonke pełną, nie typu harmonijka.Martwi mnie jej żywotność. Moze lepiej dopłacić i wziasc http://allegro.pl/amortyzator-kierownicy-hd-skretu-patrol-y60-1989-i5711898781.html??? jakies sugestie ? Zasadnicze pytanie jest jak bardzo masz zmodyfikowane auto oraz jak mocno je użytkujesz w ciężkim terenie. Ja mam Ironmana już 3ci rok, wytrzymał już dużo. Koła 35", zawias plus 2", buda plus 2" ( ale lift budy już nie jest istotny ), osłonę tłoczyska ma stalową. Jak padnie, na pewno zamontuje amortyzator skrętu ze sprężyną. Jak masz seryjne auto, to bym nie wydziwiał i kupił jeden z tańszych, jak nie będziesz używał auta ekstremalnie, to o gumową osłonę tłoczyska też bym się nie martwił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lookazz Napisano 16 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Lipca 2016 zawias ironman +2 cale +2 cale podniesiona buda koła 33 mt , planach 35 lub inne 33 cale moj amor skretu wyglada na ori albo zamiennik, pordzewiały, w dodatku "łzawi" stad chec zmiany. Auto do przepraw, błota itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bravus Napisano 17 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2016 Jak chcesz ulżyć pompie wspomagania zamontuj amortyzator ze sprężyną. Osobiście nie montował bym amortyzatora z gumową osłoną tłoczyska. Powód jest prosty, też nie mam zaufania do tej osłony. Nie kojarzę, żeby wśród moich znajomych z Patrolami, ktokolwiek miał taki amortyzator skrętu. Nie mam nawet kogo podpytać, czy to się sprawdza.BTWJak będziesz zmieniał opony, a auto jest tylko do zabawy to idź w simexopodobne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lookazz Napisano 18 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 18 Lipca 2016 dlatego pytam, bo ta osłona tez badziewnie mi wyglada narazie mam 33" BFG km1 ale ich bieznik jest słaby ok 8mm, sezon moze przejezdze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 19 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2016 Przy motanym samochodzie tylko amortyzator ze sprezyna ma sens. Nawet gdy amor zdechnie sprezyna cos tam przytrzyma do tego ustawieniem sprezyny mozna skorygowac lekkie sciaganie samochodu Lepiej prostuje sie po wyjsciu z zakretu ale kierownica chodzi troche ciezej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.