Skocz do zawartości

Opel astra 1,4 16 V problem z instalką LPG


AxiT

Rekomendowane odpowiedzi

Posiadłem asterke z LPG instalka I gen czyli niesterowalna kompem tylko zwykłym pokretełkiem i tu pojawiają się problemy:

1: Przy dużych prędkościach od 70 wzwyż jak dam na luz to mi gaśnie silnik ponoć trzeba coś zrobić z dopływem powietrza - inaczej skierować dopływ czy dorobić jakąś rurkę. Czy ktoś to ma i jak to wygląda?

2: Przy jeździe na trasach przy tej samej prędkości obrotowej zaczyna świecić się pomarańczowa kontrolka "przepustnicy - czy jak się to tam inaczej nazywa" po dodaniu gazu lub jakiejkolwiek zmianie prędkości obrotowej silnika gaśnie. Na benzynie nic się nie dzieje Jak rozwiązać te problemy, najważniejszy to ten z gaśnięciem. Narzazie nie mam kasy na kompa wiec nie grozi mi zmiana

Fotki instali znajdują sie na:

http://republika.pl/damian371/foto1.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Posiadłem asterke z LPG instalka I gen czyli niesterowalna kompem

> tylko zwykłym pokretełkiem i tu pojawiają się problemy:

> 1: Przy dużych prędkościach od 70 wzwyż jak dam na luz to mi gaśnie

> silnik ponoć trzeba coś zrobić z dopływem powietrza - inaczej

> skierować dopływ czy dorobić jakąś rurkę. Czy ktoś to ma i jak

> to wygląda?

> 2: Przy jeździe na trasach przy tej samej prędkości obrotowej zaczyna

> świecić się pomarańczowa kontrolka "przepustnicy - czy jak się

> to tam inaczej nazywa" po dodaniu gazu lub jakiejkolwiek zmianie

> prędkości obrotowej silnika gaśnie. Na benzynie nic się nie

> dzieje Jak rozwiązać te problemy, najważniejszy to ten z

> gaśnięciem. Narzazie nie mam kasy na kompa wiec nie grozi mi

> zmiana

> Fotki instali znajdują sie na:

> http://republika.pl/damian371/foto1.html

Dolot powietrza zmodyfikować aby powietrze nie wpadało bezpośrednio, a co do kontrolki to zamontować emulator sondy lambda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Posiadłem asterke z LPG instalka I gen czyli niesterowalna kompem

> tylko zwykłym pokretełkiem i tu pojawiają się problemy:

> 1: Przy dużych prędkościach od 70 wzwyż jak dam na luz to mi gaśnie

> silnik ponoć trzeba coś zrobić z dopływem powietrza - inaczej

> skierować dopływ czy dorobić jakąś rurkę. Czy ktoś to ma i jak

> to wygląda?

> 2: Przy jeździe na trasach przy tej samej prędkości obrotowej zaczyna

> świecić się pomarańczowa kontrolka "przepustnicy - czy jak się

> to tam inaczej nazywa" po dodaniu gazu lub jakiejkolwiek zmianie

> prędkości obrotowej silnika gaśnie. Na benzynie nic się nie

> dzieje Jak rozwiązać te problemy, najważniejszy to ten z

> gaśnięciem. Narzazie nie mam kasy na kompa wiec nie grozi mi

> zmiana

> Fotki instali znajdują sie na:

> http://republika.pl/damian371/foto1.html

Na ostatnim zdjęciu widać gumowy łącznik obudowy filtra powietrza i dolotu powietrza. Trzeba ten łącznik wywalić. cfaniaczek.gif

U mnie taka operacja przyniosła pożądany skutek. waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.