coenmz Napisano 11 Maja 2006 Udostępnij Napisano 11 Maja 2006 otoz wlozylem kolka z UT mk1. nie chcialem nabijac ciezarkow od zewnatrz, wiec postanowilem uzyc naklejanych. bylem mocno zdziwiony gdy odkrylem, ze odwazniki 2,5 grama (!!) przechodza na styk kolo zacisku przedniego hamulca (przy standardowych tarczach 227mm). moje pytanie-jakim cudem do tego kola miescza sie hamulce o srednicy 240mm? czy jest jakas szansa wywazyc to przez naklejanie (kola i hamulce z UT) czy pozostaje jedynie nabijanie? wie ktos moze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth Napisano 11 Maja 2006 Udostępnij Napisano 11 Maja 2006 > otoz wlozylem kolka z UT mk1. > nie chcialem nabijac ciezarkow od zewnatrz, wiec postanowilem uzyc > naklejanych. > bylem mocno zdziwiony gdy odkrylem, ze odwazniki 2,5 grama (!!) > przechodza na styk kolo zacisku przedniego hamulca (przy > standardowych tarczach 227mm). > moje pytanie-jakim cudem do tego kola miescza sie hamulce o srednicy > 240mm? > czy jest jakas szansa wywazyc to przez naklejanie (kola i hamulce z > UT) czy pozostaje jedynie nabijanie? > wie ktos moze? Są specjalne ciężarki do naklejania na alumy gdyż zdaża się tak jak piszesz, że alum jest blisko tarczy. Cieżarki również są naklejane z tym że są bardzo cieniutkie ponad 2x cieńsze od tradycyjnych zato mają większą powierzchnie do przyklejenia. Jeśli to nie zda egzaminu wtedy trzeba nabijać albo wyważyć w innej odległości od brzegu felgi ale to już trzeba na wyważarce ustawiać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 11 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 11 Maja 2006 > Są specjalne ciężarki do naklejania na alumy gdyż zdaża się tak jak > piszesz, że alum jest blisko tarczy. Cieżarki również są > naklejane z tym że są bardzo cieniutkie ponad 2x cieńsze od > tradycyjnych zato mają większą powierzchnie do przyklejenia. > Jeśli to nie zda egzaminu wtedy trzeba nabijać albo wyważyć w > innej odległości od brzegu felgi ale to już trzeba na wyważarce > ustawiać. uzylem najcienszych jakie mielismy na firmie. normalnie uzywamy ich tylko mercow bo sa cholernie drogie (6 ojro za sztange) i glownie w mercach sa takie problemy. ale pewne juz jest, ze po ewentualnym wlozeniu przednich hampli z UT trzeba bedzie nabijac ciezarki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth Napisano 11 Maja 2006 Udostępnij Napisano 11 Maja 2006 > uzylem najcienszych jakie mielismy na firmie. normalnie uzywamy ich > tylko mercow bo sa cholernie drogie (6 ojro za sztange) i > glownie w mercach sa takie problemy. > ale pewne juz jest, ze po ewentualnym wlozeniu przednich hampli z UT > trzeba bedzie nabijac ciezarki albo tak jak Ci pisałem przesynąć zakres wyważania do wewnątrz felgi i wtedy będzie miód-malina i felgi idealnie wywazone i nie trzeba nic nabijać ale do tego trzeba mieć dobry, sprawdzony sprzęciol bo te nowsze tego nie uwzględniają (wyważarki z ingerencją kompa) i dlatego wyważają do du....szy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mops Napisano 15 Maja 2006 Udostępnij Napisano 15 Maja 2006 > otoz wlozylem kolka z UT mk1. > nie chcialem nabijac ciezarkow od zewnatrz, wiec postanowilem uzyc > naklejanych. > bylem mocno zdziwiony gdy odkrylem, ze odwazniki 2,5 grama (!!) > przechodza na styk kolo zacisku przedniego hamulca (przy > standardowych tarczach 227mm). > moje pytanie-jakim cudem do tego kola miescza sie hamulce o srednicy > 240mm? > czy jest jakas szansa wywazyc to przez naklejanie (kola i hamulce z > UT) czy pozostaje jedynie nabijanie? > wie ktos moze? jak ialem oryginalne felgi to mialem nabijane ciezarki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 15 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 15 Maja 2006 > jak ialem oryginalne felgi to mialem nabijane ciezarki czy mnie tez to zapewne czeka jesli wloze na przod tarcze z UT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lui Napisano 16 Maja 2006 Udostępnij Napisano 16 Maja 2006 ale się nagłówkowałem jak założyłem do unoT alusy z 1.0 i nie mogłem ruszyć, myślełem że skrzynia padła czy cos i coś blokuje hehe a okazało się właścnie że zacisk jest tak blisko felgi że na żadne odważniki nie ma miejca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.