Skocz do zawartości

zaplon


coenmz

Rekomendowane odpowiedzi

a wiec kolejny temat do debaty i wymyslanie teorii.

ponoc, ze w 1.4/1.5 nie da sie regulowac wyprzedzenia zaplonu bo tym zajmuje sie Digiplex.

jak to obejsc?

bo bez tego nie uda sie ani przejsc na paliwko o wyzszej oktanowosci (a dokladniej nie bedie czuc roznicy w miejscu innym niz portfel).

wogole to pasowaloby wymyslic cos na okolicznosc jakby nagle ni z tego ni z owego stopien sprezania sie podniosl i trzeba by sie zaplonem bawic wink.gif

wiec co powiecie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a wiec kolejny temat do debaty i wymyslanie teorii.

> ponoc, ze w 1.4/1.5 nie da sie regulowac wyprzedzenia zaplonu bo tym

> zajmuje sie Digiplex.

> jak to obejsc?

> bo bez tego nie uda sie ani przejsc na paliwko o wyzszej oktanowosci

> (a dokladniej nie bedie czuc roznicy w miejscu innym niz

> portfel).

> wogole to pasowaloby wymyslic cos na okolicznosc jakby nagle ni z

> tego ni z owego stopien sprezania sie podniosl i trzeba by sie

> zaplonem bawic

> wiec co powiecie?

nie pamietam , jak tam jest zamontowany czujnik połozenia wału korbowego przy kole zamachowym (wiec nie wiem czy da sie tam coś zrobić) , ale przesunięcie tego czujnika w stronę przeciwną do obrotów wału korbowego spowoduje wyprzedzenie zapłonu.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie pamietam , jak tam jest zamontowany czujnik połozenia wału

> korbowego przy kole zamachowym (wiec nie wiem czy da sie tam coś

> zrobić) , ale przesunięcie tego czujnika w stronę przeciwną do

> obrotów wału korbowego spowoduje wyprzedzenie zapłonu.

> pozdr

czujnika wolalbym nie ruszac bo moze byc ciezko powrocic do stanu fabrycznego oslabiony.gif

mialem nadzieje, ze da sie cos kombinowac z pod/nadcisnieniem jakie dostaje digiplex wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a wiec kolejny temat do debaty i wymyslanie teorii.

> ponoc, ze w 1.4/1.5 nie da sie regulowac wyprzedzenia zaplonu bo tym

> zajmuje sie Digiplex.

> jak to obejsc?

> bo bez tego nie uda sie ani przejsc na paliwko o wyzszej oktanowosci

> (a dokladniej nie bedie czuc roznicy w miejscu innym niz

> portfel).

> wogole to pasowaloby wymyslic cos na okolicznosc jakby nagle ni z

> tego ni z owego stopien sprezania sie podniosl i trzeba by sie

> zaplonem bawic

> wiec co powiecie?

jak zobaczylem temat i autora to odrazu wiedzialem o co chodzi bez czytania smile.gif hehe

a wracajac do tamtu to tak jak wyzej kolega napisal o tym przesuniaciu czujnika ale nigdy nie slyszalem zeby ktos cos takie robi.

moze w ut mozna przestawiac zaplon i zniego zaadaptowac czesci? ale nie wiem wiec tak tylko strzelam

a jak nie to jakis sterownik zewnetrzny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak zobaczylem temat i autora to odrazu wiedzialem o co chodzi bez

> czytania hehe

icon_eek.gif a dlaczego od razu? niewiem.gif

> a wracajac do tamtu to tak jak wyzej kolega napisal o tym

> przesuniaciu czujnika ale nigdy nie slyszalem zeby ktos cos

> takie robi.

hehe.gif trzeba szukac nowatoprskich rozwiazan rotfl.gif

wyczyn nie uznaje kompromisow rotfl.gif

> moze w ut mozna przestawiac zaplon i zniego zaadaptowac czesci?

z UT moze byc za ostro-zam byly mapy pod doladowanie oslabiony.gif

>ale

> nie wiem wiec tak tylko strzelam

> a jak nie to jakis sterownik zewnetrzny.

i strojenie go... ciekawe jakie efekty mogloby to dac hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a dlaczego od razu?

a tak jakos smile.gif

> trzeba szukac nowatoprskich rozwiazan

> wyczyn nie uznaje kompromisow

mozna probowac

> z UT moze byc za ostro-zam byly mapy pod doladowanie

chyba ze sie je odrazu przestroi o ile mozna

> i strojenie go... ciekawe jakie efekty mogloby to dac

no tu duzo nie powiem ale na doswiadczeniu maluchowskim to mozna bylo tym zystac troszke.

a w spi to na pewno tez da cos jesli sie srobi nowe mapy zaplonu ale pewnie nie wiele to da bo to silnik wolnossacy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.