Skocz do zawartości

Kto ma zawór przy nagrzewnicy w cc-899, bo ja nie?


Anakonda

Rekomendowane odpowiedzi

Mam takie z pozoru wydawałoby się głupie pytanie.

Otóż wszędzie słyszę i czytam o "zaworze nagrzewnicy" w cc-900.

A ja w tamtym tygodniu (wątek o przegrzewaniu) rozebrałem cały zespół nagrzewania z nagrzwnicą włącznie i NIE BYŁO tam żadnego zaworka.

Obieg przez nagrzwnicę nie jest niczym regulowany (no termostatem w pewnym sensie) to jest zwykłae sztywne połączenie i nie ma tam żadnego zaworka.

To jak to w końcu z tym jest, mam tańszą wersję czy jak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam takie z pozoru wydawałoby się głupie pytanie.

> Otóż wszędzie słyszę i czytam o "zaworze nagrzewnicy" w cc-900.

> A ja w tamtym tygodniu (wątek o przegrzewaniu) rozebrałem cały zespół

> nagrzewania z nagrzwnicą włącznie i NIE BYŁO tam żadnego

> zaworka.

> Obieg przez nagrzwnicę nie jest niczym regulowany (no termostatem w

> pewnym sensie) to jest zwykłae sztywne połączenie i nie ma tam

> żadnego zaworka.

> To jak to w końcu z tym jest, mam tańszą wersję czy jak?

Z tego co mi wiadomo cc nie ma odpowietrznika przy nagrzewnicy , jedynie sc posiada takie cusik,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co ja wiem to połączenie jest jak piszesz na szxtywno dlatego że reguluje sie ciepło za pomocą powietrza dostarczanego z zewnątrz jakieś przesłony. W autach starych to były zawory np. w ładzie bo jak uległ uszkodzeniu to płyn po nogach leciał pasażerowi.

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w cc nie ma zaworka regulujacego przeplyw plynu przez nagrzewnicy, w

> niektorych wersjach jest odpowietrznik w sc jest zaworek i

> odpowietrznik w kazdej wersji

w ccs jest smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w ccs jest

A powiedzcie co to jest CCS, cinqecento S czy cinqecento/seicento czy coś innego.

Ja mam dokładnie CC-899 S, '95 i mam tylko odpowietrznik (ten przy reflektorze) a przy nagrzewnicy nie mam nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z tego co ja wiem to połączenie jest jak piszesz na szxtywno dlatego

> że reguluje sie ciepło za pomocą powietrza dostarczanego z

> zewnątrz jakieś przesłony. W autach starych to były zawory np. w

> ładzie bo jak uległ uszkodzeniu to płyn po nogach leciał

> pasażerowi.

No właśnie, temperaturę w kabinie reguluje się "klapką" która puszcza lub nie ciepłe powietrze do środka.

Wobec tego dziwi mnie fakt że w "mondrej ksionżce" polecają dźwignię ogrzewania przestawiać w położenie "grzanie" jak to kompletnie nic nie daje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale tylko odpowietrznik, zaworka nie ma

zaworek = odpowietrznik

chyba ze chodzilo Ci o zawor sterowania przepływme cieczy w nagrzewnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.