OZI Napisano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2016 W koncu cos ladnego I z dobrym silnikiem Czyli Teramont aka CrossBlue concept. MQB platform I jesli bedzie jak concept to (4,986mm/ (2,014mm) / (1,732mm) czyli wiecej niz Touareg, to rozmiar Ford Explorer. Ma Byc tansze niz Touareg. Produkcja w Chattanooga na US/Oz/Can z 3.6l V6 I EU z 2.0l TSI Ale pewnie skonczy w Mexico Drugie klepanie na China w China... Cos Sie baka o export do EU TDI z tamtad Sent from my iPhone using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2016 Za 10-15 lat w Radomiu beda "nowki" po komisach stały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawiddawidowski Napisano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2016 Ciekawe kiedy pierwsze zagoszczą na wymianę silnika lub generalkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 24 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2016 Ciekawe kiedy pierwsze zagoszczą na wymianę silnika lub generalkę 3.6l V6 od VAG jest AFAIK - co nawet Ja musze przyznac - malo awaryjny. W zasadzie wszelkie CC jakie widze u mnie to ten silnik... I to jest (podobno) Nie awaryjny Der Pasnik Sent from my iPhone using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 24 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2016 Za 10-15 lat w Radomiu beda "nowki" po komisach stały Podejrzewam Ze ekologia ♻️♻️♻️ sprawi Ze Po 8 zgnije znaczy Sie 'z-utylizuje' ♻️ A powaznie to nawet patrze jak moj Hilux jest zrobiony Teraz I naprawde bede wielce zdziwiony jak to 10 Lat pojezdzi I Sie Nie rozleci Porownujac materialy model 2006 a MY 15 to wszystko jest odchudzone Siedzenia to pierwsze widoczne... 15 letni VAG - Nie wierze Sent from my iPhone using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawiddawidowski Napisano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2016 EU z 2.0l TSI w tygodniu średnio 3 wymiany silników lub generalki robi pewien zakład u mnie, przebiegi od 90-190kkm przebieg 193 000 km. Zerwany łańcuch rozrządu przebieg 323 000 km. Zatarty na wszystkim co się rusza przebieg 167 000 km. Zużyty mechanizm rozrządu przebieg 111 000 km. Zatarta pompa olejowa, wał korbowy oraz wałki rozrządu 278 000 km. Uszkodzona pompa oleju, pęknięta głowica 167 000 km. Nadmierne zużycie oleju 239 000 km. Uszkodzony mechanizm rozrządu oraz pompa olejowa 227 000 km. Zatarta góra i dół silnika 220 000 km. Silnik zatarty na wale, uszkodzona skrzynia biegów wymienić można jeszcze z 100 przykładów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 24 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2016 wymienić można jeszcze z 100 przykładów tylko ze Volkswagen zostal (milo ) zaprojektowany na okres gwarancji - i tak wiekszosc ludzi je trzyma. Chociaz twoj post mnie zaciekawil ze pogrzebalem i znalazlem pare u siebie - np ten 6 lat 317k km 8] 8] (w PL by przeskoczylo na magiczne 99,999 km I kosztuje - poprawka wolaja za niego wiecej niz $800 Ale popatrzylem na jego historie .... tam jest 1/2 auta na gwarancji wymieniona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.