AstraC Napisano 27 Października 2016 Udostępnij Napisano 27 Października 2016 Sprawdź S-Maxa dokładnie, również pod względem korozji - bo to będzie największy wróg, jeśli jest ok, to bierz. To nie jest tak że on dociągnie do 200kkm i się rozsypie, mi przeskoczyło te 200kkm i jak widziałeś było co zrobić, ale bez dramatu, do tego kupowałem od obcego człowieka który nie wiadomo jak dbał, jak tutaj tą cześć masz pewną - tym lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
daryka Napisano 29 Października 2016 Udostępnij Napisano 29 Października 2016 Sprawdź S-Maxa dokładnie, również pod względem korozji - bo to będzie największy wróg, jeśli jest ok, to bierz. To nie jest tak że on dociągnie do 200kkm i się rozsypie, mi przeskoczyło te 200kkm i jak widziałeś było co zrobić, ale bez dramatu, do tego kupowałem od obcego człowieka który nie wiadomo jak dbał, jak tutaj tą cześć masz pewną - tym lepiej. To S-Max ma takie problemy z korozją ? Osobiście nie widziałem esa z rudą. W mondeo mk4 blachy miałem idealne zero korozji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.