volcan Napisano 12 Września 2016 Udostępnij Napisano 12 Września 2016 Dzisiaj zupełnie przypadkowo (zatrzymałem się nie w tym komisie, do którego jechałem ) oglądałem Nubirę sedan z 2005 roku, z silnikiem 1.6. Nasunęło mi się kilka pytań. Egzemplarz, który oglądałem ma regulację oparcia na odcinku lędźwiowym w obu przednich fotelach - to norma? Kolejna sprawa - czy zamek (ten na kluczyk) był montowany w drzwiach po obu stronach? Trzecia rzecz - auto ma w wygłuszeniu maski prostokątne wycięcie - mniej więcej na środku. Powinna się tam znajdować jakaś naklejka? Jaki przód powinno mieć takie auto? Ten egzemplarz ma trójdzielny grill + znaczek Chevroleta naklejony "od góry" na maskę. Papiery ma wymieszane - trochę Chevroleta, jakieś ulotki z Daewoo w pokrowcu. Były jakieś "przejściówki", czy coś jest kombinowane? Poza tym - co się w tym może zepsuć i na co zwracać uwagę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 12 Września 2016 Udostępnij Napisano 12 Września 2016 Lacetti to Nubira III. Występowały pod oboma nazwami. Produkowane w Daewoo w Korei, a na Europę przemianowane na Chevrolet. Z początku miały grill jak w Daewoo i tylko znaczek Chevroleta. Jeździłem Lacetti z 2006 r. silnikiem 1,6 przez 6,5 pół roku i złego słowa nie powiem Silniki nadają się do gazu. Co do sprawdzeń, to wziąć na komputer, na podnośnik, na miernik lakieru - jak zwykle Auto raczej proste w konstrukcji, poza tylnym zawieszeniem. Lubiły puszczać luty w płytkach radia i panelu sterowania klimatyzacją - do naprawy przez kumatego technika-elektronika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volcan Napisano 12 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 12 Września 2016 Lacetti to Nubira III. Występowały pod oboma nazwami. Produkowane w Daewoo w Korei, a na Europę przemianowane na Chevrolet. Z początku miały grill jak w Daewoo i tylko znaczek Chevroleta. Jeździłem Lacetti z 2006 r. silnikiem 1,6 przez 6,5 pół roku i złego słowa nie powiem Silniki nadają się do gazu. Co do sprawdzeń, to wziąć na komputer, na podnośnik, na miernik lakieru - jak zwykle Auto raczej proste w konstrukcji, poza tylnym zawieszeniem. Lubiły puszczać luty w płytkach radia i panelu sterowania klimatyzacją - do naprawy przez kumatego technika-elektronika. Ten ma grill kapuściany i znaczki Cheviego VIN zdecydowanie koreański. Ogólnie rzecz biorąc auto całe jest koreańskie - gdybym nie wiedział, że to projekt i wykonanie DU, to i tak bym wiedział, że to małe, żółte łapki projektowały to auto. Miernikiem sprawdzony - lakier praktycznie równiutki na całym samochodzie, w kilku miejscach trochę poniosło pana, który polerkę robił, ale przez klar się nie przebił. Ten egzemplarz ma jeszcze wisienkę na torcie - tj. webasto z pilotem (sprawne oczywiście). Klima chłodzi idealnie (auto stało w słońcu, po uruchomieniu silnika i klimatyzacji po kilku minutach w samochodzie było chłodno), silnik pracuje naprawdę ładnie, równiutko, nie zauważyłem nigdzie śladów korozji. Jeżeli żona zaakceptuje wybór i auto przejdzie pozytywnie ścieżkę (nie widziałem spodu jeszcze), to pewnie kupię ten egzemplarz. Cena jest niezła. Jutro jeszcze będę badał sprawę leasingu Hyundaia i20/i30 rocznik 2013/2014 - gdyby miała ta oferta ręce i nogi, to pewnie zdecyduję się na nowsze auto, ale jeżeli nic ciekawego mi nie zaproponują, to na teraz pewnie będzie ta Nubira (albo Rio II 1.6 16V automat - też jutro czeka mnie jazda próbna). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 12 Września 2016 Udostępnij Napisano 12 Września 2016 Były jeszcze problemy z zaworami wydechowymi, ale jeśli wystąpiły, to zawory były wymieniane na gwarancji. (świeciła kontrolka i wywalało błąd wypadających zapłonów.) Drobne stuki z przekładni kierowniczej przy kręceniu na parkingu - ten typ tak ma, wymiana na gwarancji nie pomagała Poza tym komfortowe, przestronne auto - kanapowóz, nawet z silnikiem 1,6 w miarę dynamiczny. Braki mocy odczuwalne dopiero po załadowaniu do pełna, z klimą w górach. Średnie spalanie w okolicy 8 l/100km. Olej 5W30, ale lane też 5W40 lub 5W50 - żadnego nie brał - nie ubywało między wymianami. Pasek rozrządu co 60 000 km razem z pompą wody. Historia mojego http://rwicik.republika.pl/GM_L.xls Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebaSRS Napisano 14 Września 2016 Udostępnij Napisano 14 Września 2016 Na masce powinna być naklejka (dużo drobnego druku). Lata 2004-2005 to mogła być przejściówka, więc taki misz-masz może być. Co do tej regulacji to jeszcze się nie spotkałem, sprawdź czy pod siedzeniem pasażera jest schowek (jeśli fotel oryginalnie był z regulacją, to oznacza jakąś wyższą wersję wyposażenia i taki schowek powinien być, jeśli schowka nie ma to prawdopodobnie to siedzenie z anglika, bo kierowca o ile pamiętam nigdy nie miał takiego schowka).Silnik 1.6, jest fajny, bo dużo części pasuje z 1.4, i jest stosunkowo trwały, części też nie są drogie i dość fajnie dostępne (w 1.8 czasem są problemy z tym). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Enter Napisano 14 Września 2016 Udostępnij Napisano 14 Września 2016 Ja swojego sprzedałem z przebiegiem prawie 250 kkm i szczerze to auto polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aviator Napisano 17 Września 2016 Udostępnij Napisano 17 Września 2016 Historia mojego http://rwicik.republika.pl/GM_L.xls Pod wrażeniem jestem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaruga Napisano 4 Października 2016 Udostępnij Napisano 4 Października 2016 Poza tym - co się w tym może zepsuć i na co zwracać uwagę? Nie ma jakichś poważnych typowych wad. Za to jest sporo irytujących drobiazgów w rodzaju TTTM. Np. - bardzo miękki lakier i szyby (bardzo łatwo zarysować) - odłazi farba z malowanych klamek zewnętrznych - coś brzęczy czasami w mechanizmie zmiany biegów - okresowe świerszcze w dmuchawie - stare nieekonomiczne silniki benzynowe (ale za to trwałe) - nieco gumiaste zawieszenie i niezbyt precyzyjny układ kierowniczy w porównaniu do konstrukcji europejskich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.