Gość Napisano 14 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2003 Co o tym myślicie: Fabryczny rozstaw śrub 4x98. Aby zamontować felgę o rozstawie 4x100 można użyć śrub "pływających" - jak one sprawują się w praktyce? Dylemat: śruby pływające + pierścień centrujący felgę - czy to nie za dużo dodatkowych "ruchomych" elementów przy montażu koła? No i jak zabezpieczyć takie koło przed kradzieżą? Nie widziałem śrub pływających z jakimiś zabezpieczeniami Są jakieś nakładki AEZ'a na łep śruby. Czy przy przesunięciu osi śruby wejdą w otwory felgi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
antares Napisano 14 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2003 > Co o tym myślicie: > Fabryczny rozstaw śrub 4x98. > Aby zamontować felgę o rozstawie 4x100 można użyć śrub > "pływających" - jak one sprawują się w praktyce? > Dylemat: śruby pływające + pierścień centrujący felgę - czy to nie > za dużo dodatkowych "ruchomych" elementów przy montażu koła? > No i jak zabezpieczyć takie koło przed kradzieżą? > Nie widziałem śrub pływających z jakimiś zabezpieczeniami > Są jakieś nakładki AEZ'a na łep śruby. Czy przy przesunięciu osi > śruby wejdą w otwory felgi? mam dokładnie tak samo rozstaw 98 a fele 100 plus śrubki pływające do tego zabezpieczające OZ i jest git, podobno pływające sa lepsze od zwykłych bo lepiej centrują koło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
.-=ONETHU=-. Napisano 14 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2003 Nic sie nie boj - OZ na przyklad standardowo daje plywajace sruby. Zreszta, jesli sie przyjrzysz to widac ze tam nic sie nie rusza po dokreceniu i jest pieknie Co do zabezpieczajacych to mialem takie AEZ - bylo ok dopoki Carserwis nie obslugiwal ich we wlasnym zakresie. Pewnego razu za slabo dokrecili prawa przednia srube i na zakrecie wyskoczyla mi przed samochod - trafilem ja swoja maska Ale ogolnie nie bylo problemow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 15 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2003 > pływające sa lepsze od zwykłych bo lepiej centrują koło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
antares Napisano 15 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2003 > no co w śrubach pływającech jest kołnież w kształcie stożka i jak je dokręcasz to koło jest lepiej "centrowane" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaMi Napisano 15 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2003 > no co w śrubach pływającech jest kołnież w kształcie > stożka i jak je dokręcasz to koło jest lepiej "centrowane" a w nie plywajacych jaki jest kolnierz ? u mnie stozkowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 15 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2003 > no co w śrubach pływającech jest kołnież w kształcie > stożka i jak je dokręcasz to koło jest lepiej "centrowane" za "centrowanie" koła odpowiedzialny jest otwór centralny, lub pierścień centrujący; śruby "pływające" (ruchomy stożek) kiepsko się do tego nadają pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
antares Napisano 15 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2003 > za "centrowanie" koła odpowiedzialny jest otwór centralny, lub > pierścień centrujący; śruby "pływające" (ruchomy stożek) > kiepsko się do tego nadają > pozdr fakt żle się wyraziłem ale jak masz fele 100 a piaste 98 to "centrują" - czy jak to nazwać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
antares Napisano 15 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2003 > a w nie plywajacych jaki jest kolnierz ? u mnie stozkowy w zwykłych też jest tylko że w pływających jak nazwa wskazuje jest on ruchomy no i rozpatrujemy rózne rozstawy srub felgi i piasty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 18 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2003 > do tego zabezpieczające OZ i jest git, podobno pływające sa > lepsze od zwykłych bo lepiej centrują koło tzn na jedno kolo 3 plywajace i jedna zabezpieczajaca ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
antares Napisano 18 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2003 > tzn na jedno kolo 3 plywajace i jedna zabezpieczajaca ?? wszystkie 4 plywajace OZ robi zabezpieczajace plywajace 120pln za komplet (4 sruby) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 18 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2003 > wszystkie 4 plywajace OZ robi zabezpieczajace plywajace 120pln za > komplet (4 sruby) OK dzieki za info jak kupie sobie felgi 4x100 to bede sobie musial takie sprawic, na razie robie rozeznanie co, jak i za ile. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
antares Napisano 19 Grudnia 2003 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2003 > OK dzieki za info jak kupie sobie felgi 4x100 to bede sobie musial > takie sprawic, na razie robie rozeznanie co, jak i za ile. > Pozdrawiam spoko ale jeżeli mówisz o "normalnych" pływających to ja miałem w komplecie z felgami pozdróffka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.