kAzAA Napisano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2016 Znajomy chce sprzedać w dobre ręce swoją avensis t27 177ps, 1 właściciel, jeżdżona w Berlinie i tam serwisowana do końca. Obecnie ma 153kkm, wersja full oprócz skóry i szyber. Bardzo mnie kusi ta propozycja, bo cenę dał dobrą. Po przeliczeniu akcyzy trochę się ostudziłem i wychodzi to podobnie do tego co można w PL kupić, z tym że tutaj jest pewniak i naprawdę nie zniszczony. Drodzy koledzy ostudźcie mój zapał, albo przeciwnie i napiszcie czy warto się pchać w takie auto. Do tej pory nic z nim nie robił oprócz wymian oleju, na tą chwilę wszystko wygląda na sprawne. Nie mam kompletnie doświadczenia z Japończykami, znam tylko obiegowe opinie, że kradną i są drogie części :D Jak jest z tymi silnikami, wiem że bywało z nimi drogo w wersjach AD1 i AD2 (głowica). Ten jest z lipca 2009 i to co odczytałem z tabliczki to ADT271L-AWFGYW. Gdzie dokładnie odczytać kod silnika? Jak jest z trwałością tego auta, czy w zadbanym egzemplarzu można dokręcić do 200kkm na ori gratach łącznie z dpf? A może warto od razu pozbyć się problemu i tak jak w obecnym aucie cieszyć się brakiem problemów na ori gratach przy prawie 200kkm :> Pomóżcie zanim się nakręcę :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2016 Ostudzić? Jesteś emerytem + 2,2 d4d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 16 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2016 na powiększenie rodziny przydałby się taki kombiak, 3 lata pojeździć i zmienić na coś z duszą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muzz Napisano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2016 Paanie nie bierz d4d. Toz to chyba najwieksza wtopa silnikowa toyoty od lat. Ew. do kosztow eksploatacji dolicz sobie naprawe uszczelki pod glowica w dobrym warsztacie. Moze byc mocno roznie. Albo nie bedzie problemu i bedziesz zadowolony albo bedziesz klal na beznadziejna toyote... Poczytaj na avensis.info Generalnie w t27 niby d4d zostalo poprawione ale i tak są egzemplarze po wymianie silnika w aso... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2016 No to studzę. Jeśli nie ma skory to raczej nie jest full Jeśli ma 177 to tez nie full. Jedyny prawdziwy full to sedan 150km w automacie ze skóra, roletkami, duża navi z dyskiem i pakietem bezpieczeństwa z active cruise controle Ale poza tym zacne auto Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiu Napisano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2016 177 KM to 2.2 czyli 2AD, 2009 to już po zmianach ze względu na konsumpcję oleju więc powinno być lepiej. Generalnie Toyota mistrzem diesli nigdy nie była i dlatego po wejściu Euro6 zarzucono temat AD na rynek europejski, silnik jest nadal produkowany w Polsce ale w śladowych ilościach na eksport do Japonii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kAzAA Napisano 17 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2016 ok odpuściłem temat, myślałem że komunikat toyoty można traktować serio jako, że po lutym 2009 poprawili te silniki :/ nie mniej najwyraźniej nie opłaca mi się kupno tego auta, akcyza jest zabójcza i cena wychodzi tyle ile u nas egzemplarz od 1 właściciela rok młodszy i z mniejszym przebiegiem z tym samym wypasem. Także niech lepiej sprzeda go w Niemczech za swoją większą kasę Dzięki za info, trochę szkoda bo znam ten egzemplarz i w momencie kupna brał wszystko co było możliwe w katalogu oprócz wspomnianej skóry i szybera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.