Skocz do zawartości

Wymiana paska pk w Seicento 1.2 16v


jacob24

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Może ktoś miał podobny problem - mianowicie po założeniu nowego paska jest tak blisko łapy silnika, że ociera o nią - stary jest deko wytarty więc zrodził się problem

 

Z góry dzięki za ew. sugestie

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, roach napisał:

podkładek by zdeka pasek odszedł....lub szlif....ale dziwne ze już tak jeździłeś

jeździłem niedługo i pasek jest "naddarty" - rozwiń proszę temat podkładek, szlif w planie ale jeżeli jest prostsza metoda to chętnie się dowiem:piwko:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 3.09.2017 o 13:50, jacob24 napisał:

dzięki za odpowiedź, jeżeli mógłbyś mi wskazać jakie to podkładki będę bardzo wdzięczny

 

dałem takie by odeszło....ale może lepiej zrobić szlif....tak jaki kolega pisze....ALE dziwne skoro silniki jeździły wcześniej w sc czy w cc nikt szlifu silnika nie zrobił przedtem:hmm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Lesiu_Zett napisał:

Ja zamiast szlifowac i osłabiać łapę daje podkładkę pomiędzy łapę  a blok,  taką około 4mm.20091205568.jpg.26df3f20bd47d22610d19712cb86c5c6.jpg

 

 

 

 

Dokładnie taką podkładkę 3kątną jak ta w prawym górnym rogu. 

 

 

nie masz wymiarów tej podkładki ??? to bym laserem sobie wyciął

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.