d_m Napisano 23 Marca 2017 Udostępnij Napisano 23 Marca 2017 Siedzę i kombinuję się czy wchodzić po raz drugi do tej samej rzeki ? miałem grand scenica II 1.9 dci ... teraz rozważam grand scenica 2.0 w automacie w poprzednim zaliczyłem dyskotekę licznika i pad rezystora nawiewu więc co nieco o kaprysach wiem jak się w renówkach sprawuje automat ? czy jest coś dodatkowego czego należ się bać w silniku benzynowym ? ooo np. taki kandydat https://www.otomoto.pl/oferta/renault-grand-scenic-2-0-16v-benz-lpg-7-foteli-szwajcaria-xenox-ksiazka-skora-automat-ID6yOP2j.html#8a7699b174 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 23 Marca 2017 Udostępnij Napisano 23 Marca 2017 Jakby to był manual albo lepszy automat (6b)z 2.0T sam bym go kupił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomecki Napisano 23 Marca 2017 Udostępnij Napisano 23 Marca 2017 4 godziny temu, d_m napisał: teraz rozważam grand scenica 2.0 w automacie mam zwykłego Scenica z tym silnikiem i z tą skrzynią, problemów brak jeśli chodzi o nawiew to już 2x przestało mi wiać, ale wróciło do normy. Znalazłem filmik, w którym gość pokazuje jak wyciągnąć moduł i wymienić tranzystor, ale jeszcze mi się nie chciało kombinować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 23 Marca 2017 Udostępnij Napisano 23 Marca 2017 W każdym aucie są jakieś babole... tu mamy problemy z elektroniką a w vagu mają z olejem i silnikami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
d_m Napisano 23 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2017 9 godzin temu, tomecki napisał: mam zwykłego Scenica z tym silnikiem i z tą skrzynią, problemów brak o a dużo masz nalatane ? 8 godzin temu, slawek_l_83 napisał: W każdym aucie są jakieś babole... tu mamy problemy z elektroniką a w vagu mają z olejem i silnikami właśnie dlatego rozważam ponowny zakup tego samego auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 24 Marca 2017 Udostępnij Napisano 24 Marca 2017 7 godzin temu, d_m napisał: właśnie dlatego rozważam ponowny zakup tego samego auta Wg mnie jak się nie trafilo na auto po jakimś druciarzu to nie powinno sprawiać problemów. Ja mam LIIFL i odpukać jestem zadowolony, tylko rodzinka się powiększa i moja by chciała jeszcze większy samochód Tak mam babinę co uwielbia duże auta. Myślałem właśnie o takim GSII w pełnej opcji bez navi i xenonów bo to mi zbędne ale ciężko o zadbany egzemplarz. Myślę nad GSII, C4GP lub 807/Ulysse/ (sporo miejsca i tanie) ale C4 sporoooo droższy i chyba kasy by nie starczyło na pakiet startowy a tego nie chcę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomecki Napisano 30 Marca 2017 Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 Dnia 23.03.2017 o 22:54, d_m napisał: a dużo masz nalatane ? sorki, że dopiero teraz, jakoś przeoczyłem mam ~217kkm, moje jest jakieś ~16kkm, wcześniej ujeżdżał go @Lysy1980 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekMiz Napisano 30 Marca 2017 Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 Dnia 23.03.2017 o 08:55, d_m napisał: Siedzę i kombinuję się czy wchodzić po raz drugi do tej samej rzeki ? miałem grand scenica II 1.9 dci ... teraz rozważam grand scenica 2.0 w automacie w poprzednim zaliczyłem dyskotekę licznika i pad rezystora nawiewu więc co nieco o kaprysach wiem jak się w renówkach sprawuje automat ? czy jest coś dodatkowego czego należ się bać w silniku benzynowym ? ooo np. taki kandydat https://www.otomoto.pl/oferta/renault-grand-scenic-2-0-16v-benz-lpg-7-foteli-szwajcaria-xenox-ksiazka-skora-automat-ID6yOP2j.html#8a7699b174 Ja miałem krótkiego, ale też 2,0i16V z automatem DP0/AL4 i LPG. Ma tylko 4 biegi, więc troszkę wysokie obroty przy autostradowej. Aha - olej w ASB trzeba wymieniać dynamicznie oraz lubią padać elektrozawory (objaw - tryb awaryjny i tylko 3 bieg, koszt wymiany 800 zł). Silnik idealny, stworzony do LPG, ma nawet na kolektorze miejsca na wloty dysz gazowych. U mnie było spalanie średnie LPG 10 l/100km. Dnia 23.03.2017 o 09:54, slawek_l_83 napisał: Jakby to był manual albo lepszy automat (6b)z 2.0T sam bym go kupił W 2,0T nie było automatów. 6 biegowy automat był tylko z 2,0dCi (dużo lepszym niż 1,5/1,9dCi). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zinger Napisano 31 Marca 2017 Udostępnij Napisano 31 Marca 2017 18 godzin temu, ArekMiz napisał: Ja miałem krótkiego, ale też 2,0i16V z automatem DP0/AL4 i LPG. Ma tylko 4 biegi, więc troszkę wysokie obroty przy autostradowej. Aha - olej w ASB trzeba wymieniać dynamicznie oraz lubią padać elektrozawory (objaw - tryb awaryjny i tylko 3 bieg, koszt wymiany 800 zł). Silnik idealny, stworzony do LPG, ma nawet na kolektorze miejsca na wloty dysz gazowych. U mnie było spalanie średnie LPG 10 l/100km. A teraz mam go ja, a raczej moja . Póki co sama eksploatacja (czyli olej i filtry plus ostatnio drazki i łaczniki z przodu). Gdyby nie ta masakrycznie wolna skrzynia, to byłoby super, ale i tak nie ma na co narzekać. Ten olej w skrzyni to co ile trzeba wymieniać? Kojarzę, że potem jeszcze raz wymieniałeś jak te elektrozawory robiłeś, zgadza się? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomecki Napisano 31 Marca 2017 Udostępnij Napisano 31 Marca 2017 19 godzin temu, ArekMiz napisał: U mnie było spalanie średnie LPG 10 l/100km lekka noga http://www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/82083 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zinger Napisano 31 Marca 2017 Udostępnij Napisano 31 Marca 2017 Godzinę temu, tomecki napisał: lekka noga http://www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/82083 Ztcw pod noga mojej zony pali bardzo podobnie, czyli ok 12l LPG. Jazda po Krk i okolicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekMiz Napisano 31 Marca 2017 Udostępnij Napisano 31 Marca 2017 7 godzin temu, zinger napisał: A teraz mam go ja, a raczej moja . Póki co sama eksploatacja (czyli olej i filtry plus ostatnio drazki i łaczniki z przodu). Gdyby nie ta masakrycznie wolna skrzynia, to byłoby super, ale i tak nie ma na co narzekać. Ten olej w skrzyni to co ile trzeba wymieniać? Kojarzę, że potem jeszcze raz wymieniałeś jak te elektrozawory robiłeś, zgadza się? To dobrze, że wszystko OK (kiedyś pisałeś, że podejrzewałeś uszczelkę pod głowicą ??). Olej przydałoby się wymieniać co ok. 50 kkm. Oczywiście olej był wymieniony przy wymianie elektrozaworów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.