Ralfik77 Napisano 20 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2016 (edytowane) Witam, Podczas próby odpalenia samochodu pojawia mi się na wyświetlaczu auto z kłódką i zero reakcji na przekręcenie kluczyka tj. w ogóle nie reaguje rozrusznik. Pilot do centralnego normalnie działa. Drugim kluczykiem normalnie odpalam samochód ale w momencie rozruchu potrafi pojawić się błąd silnika, który po sekundzie znika z deski rozdzielczej (jeszcze go nie zczytywałem). Co o tym sądzicie? Z tego co wyczytałem to problem z immobilizerem i kluczyk do wymiany, ale czy pozostaje tylko ASO? Poza tym czy błąd silnika może mieć jakiś związek z drugim kluczykiem? Przed całą sytuacją nic się nie działo. Silnik 1.8 benzyna Z18XE Edytowane 20 Lipca 2016 przez Ralfik77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 20 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2016 Może baterie w kluczyku słabe i to powoduje błąd imobilajzera? Przełóż z jednego kluczyka do drugiego baterie ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ralfik77 Napisano 20 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 20 Lipca 2016 Może baterie w kluczyku słabe i to powoduje błąd imobilajzera? Przełóż z jednego kluczyka do drugiego baterie ! Hmm, o tym nie pomyślałem, ale jakby bateria była na wymarciu to nie otwierałby centralnego chyba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 20 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2016 Hmm, o tym nie pomyślałem, ale jakby bateria była na wymarciu to nie otwierałby centralnego chyba. Zawsze można spróbować to nic nie kosztuje Ewentualnie spróbować odpiąć aku na kilka minut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ralfik77 Napisano 20 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 20 Lipca 2016 Zawsze można spróbować to nic nie kosztuje Ewentualnie spróbować odpiąć aku na kilka minut Aku był odpinany, nie pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 20 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2016 (edytowane) Witam, Przed całą sytuacją nic się nie działo. Nie upadł ci czasem kluczyk na ziemię? Na 99% wygląda to na padniętą cewke immo w kluczyku, http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2670895.html ewentualnie cała płytka szwankuje bo ma jakieś zimne luty. Edytowane 20 Lipca 2016 przez 51cent Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ralfik77 Napisano 20 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 20 Lipca 2016 (edytowane) Gdzie ja taką cewkę kupię? Może po prostu podjechać tam gdzie naprawiają kluczyki, może przelutowanie pomoże. Najgorsze jest to że mam mało czasu, bo wyjazd się zbliża. Edytowane 20 Lipca 2016 przez Ralfik77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 20 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2016 (edytowane) Gdzie ja taką cewkę kupię? Fota cewki pożyczona z aukcji na pewnym portalu :-) Edytowane 20 Lipca 2016 przez 51cent Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ralfik77 Napisano 20 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 20 Lipca 2016 Cewka po zmierzeniu wydaje się być ok, ma ponad 30 ohm. Przelutowanie nic nie pomogło, także chyba czeka mnie wymiana kluczyka w serwisie. Umówiony już jestem na piątek. Po rozeznaniu cenowym wychodzi na to że będę lżejszy o jakieś 650 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 21 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2016 (edytowane) Po rozeznaniu cenowym wychodzi na to że będę lżejszy o jakieś 650 zł. Może warto by było kupić jakąś używke i przełożyć sam środek? tu masz za 50zł i w miarę blisko ciebie http://allegro.pl/klucz-kluczyk-pilot-opel-vectra-c-astra-h-oryginal-i6317967777.html Edytowane 21 Lipca 2016 przez 51cent Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ralfik77 Napisano 21 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Lipca 2016 Ja mam przedlifta, także kluczyk ma inny kształt i na 3 przyciski, podjadę jeszcze dzisiaj do innego magika od spraw elektronicznych (miał swój zakład), a jak nie to znalazłem jeszcze warsztat w którym mówią, że za 450 zł będę miał na gotowo. Zawsze 200 do przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 21 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2016 a jak nie to znalazłem jeszcze warsztat w którym mówią, że za 450 zł będę miał na gotowo. Zawsze 200 do przodu. dzwoń do ASO w okolicy i tam gdzie jedziesz na urlop bo ceny potrafią się baaaaaaaaaardzo różnić. kartę z kodami masz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ralfik77 Napisano 21 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Lipca 2016 dzwoń do ASO w okolicy i tam gdzie jedziesz na urlop bo ceny potrafią się baaaaaaaaaardzo różnić. kartę z kodami masz? Na urlop to jadę do Bułgarii, także z tym telefonem do ASO to nie tak łatwo, to najbliżej miejsca zamieszkania wskazało właśnie 650 zł - 450 kluczyk i 200 programowanie. Ale temat rozwiązany, winną okazała się jednak cewka (podobno to też transponder), pomimo tego że dawała trochę ponad 30 ohm, po przelutowaniu nowej kluczyk odżył. Koszt usługi 100 PLN. Pozostało mi jeszcze z czytanie błędów i ewentualne wyeleminowanie usterek powodujących mryganie kluczyka z samochodem. No cóż mam jeszcze 2 tygodnie na dalszą walkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.