Cherokee18 Napisano 8 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2019 6 godzin temu, technix napisał: ale dodaj, że przewodów elastycznych P. S. pierwszy lepszy użytkownik Uno o tym wie Przewodów elastycznych i kawałek sztywnych, bo tak to jest rozwiązane w C4 ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 8 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2019 48 minut temu, Cherokee18 napisał: Przewodów elastycznych i kawałek sztywnych, bo tak to jest rozwiązane w C4 no tak, ale to gumowe są problemem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 8 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2019 16 godzin temu, Cherokee18 napisał: Update tematu. Jeszcze raz dzięki wszystkim za dyskusję Hamulce zrobione, niestety do 3 razy sztuka Po kolei: 1 - czyszczenie zacisków, prowadnic - poprawiło mój komfort psychiczny, 2 - czyszczenie + regeneracja zacisków - hamulce mniej się grzały, spalanie trochę zmniejszyło się, niestety nadal nie było perfekcyjnie 3 - wymiana tylnych przewodów, wymiana płynu hamulcowego - i teraz jest git! No i super. W sumie też wrzucę mój update. U siebie zacisk zregenerowałem, choć nie musiałem (gumki miały może ze 2 lata). Na wymianę poszły też elastyczne przewody na tej osi - nowe są o wiele bardziej giętkie. Na dobicie tarcz włożyłem jakieś twarde tanie klocki. Hamulce pracują poprawnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.