Skocz do zawartości

śruby pływające


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Co o tym myślicie:

Fabryczny rozstaw śrub 4x98.

Aby zamontować felgę o rozstawie 4x100 można użyć śrub "pływających" - jak one sprawują się w praktyce?

Dylemat: śruby pływające + pierścień centrujący felgę - czy to nie za dużo dodatkowych "ruchomych" elementów przy montażu koła?

No i jak zabezpieczyć takie koło przed kradzieżą?

Nie widziałem śrub pływających z jakimiś zabezpieczeniami frown.gif

Są jakieś nakładki AEZ'a na łep śruby. Czy przy przesunięciu osi śruby wejdą w otwory felgi? screwy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co o tym myślicie:

> Fabryczny rozstaw śrub 4x98.

> Aby zamontować felgę o rozstawie 4x100 można użyć śrub

> "pływających" - jak one sprawują się w praktyce?

> Dylemat: śruby pływające + pierścień centrujący felgę - czy to nie

> za dużo dodatkowych "ruchomych" elementów przy montażu koła?

> No i jak zabezpieczyć takie koło przed kradzieżą?

> Nie widziałem śrub pływających z jakimiś zabezpieczeniami frown.gif

> Są jakieś nakładki AEZ'a na łep śruby. Czy przy przesunięciu osi

> śruby wejdą w otwory felgi? screwy.gif

mam dokładnie tak samo rozstaw 98 a fele 100 plus śrubki pływające waytogo.gif do tego zabezpieczające OZ i jest git, podobno pływające sa lepsze od zwykłych bo lepiej centrują koło smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic sie nie boj - OZ na przyklad standardowo daje plywajace sruby. Zreszta, jesli sie przyjrzysz to widac ze tam nic sie nie rusza po dokreceniu i jest pieknie ok.gif

Co do zabezpieczajacych to mialem takie AEZ - bylo ok dopoki Carserwis nie obslugiwal ich we wlasnym zakresie. Pewnego razu za slabo dokrecili prawa przednia srube i na zakrecie wyskoczyla mi przed samochod - trafilem ja swoja maska crazy.gif Ale ogolnie nie bylo problemow ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no co niewiem.gif w śrubach pływającech jest kołnież w kształcie

> stożka i jak je dokręcasz to koło jest lepiej "centrowane"

za "centrowanie" koła odpowiedzialny jest otwór centralny, lub pierścień centrujący; śruby "pływające" (ruchomy stożek) kiepsko się do tego nadają smile.gif

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> za "centrowanie" koła odpowiedzialny jest otwór centralny, lub

> pierścień centrujący; śruby "pływające" (ruchomy stożek)

> kiepsko się do tego nadają smile.gif

> pozdr

fakt żle się wyraziłem ale jak masz fele 100 a piaste 98 to "centrują" - czy jak to nazwać hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a w nie plywajacych jaki jest kolnierz ? u mnie stozkowy

w zwykłych też jest tylko że w pływających jak nazwa wskazuje zlosnik.gif jest on ruchomy smile.gif no i rozpatrujemy rózne rozstawy srub felgi i piasty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wszystkie 4 plywajace OZ robi zabezpieczajace plywajace 120pln za

> komplet (4 sruby)

OK dzieki za info jak kupie sobie felgi 4x100 to bede sobie musial takie sprawic, na razie robie rozeznanie co, jak i za ile.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> OK dzieki za info jak kupie sobie felgi 4x100 to bede sobie musial

> takie sprawic, na razie robie rozeznanie co, jak i za ile.

> Pozdrawiam

spoko waytogo.gif ale jeżeli mówisz o "normalnych" pływających to ja miałem w komplecie z felgami smile.gif

pozdróffka 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.