wojti101 Napisano 22 Maja 2006 Udostępnij Napisano 22 Maja 2006 > Możesz podać symbol tych sprężynek Weitec -60/40 i one chyba były > dedykowane do CC bo do SC nie ma -60/40 w katalogu. tak to sa dedykowane do ccsa, ale symbolu nie pamietam, ale moze kol DEV bedzie pamietal, bo ma te same springi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MatiSC Napisano 22 Maja 2006 Udostępnij Napisano 22 Maja 2006 > A na temat H&Rów jakie macie zdanie, porównując je do eibachów ? > I ile będzie w dół ? Równo zejdzie czy jest tendencja że przód > niżej a tył trochę mniej ? Najlepsze sprezyny do cento, siada rowno - tyl troche nizej, niz na Eibachach ( ktore z reszta obok H&R, razem z AP jeszcze sa najlepsze - reszta to jakies tuningowe diwajsy, ktorych nie uratuje nawet najlepszy amor ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MatiSC Napisano 22 Maja 2006 Udostępnij Napisano 22 Maja 2006 > Najlepsze sprezyny do cento, siada rowno - tyl troche nizej, niz na > Eibachach ( ktore z reszta obok H&R, razem z AP jeszcze sa > najlepsze - reszta to jakies tuningowe diwajsy, ktorych nie > uratuje nawet najlepszy amor ) Czyli są trochę miększe niż eibachy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kędzior1435053370 Napisano 22 Maja 2006 Udostępnij Napisano 22 Maja 2006 > Czyli są trochę miększe niż eibachy ? raczej twardzsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MatiSC Napisano 22 Maja 2006 Udostępnij Napisano 22 Maja 2006 > Czyli są trochę miększe niż eibachy ? twardsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bazyl Napisano 22 Maja 2006 Udostępnij Napisano 22 Maja 2006 A używki H&R 30/30 optymalna cena? Jeszcze jedno: sprężynki Enzo? Dobre to to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MatiSC Napisano 22 Maja 2006 Udostępnij Napisano 22 Maja 2006 > A używki H&R 30/30 optymalna cena? z 500zł sa warte w dobrym stanie > Jeszcze jedno: sprężynki Enzo? Dobre to to? nie mialem za bardzo stycznosci ( widzialem tylko, jak na nich siedzi - beznadzieja ), ale nie wydaje mie sie generalnie zalezy jaki charakter ma Twoj bolid, czy jest wypruty, w jakim stopniu wykorzystujesz jego mozliwosci, itp. bo jesli jest to "normalna" jazda na codzien, to w sumie dobierasz tylko obnizenie, ktore bedzie Ci odpowiadac pod wzgledem wizualnym i praktycznosci niektorzy sadzaja auto po 80mm i wiecej, jezdza i mowia, ze niby fajnie... zastanawia mnie tylko zawsze, czy to sa auta wyscigowe, czy moze tez nie mieszkaja w Polsce kazdy lubi co innego... ja w kazdym razie zwolennikiem mega gleby, betonowych amorow i opon typu 175/50/13 juz nie jestem... chyba, ze na tor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bazyl Napisano 23 Maja 2006 Udostępnij Napisano 23 Maja 2006 A co powiecie na Jamexy? W ogóle jaka jest różnica pomiędzy sprężynami progresywnymi a tymi nie- progresowymi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cyberix Napisano 23 Maja 2006 Udostępnij Napisano 23 Maja 2006 > ja mam 40/30 i z Twoich fotek wynika, ze sej najladniej uklada sie na > springach weiteca.... dedykowanych do CCS'a, czyli 60/40. Przy > 40/30 troche za wysoko zostale przod, tyl tylko idzie w dol > idealnie. > J Ale tomi ma 900 i dlatego 60/40 równio siedzi . A u kolegi leszcza który ma 40/30 do CCS (pewnie takie jak twoje) przód siadł 45a tył 30 czyli idealnie według mnie jak na lajtową glebę A po drugie z opisu wyczytałem że masz LPG to dlatego Ci tyłek niżej siedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bazyl Napisano 23 Maja 2006 Udostępnij Napisano 23 Maja 2006 > Ale tomi ma 900 i dlatego 60/40 równio siedzi . A u kolegi leszcza > który ma 40/30 do CCS (pewnie takie jak twoje) przód siadł 45a > tył 30 czyli idealnie według mnie jak na lajtową glebę > A po drugie z opisu wyczytałem że masz LPG to dlatego Ci tyłek niżej > siedzi a ten Sej co na zdjęciu powyżej to jaką ma glebę i jakie oponki z felgami??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 23 Maja 2006 Udostępnij Napisano 23 Maja 2006 > a ten Sej co na zdjęciu powyżej to jaką ma glebę i jakie oponki z > felgami??? to wlasnie sej Leszcza, 40/30 i fele 14 opona chyba 185/50 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kędzior1435053370 Napisano 23 Maja 2006 Udostępnij Napisano 23 Maja 2006 > to wlasnie sej Leszcza, 40/30 i fele 14 opona chyba 185/50 mnie siem wydaje że Leszcz ma 195/45, ale chyba tylko na tyle z resztą, poczekajmy, przyjdzie i potwierdzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 23 Maja 2006 Udostępnij Napisano 23 Maja 2006 > ja mam 40/30 i z Twoich fotek wynika, ze sej najladniej uklada sie na > springach weiteca.... dedykowanych do CCS'a, czyli 60/40. Przy > 40/30 troche za wysoko zostale przod, tyl tylko idzie w dol > idealnie. > J dla 900 i aut z LPG lepiej aby springi przednie byly nizsze ze wzgledu na mniejszy/lzejszy silnik u mnie przod siedzi jakies 55-60mm a tyl 45-50mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cyberix Napisano 23 Maja 2006 Udostępnij Napisano 23 Maja 2006 > a ten Sej co na zdjęciu powyżej to jaką ma glebę i jakie oponki z > felgami??? Weitec -40/30 (zamówiłem już sobie ) a oponki 195/40 przod i 195/45 tyl a siadł jak pisałem przód 45 a tył 30 i to jest zawias ver.LIGHT a niech nikt mi nie mówi że -60 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokrates Napisano 23 Maja 2006 Udostępnij Napisano 23 Maja 2006 enzo -40/-40 i sachs w cc900 wyglada jakos tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokrates Napisano 23 Maja 2006 Udostępnij Napisano 23 Maja 2006 > enzo -40/-40 i sachs w cc900 wyglada jakos tak He he ... to są chiba 15ki Myślę, że to eibachowskie -35 to jednak moje maksimum ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokrates Napisano 23 Maja 2006 Udostępnij Napisano 23 Maja 2006 to jest VT moich 14" na sam nie wiem co a powaznie to enzo z sachsami siedzi ladnie ale jak temp jest bardzo wysoka to przod mi idzie do gory - sie olej rozszerza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bazyl Napisano 23 Maja 2006 Udostępnij Napisano 23 Maja 2006 Hej a co z tymi Jamexami? Co powiecie o tej firmie? Ja planuję właśnie albo H&R 30/30 albo jakieś inne i amory KAYABA Excel G ale za to Jamex mają super cenę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokrates Napisano 23 Maja 2006 Udostępnij Napisano 23 Maja 2006 ja to sie nie znam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bazyl Napisano 23 Maja 2006 Udostępnij Napisano 23 Maja 2006 > Hej a co z tymi Jamexami? Co powiecie o tej firmie? > Ja planuję właśnie albo H&R 30/30 albo jakieś inne i amory KAYABA > Excel G ale za to Jamex mają super cenę. No też je widziałem, w kup tera kosztują tyle co okazyjne używki ajbacha ... i z tego co gość pisze moje 0,9 siadłoby -35 Ale jakoś nikt o nich nie wspominał ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
owz Napisano 23 Maja 2006 Udostępnij Napisano 23 Maja 2006 jeżdże na podobnym zestawie tzn. Platimex -30/-30 + KYB Excel G na tyle, fajnie się prowadzi, krawężniki mu nie straszne, jak dla mnie git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
owz Napisano 24 Maja 2006 Udostępnij Napisano 24 Maja 2006 To jak jest z tymi JAMEXami ? Nikt tutaj nie ma z nimi żadnych doświadczeń ? Nikt na nich nie jeździł ? W sieci widać na ich temat opinie różnej maści ... z przewagą "są tanie, więc nie mogą być dobre" ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
owz Napisano 25 Maja 2006 Udostępnij Napisano 25 Maja 2006 ponoć to to samo co omp. niby ta sama fabryka i ten sam material ale kto to wie, najlepiej kup platimexy ew eibachy sa dobre i sprawdzone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.