bolekatepl Napisano 20 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2018 Witam Wczoraj cos mi sie stalo z autem tzn pali normalnie jak rusze i jade jest ok ale jak zaczne hamowac silnikiem to pozniej pododaniu gazu przez kilka sekund dlawi sie jakbby nie palil na wszystkie gary ipozniej wszystko jest ok ciagnie ladnie az do puszczenia gazu gdzie szukac przyczyny przewody i swiece podmienione ale problem nadal jest czy moze jakis czujnik umarl t ale jak to sprawdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 20 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2018 A jak kończysz hamować silnikiem to wyłączasz hamulec czy nie? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ociec Napisano 20 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2018 Miałem podobnie jak kabel masowy nie kontaktował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolekatepl Napisano 20 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2018 Ktory masowy bo jest kilka kabli przy cewkach przy kompie i kolo zbiorniczka plynu chlodnicy .... ale posprawdzam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ociec Napisano 20 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2018 Godzinę temu, bolekatepl napisał: Ktory masowy bo jest kilka kabli przy cewkach przy kompie i kolo zbiorniczka plynu chlodnicy .... ale posprawdzam Główny ten gruby między budą a silnikiem. Wygnił na zaciśniętym oczku. Pozostałe biorą ją z silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolekatepl Napisano 21 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego 2018 To nie masa z kablem wszystko ok. Poza tym problem nasila sie na cieplym aucie jak zimny to jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolekatepl Napisano 23 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2018 Chyba zdiagnozowalem problem winna prawdopodobnie jest głowica tzn bardzo klekocza zawory i pojawił sie wyciek oleju z uszczelki przy kanale olejowym na srodku Dziś rozmawiałem z warsztatem gdzie glowica była kompleksowo regenerowana ( 2 tyg temu) i mam podjechac na reklamacje ale juz telefonicznie pan mi powiedział że moze to byc wina tego że uszczelka puszcza olej i po puszczeniu gazu olej zasysa do komory spalania co powoduje chwilowe zalanie świecy dodatkowo metaliczny dźwiek moze byc objawem pekniętej sprezyny zaworu co poteguje efekt dławienia. Zobaczymy po niedzieli jak podjade do warsztatu. Swoja droga to nie chce mi sie wierzyc że nowa uszczelka nawet jak była żle dokrecona puscila po ok 200km przebiegu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolekatepl Napisano 26 Lutego 2018 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2018 No i po temacie sprawa banalnie prosta szkoda że na to nie wpadłem winny był lużny wałek poprostu przy regeneracji głowicy stopki wałka były luźne dokręcone i po temacie zaworów nie słuchac. Dziwny był tylko wyciek z UPG bo wytarłem uszczelke kilka razy w tym miejscu i jakos dziwnie nie cieknie tak jak by przy składaniu na uszczelke kapnął olej i poprostu wyplywał jak silnik sie rozgrzał bo inaczej tego nie umie wytłumaczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.