Anakonda Napisano 7 Marca 2005 Udostępnij Napisano 7 Marca 2005 Mam takie z pozoru wydawałoby się głupie pytanie. Otóż wszędzie słyszę i czytam o "zaworze nagrzewnicy" w cc-900. A ja w tamtym tygodniu (wątek o przegrzewaniu) rozebrałem cały zespół nagrzewania z nagrzwnicą włącznie i NIE BYŁO tam żadnego zaworka. Obieg przez nagrzwnicę nie jest niczym regulowany (no termostatem w pewnym sensie) to jest zwykłae sztywne połączenie i nie ma tam żadnego zaworka. To jak to w końcu z tym jest, mam tańszą wersję czy jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misiu_gd Napisano 7 Marca 2005 Udostępnij Napisano 7 Marca 2005 > Mam takie z pozoru wydawałoby się głupie pytanie. > Otóż wszędzie słyszę i czytam o "zaworze nagrzewnicy" w cc-900. > A ja w tamtym tygodniu (wątek o przegrzewaniu) rozebrałem cały zespół > nagrzewania z nagrzwnicą włącznie i NIE BYŁO tam żadnego > zaworka. > Obieg przez nagrzwnicę nie jest niczym regulowany (no termostatem w > pewnym sensie) to jest zwykłae sztywne połączenie i nie ma tam > żadnego zaworka. > To jak to w końcu z tym jest, mam tańszą wersję czy jak? Z tego co mi wiadomo cc nie ma odpowietrznika przy nagrzewnicy , jedynie sc posiada takie cusik, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beejay Napisano 7 Marca 2005 Udostępnij Napisano 7 Marca 2005 > Z tego co mi wiadomo cc nie ma odpowietrznika przy nagrzewnicy , > jedynie sc posiada takie cusik, Dokładnie. W CC nie ma zaworu odpowietrzenia nagrzewnicy :\ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tymekradom Napisano 7 Marca 2005 Udostępnij Napisano 7 Marca 2005 z tego co ja wiem to połączenie jest jak piszesz na szxtywno dlatego że reguluje sie ciepło za pomocą powietrza dostarczanego z zewnątrz jakieś przesłony. W autach starych to były zawory np. w ładzie bo jak uległ uszkodzeniu to płyn po nogach leciał pasażerowi. PZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 7 Marca 2005 Udostępnij Napisano 7 Marca 2005 w cc nie ma zaworka regulujacego przeplyw plynu przez nagrzewnicy, w niektorych wersjach jest odpowietrznik w sc jest zaworek i odpowietrznik w kazdej wersji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vqsoft Napisano 7 Marca 2005 Udostępnij Napisano 7 Marca 2005 > w cc nie ma zaworka regulujacego przeplyw plynu przez nagrzewnicy, w > niektorych wersjach jest odpowietrznik w sc jest zaworek i > odpowietrznik w kazdej wersji w ccs jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 7 Marca 2005 Udostępnij Napisano 7 Marca 2005 > w ccs jest ale tylko odpowietrznik, zaworka nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Anakonda Napisano 8 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 2005 > w ccs jest A powiedzcie co to jest CCS, cinqecento S czy cinqecento/seicento czy coś innego. Ja mam dokładnie CC-899 S, '95 i mam tylko odpowietrznik (ten przy reflektorze) a przy nagrzewnicy nie mam nic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Anakonda Napisano 8 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 2005 > z tego co ja wiem to połączenie jest jak piszesz na szxtywno dlatego > że reguluje sie ciepło za pomocą powietrza dostarczanego z > zewnątrz jakieś przesłony. W autach starych to były zawory np. w > ładzie bo jak uległ uszkodzeniu to płyn po nogach leciał > pasażerowi. No właśnie, temperaturę w kabinie reguluje się "klapką" która puszcza lub nie ciepłe powietrze do środka. Wobec tego dziwi mnie fakt że w "mondrej ksionżce" polecają dźwignię ogrzewania przestawiać w położenie "grzanie" jak to kompletnie nic nie daje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beejay Napisano 8 Marca 2005 Udostępnij Napisano 8 Marca 2005 > A powiedzcie co to jest CCS, cinqecento S czy cinqecento/seicento czy > coś innego. CinqueCento Sporting. Odpowiednio SCS to SeiCento Sporting Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vqsoft Napisano 8 Marca 2005 Udostępnij Napisano 8 Marca 2005 > ale tylko odpowietrznik, zaworka nie ma zaworek = odpowietrznik chyba ze chodzilo Ci o zawor sterowania przepływme cieczy w nagrzewnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.