AxiT Napisano 8 Maja 2006 Udostępnij Napisano 8 Maja 2006 Posiadłem asterke z LPG instalka I gen czyli niesterowalna kompem tylko zwykłym pokretełkiem i tu pojawiają się problemy: 1: Przy dużych prędkościach od 70 wzwyż jak dam na luz to mi gaśnie silnik ponoć trzeba coś zrobić z dopływem powietrza - inaczej skierować dopływ czy dorobić jakąś rurkę. Czy ktoś to ma i jak to wygląda? 2: Przy jeździe na trasach przy tej samej prędkości obrotowej zaczyna świecić się pomarańczowa kontrolka "przepustnicy - czy jak się to tam inaczej nazywa" po dodaniu gazu lub jakiejkolwiek zmianie prędkości obrotowej silnika gaśnie. Na benzynie nic się nie dzieje Jak rozwiązać te problemy, najważniejszy to ten z gaśnięciem. Narzazie nie mam kasy na kompa wiec nie grozi mi zmiana Fotki instali znajdują sie na: http://republika.pl/damian371/foto1.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 10 Maja 2006 Udostępnij Napisano 10 Maja 2006 > Posiadłem asterke z LPG instalka I gen czyli niesterowalna kompem > tylko zwykłym pokretełkiem i tu pojawiają się problemy: > 1: Przy dużych prędkościach od 70 wzwyż jak dam na luz to mi gaśnie > silnik ponoć trzeba coś zrobić z dopływem powietrza - inaczej > skierować dopływ czy dorobić jakąś rurkę. Czy ktoś to ma i jak > to wygląda? > 2: Przy jeździe na trasach przy tej samej prędkości obrotowej zaczyna > świecić się pomarańczowa kontrolka "przepustnicy - czy jak się > to tam inaczej nazywa" po dodaniu gazu lub jakiejkolwiek zmianie > prędkości obrotowej silnika gaśnie. Na benzynie nic się nie > dzieje Jak rozwiązać te problemy, najważniejszy to ten z > gaśnięciem. Narzazie nie mam kasy na kompa wiec nie grozi mi > zmiana > Fotki instali znajdują sie na: > http://republika.pl/damian371/foto1.html Dolot powietrza zmodyfikować aby powietrze nie wpadało bezpośrednio, a co do kontrolki to zamontować emulator sondy lambda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drapak1 Napisano 11 Maja 2006 Udostępnij Napisano 11 Maja 2006 > Posiadłem asterke z LPG instalka I gen czyli niesterowalna kompem > tylko zwykłym pokretełkiem i tu pojawiają się problemy: > 1: Przy dużych prędkościach od 70 wzwyż jak dam na luz to mi gaśnie > silnik ponoć trzeba coś zrobić z dopływem powietrza - inaczej > skierować dopływ czy dorobić jakąś rurkę. Czy ktoś to ma i jak > to wygląda? > 2: Przy jeździe na trasach przy tej samej prędkości obrotowej zaczyna > świecić się pomarańczowa kontrolka "przepustnicy - czy jak się > to tam inaczej nazywa" po dodaniu gazu lub jakiejkolwiek zmianie > prędkości obrotowej silnika gaśnie. Na benzynie nic się nie > dzieje Jak rozwiązać te problemy, najważniejszy to ten z > gaśnięciem. Narzazie nie mam kasy na kompa wiec nie grozi mi > zmiana > Fotki instali znajdują sie na: > http://republika.pl/damian371/foto1.html Na ostatnim zdjęciu widać gumowy łącznik obudowy filtra powietrza i dolotu powietrza. Trzeba ten łącznik wywalić. U mnie taka operacja przyniosła pożądany skutek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.