Skocz do zawartości

Avensis T27 2.2 d4d 177PS


kAzAA

Rekomendowane odpowiedzi

Znajomy chce sprzedać w dobre ręce swoją avensis t27 177ps, 1 właściciel, jeżdżona w Berlinie i tam serwisowana do końca. Obecnie ma 153kkm, wersja full oprócz skóry i szyber. Bardzo mnie kusi ta propozycja, bo cenę dał dobrą. Po przeliczeniu akcyzy trochę się ostudziłem i wychodzi to podobnie do tego co można w PL kupić, z tym że tutaj jest pewniak i naprawdę nie zniszczony. 

Drodzy koledzy ostudźcie mój zapał, albo przeciwnie i napiszcie czy warto się pchać w takie auto. Do tej pory nic z nim nie robił oprócz wymian oleju, na tą chwilę wszystko wygląda na sprawne. Nie mam kompletnie doświadczenia z Japończykami, znam tylko obiegowe opinie, że kradną i są drogie części :D Jak jest z tymi silnikami, wiem że bywało z nimi drogo w wersjach AD1 i AD2 (głowica). Ten jest z lipca 2009 i to co odczytałem z tabliczki to ADT271L-AWFGYW. Gdzie dokładnie odczytać kod silnika? 

Jak jest z trwałością tego auta, czy w zadbanym egzemplarzu można dokręcić do 200kkm na ori gratach łącznie z dpf? A może warto od razu pozbyć się problemu i tak jak w obecnym aucie cieszyć się brakiem problemów na ori gratach przy prawie 200kkm :> Pomóżcie zanim się nakręcę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paanie nie bierz d4d. Toz to chyba najwieksza wtopa silnikowa toyoty od lat.

Ew. do kosztow eksploatacji dolicz sobie naprawe uszczelki pod glowica w dobrym warsztacie.

Moze byc mocno roznie. Albo nie bedzie problemu i bedziesz zadowolony albo bedziesz klal na beznadziejna toyote...

Poczytaj na avensis.info

Generalnie w t27 niby d4d zostalo poprawione ale i tak są egzemplarze po wymianie silnika w aso...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to studzę. Jeśli nie ma skory to raczej nie jest full ;)

Jeśli ma 177 to tez nie full.

Jedyny prawdziwy full to sedan 150km w automacie ze skóra, roletkami, duża navi z dyskiem i pakietem bezpieczeństwa z active cruise controle ;)