Skocz do zawartości

czujniki lpg


angrius

Rekomendowane odpowiedzi

A tak na początek to byś napisał w jakiej instalacji.

Temp. gazu raczej jest brana z listwy, temp reduktora z obudowy.

 

Jak czujniki szaleją to zazwyczaj są problemy z pracą na zimno i z samym przełączaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak na początek to byś napisał w jakiej instalacji.

Temp. gazu raczej jest brana z listwy, temp reduktora z obudowy.

 

Jak czujniki szaleją to zazwyczaj są problemy z pracą na zimno i z samym przełączaniem.

Instalacja lovato smart. No właśnie mam problem z przelaczaniem na gaz gdy jest zimno. To który czujnik by obstawić? W necie widziałem tylko czujniki redaktora do kupienia. Pod nazwa czujnik gazu tez wyskakuje czujnik reduktora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to masz zapewne czujnik na wężu, a nie na reduktorze, tego typu

 

czujnik-temperatury-lovato.png

Jak problemy są przy przełączaniu, a później jest ok to wypadałoby na kompie sprawdzić wskazania, ale pasuje do czujnika temp ''reduktora'' (zachowując Twoje nazewnictwo)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to masz zapewne czujnik na wężu, a nie na reduktorze, tego typu

 

czujnik-temperatury-lovato.png

Jak problemy są przy przełączaniu, a później jest ok to wypadałoby na kompie sprawdzić wskazania, ale pasuje do czujnika temp ''reduktora'' (zachowując Twoje nazewnictwo)

Czujnik mam na reduktorze wkrecany. To na pewno bo wczoraj patrzylem. I tez tak mi się wydaje ze to ten czujnik padl. Niestety w obecnym czasie trudno mi wygospodarować jakikolwiek czas by jechac na diagnostykę. Wiec raczej kupie na ślepo ten czujnik (35zl) i zobaczę czy bedzie poprawa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Czujnik mam na reduktorze wkrecany. To na pewno bo wczoraj patrzylem. I tez tak mi się wydaje ze to ten czujnik padl. Niestety w obecnym czasie trudno mi wygospodarować jakikolwiek czas by jechac na diagnostykę. Wiec raczej kupie na ślepo ten czujnik (35zl) i zobaczę czy bedzie poprawa

 

to zanim się będziesz bawił sprawdź dwie rzeczy. Wyłącz instalację rano i przełącz ręcznie na gaz jak silnik będzie dobrze nagrzany, a druga sprawa sprawdź czy reduktor się dobrze grzeje i ile masz płynu chłodzącego. Może gdzieś łapie powietrze i reduktor się zapowietrza przez co grzeje nierówno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zanim się będziesz bawił sprawdź dwie rzeczy. Wyłącz instalację rano i przełącz ręcznie na gaz jak silnik będzie dobrze nagrzany, a druga sprawa sprawdź czy reduktor się dobrze grzeje i ile masz płynu chłodzącego. Może gdzieś łapie powietrze i reduktor się zapowietrza przez co grzeje nierówno.

W chwili obecnej właśnie ręcznie musze przelaczyc na gaz, bo gdy się sam zalaczy przy temp. wody 30 stopni to szarpie, brak mocy i musze ponownie na Pb przelaczyc. Gdy jest nagrzany silnik to różnie bywa, tzn dzis przy 1 stopniu na zewnątrz przelaczylem go ręcznie gdy silnik byl prawie nagrzany całkowicie i bylo ok. Natomiast wczoraj przy -4 silnik byl dobrze nagrzany, ale dopiero po 12-13 km udalo mi sie przelaczyc na lpg. Sprawdzę jeszcze plyn i nagrzanie redaktora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to na moje oko i doświadczenia z LPG wygląda na problemy z dogrzaniem reduktora, jak masz go w najwyższym pkt. obiegu cieczy to szukałbym nieszczelności.

Nie słyszysz rano 'bulgotania/przelewania' spod deski po odpaleniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to na moje oko i doświadczenia z LPG wygląda na problemy z dogrzaniem reduktora, jak masz go w najwyższym pkt. obiegu cieczy to szukałbym nieszczelności.

Nie słyszysz rano 'bulgotania/przelewania' spod deski po odpaleniu?

Hmm w sumie cos tam czasem przez jakies 10s slysze... Ale to by oznaczało ze za Malo plynu chlodzacego i sie zapowietrza? Po pracy sprawdzę poziom plynu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Hmm w sumie cos tam czasem przez jakies 10s slysze... Ale to by oznaczało ze za Malo plynu chlodzacego i sie zapowietrza? Po pracy sprawdzę poziom plynu...

 

nie tyle za mało co gdzieś zasysa powietrze po zgaszeniu silnika, popatrz na trójnik do reduktora to typowe miejsce nieszczelności. Zazwyczaj takie zassane powietrze zbiera się w nagrzewnicy i reduktorze. O ile nagrzewnica dość szybko się przepompuje o tyle mocno zapowietrzony reduktor czasami sam z siebie nie da rady się odpowietrzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie tyle za mało co gdzieś zasysa powietrze po zgaszeniu silnika, popatrz na trójnik do reduktora to typowe miejsce nieszczelności. Zazwyczaj takie zassane powietrze zbiera się w nagrzewnicy i reduktorze. O ile nagrzewnica dość szybko się przepompuje o tyle mocno zapowietrzony reduktor czasami sam z siebie nie da rady się odpowietrzyć.

Ok sprawdzę wszystko. Dzieki za rady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkrecilem wczoraj czujnik przy reduktorze i wogole nie chcial sie przelaczyc, wiec chyba dobry jest jednak ten czujnik. Z wkreconym przy 30 stopniach temp wody podejmuje próby przelaczenia. Wiec może to być czujnik temp gazu. Czytałem ze u mnie ten czujnik jest zintegrowany z listwa wtryskowa. Czy to oznacza ze nie da się samego czujnika wymienić? Mam lovato smart... Swoja droga czytałem ze wtryskiwacze wytrzymują 70 tys, a na tych juz jest prawie 90 tys. Ale poza przelaczaniem nie ma żadnych innych problemów

 

Juz nic nie rozumiem... Chyba bez diagnostyki sie nie obejdzie. Dzis rano po osiągnięciu temp przelaczania na lpg, zatrzeslo autem, moc spadla, ale przegazowalem go na luzie i o dziwo sie przelaczyl... Gdzie wczoraj przy tej samej temperaturze udalo mi sie przelaczyc po 12km, i przegazowki nic nie dawaly...

Scaliłem posty.
[Orochimaru]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.