Skocz do zawartości

Gasnie


janist

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

po pierwsze chce sie przywitac na tym forum. Czytam juz jakis czas ale jeszcze nic nie pisalem.

Moj problem polega na tym, że jak jade ze stała predkością obrotową ok 2000 rpm i wcisną sprzęgło obroty gwałtownie spadają i odbijają sie ok 500 i wzrastają do 800. To jest scenariusz optymistyczny bo jak sie nie zatrzymają na 500 to spadaja do 0 i silnik gaśnie.

Instalacja (BRC sequent 24) zakładana w poniedziałek więc wymaga regulacji, tyle tylko, że bylem już dwa razy i gość wzbogacił mi mieszanke na biegu jałowym ale to nic nie daje. to znaczy raz poprwaiło wyrażnie sytuacje a nawet spowodowało, że było rewelacyjnie ale niestey tylko przez 15km mad.gif

Oczywiście bedę jeździł do skutku ale jest to dla mnie uciążliwe i dlatego szukam podpowiedzi co to może być.

Acha. Instalacja zakładana w ekoalmie w Radwanicach koło Wrocławia. Jest to jedyny dystrybutor BRC na Polske i sądziłem, że to bedzie gwarancją fachwości. Zresztą słyszałem same dobre opinie o nich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w Lovato mam taką śrubkę mosiężną i ją delikatnie odkręciłem Chyba mniej niż 1/4 obrotu Wzbogacasz tym misznkę Nie wiem jak jest u ciebie, ale to nie jest

plastikowa od membrany tylko ta druga może też plastikowa w BRC. Sprawdź wolot powietrza czy masz skierowany w przeciwnym kierunku do jazdy Najpierw zaznacz ustawienia by do nich powrócić w razie czego. Kombinuj może coś pomoże Jak odkręcisz delikatnie to przeprowadź próbę hamując skręcając gwałtownie w lewo prawo. Jak będzie lepiej to odkręć więcej.

Na razie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja w Lovato mam taką śrubkę mosiężną i ją delikatnie odkręciłem Chyba

> mniej niż 1/4 obrotu Wzbogacasz tym misznkę Nie wiem jak jest u

> ciebie, ale to nie jest

> plastikowa od membrany tylko ta druga może też plastikowa w BRC.

> Sprawdź wolot powietrza czy masz skierowany w przeciwnym

> kierunku do jazdy Najpierw zaznacz ustawienia by do nich

> powrócić w razie czego. Kombinuj może coś pomoże Jak odkręcisz

> delikatnie to przeprowadź próbę hamując skręcając gwałtownie w

> lewo prawo. Jak będzie lepiej to odkręć więcej.

> Na razie!

Nie bardzo pokręci bo ma IV gen czyli wtrysk sekwencyjny. Ekolama nie jest jedynym importerem BRC na Polskę. Nie obejdzie się bez podłączenia do laptopa. Możliwe, że komp gazowy nie widzi właściwej prędkości obrotowej silnika. Gdy się podłączy gazownik to można to sprawdzić. Przygazować i puścić jednocześnie patrząc na obroty w laptopie. Jeśli w laptopie wystąpi brak synchronizacji obrotów z obotomierzem to sprawa jest jasna. Wcześniej spytaj gazownika skąd pobrał impuls do obrotów? Najlepiej pobrać z czujnika położenia wału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> podłączenia do laptopa. Możliwe, że komp gazowy nie widzi

> właściwej prędkości obrotowej silnika.

Wydaje mi sie, ze własnie to sprawdzał ale pewien nie jestem. Spytam

> Wcześniej spytaj gazownika skąd pobrał impuls do obrotów?

> Najlepiej pobrać z czujnika położenia wału.

Nie mam pojecia ale wydaje mi sie, ze podpinali mi sie do jakis przewodów prze cewce.

Znalazlem takiego Posta >>TU<< , Jest w tym sens?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wydaje mi sie, ze własnie to sprawdzał ale pewien nie jestem. Spytam

> Nie mam pojecia ale wydaje mi sie, ze podpinali mi sie do jakis

> przewodów prze cewce.

> Znalazlem takiego Posta >>TU

Jeśli brali z cewki to może nie robić oslabiony.gif. Jeśli wiercili zbyt dalego od głowicy to nie dobrze bo częściowo wypełniany jest kolektor gazem i może dojśc do lekkich kichnięć 893goodvibes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> po pierwsze chce sie przywitac na tym forum. Czytam juz jakis czas

> ale jeszcze nic nie pisalem.

> Moj problem polega na tym, że jak jade ze stała predkością obrotową

> ok 2000 rpm i wcisną sprzęgło obroty gwałtownie spadają i

> odbijają sie ok 500 i wzrastają do 800. To jest scenariusz

> optymistyczny bo jak sie nie zatrzymają na 500 to spadaja do 0

> i silnik gaśnie.

> Instalacja (BRC sequent 24) zakładana w poniedziałek więc wymaga

> regulacji, tyle tylko, że bylem już dwa razy i gość wzbogacił mi

> mieszanke na biegu jałowym ale to nic nie daje. to znaczy raz

> poprwaiło wyrażnie sytuacje a nawet spowodowało, że było

> rewelacyjnie ale niestey tylko przez 15km

> Oczywiście bedę jeździł do skutku ale jest to dla mnie uciążliwe i

> dlatego szukam podpowiedzi co to może być.

> Acha. Instalacja zakładana w ekoalmie w Radwanicach koło Wrocławia.

> Jest to jedyny dystrybutor BRC na Polske i sądziłem, że to

> bedzie gwarancją fachwości. Zresztą słyszałem same dobre opinie

> o nich.

ja cie krece!!

mam dokladnie to samo w Tartarini SGI!!

Co prawda u mnie zdecydowanie pomoglo wyczyszczenie przepustnicy, ale nadal nie jest tak jak powinno byc..

i tez przez 20 km bylo oki a potem znów...

POdobno w zime tak juz jest.. ze czasem zgasnie doppoki sie dobrze nie nagrzeje....

Ja mam dokladnie to co ty.. ale tylko przy sloabno rozgrzanym silniku....

Zauwazylem tez ze jakopsc gazu ma tu znaczenie.. na gazie z Orlenu jest oki..

odejrzewam ze jest to kwestia zimy, zimniejszego powietrza i zimowego gazu...

Mysle ze przy cieplejszych temperaturach bedzie oki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,

szlak mnie juz trafia. Po trzeciej regulacji przestal mi gasnac jak jest goracy. Po przelaczeniu na gaz (45 stopni) trzeba bylo poczekaci i jakies 5 min. po osiagniecu tent. 90 stopni przestawal gasnac.

Za czwartym razem stwierdzili, ze listwa jest tuz za chlodnica i omywa ja zimne powietrze wiec zalozyli podgrzewacz przy filtrze fazy lotnej i puslcili rurke od chlodnicy kolo listwi wtrzyskiwacze. Poprawilo sie na tyle, ze jak bylo +5 stopni rano to nie bylo problemu ale jak jest -4 to problem sie pojawia chc juz jakies 70 80 stopni go likwiduje.

Poradzcie co dalej.

Acha listwa jest zaraz kolo glowicy i przewody nie sa dlugie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> po pierwsze chce sie przywitac na tym forum. Czytam juz jakis czas

> ale jeszcze nic nie pisalem.

> Moj problem polega na tym, że jak jade ze stała predkością obrotową

> ok 2000 rpm i wcisną sprzęgło obroty gwałtownie spadają i

> odbijają sie ok 500 i wzrastają do 800. To jest scenariusz

> optymistyczny bo jak sie nie zatrzymają na 500 to spadaja do 0

> i silnik gaśnie.

> Instalacja (BRC sequent 24) zakładana w poniedziałek więc wymaga

> regulacji, tyle tylko, że bylem już dwa razy i gość wzbogacił mi

> mieszanke na biegu jałowym ale to nic nie daje. to znaczy raz

> poprwaiło wyrażnie sytuacje a nawet spowodowało, że było

> rewelacyjnie ale niestey tylko przez 15km

> Oczywiście bedę jeździł do skutku ale jest to dla mnie uciążliwe i

> dlatego szukam podpowiedzi co to może być.

> Acha. Instalacja zakładana w ekoalmie w Radwanicach koło Wrocławia.

> Jest to jedyny dystrybutor BRC na Polske i sądziłem, że to

> bedzie gwarancją fachwości. Zresztą słyszałem same dobre opinie

> o nich.

proponuję udać się na forum www.obd2.glt i tam jest zakładka LPG, można wiele poczytać o takich problemach i ich rozwiązaniach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeśli brali z cewki to może nie robić . Jeśli wiercili zbyt dalego od

> głowicy to nie dobrze bo częściowo wypełniany jest kolektor

> gazem i może dojśc do lekkich kichnięć

Wloty gazu sa zaraz przy wtryskiwaczach benzynowych, ale same wtryskiwacze gazowe są trochę dalej. To powoduje pewne opóźnienia w reakcji silnika przy pracy na gazie. Trzeba to wyrównywać roznymi prametrami pracy instalacji gazowej (czas otwarcia wtryskiwaczy, itp. itd.). Im nowoczesniejszy silnik (jego sterowanie) tym bardziej czuły na takie rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam,

> po pierwsze chce sie przywitac na tym forum. Czytam juz jakis czas

> ale jeszcze nic nie pisalem.

> Moj problem polega na tym, że jak jade ze stała predkością obrotową

> ok 2000 rpm i wcisną sprzęgło obroty gwałtownie spadają i

> odbijają sie ok 500 i wzrastają do 800. To jest scenariusz

> optymistyczny bo jak sie nie zatrzymają na 500 to spadaja do 0

> i silnik gaśnie.

> Instalacja (BRC sequent 24) zakładana w poniedziałek więc wymaga

> regulacji, tyle tylko, że bylem już dwa razy i gość wzbogacił mi

> mieszanke na biegu jałowym ale to nic nie daje. to znaczy raz

> poprwaiło wyrażnie sytuacje a nawet spowodowało, że było

> rewelacyjnie ale niestey tylko przez 15km

> Oczywiście bedę jeździł do skutku ale jest to dla mnie uciążliwe i

> dlatego szukam podpowiedzi co to może być.

> Acha. Instalacja zakładana w ekoalmie w Radwanicach koło Wrocławia.

> Jest to jedyny dystrybutor BRC na Polske i sądziłem, że to

> bedzie gwarancją fachwości. Zresztą słyszałem same dobre opinie

> o nich.

Jesli kolega ma Stilo 1,6 to moze miec problemy z gazem.. podobna sa problemy z LPG na tym wlasnie silniku Fiata... na innych z reszta tez...

ja mam wlasnie 1,6 i nie jest idealnie... chopc przez 7 tys km tak bylo... niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a teraz to działa

> chyba o ten adres chodziło pl tylko brakowało

Jasne!

Czlowiek sie wygodny zrobil... klinie na link i jak mu nie dziala to juz mu sie dalej nie che wnikac czemu...

To ten kapitalizm tak czlowieka rozpiescil... za komuny czlowiek by sie tak latwo nie zniechecal.. bo sporo bylo dopingu na czerwonyc sztandarach hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.