janist Napisano 10 Marca 2005 Udostępnij Napisano 10 Marca 2005 Witam, po pierwsze chce sie przywitac na tym forum. Czytam juz jakis czas ale jeszcze nic nie pisalem. Moj problem polega na tym, że jak jade ze stała predkością obrotową ok 2000 rpm i wcisną sprzęgło obroty gwałtownie spadają i odbijają sie ok 500 i wzrastają do 800. To jest scenariusz optymistyczny bo jak sie nie zatrzymają na 500 to spadaja do 0 i silnik gaśnie. Instalacja (BRC sequent 24) zakładana w poniedziałek więc wymaga regulacji, tyle tylko, że bylem już dwa razy i gość wzbogacił mi mieszanke na biegu jałowym ale to nic nie daje. to znaczy raz poprwaiło wyrażnie sytuacje a nawet spowodowało, że było rewelacyjnie ale niestey tylko przez 15km Oczywiście bedę jeździł do skutku ale jest to dla mnie uciążliwe i dlatego szukam podpowiedzi co to może być. Acha. Instalacja zakładana w ekoalmie w Radwanicach koło Wrocławia. Jest to jedyny dystrybutor BRC na Polske i sądziłem, że to bedzie gwarancją fachwości. Zresztą słyszałem same dobre opinie o nich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Automobil Napisano 10 Marca 2005 Udostępnij Napisano 10 Marca 2005 Ja w Lovato mam taką śrubkę mosiężną i ją delikatnie odkręciłem Chyba mniej niż 1/4 obrotu Wzbogacasz tym misznkę Nie wiem jak jest u ciebie, ale to nie jest plastikowa od membrany tylko ta druga może też plastikowa w BRC. Sprawdź wolot powietrza czy masz skierowany w przeciwnym kierunku do jazdy Najpierw zaznacz ustawienia by do nich powrócić w razie czego. Kombinuj może coś pomoże Jak odkręcisz delikatnie to przeprowadź próbę hamując skręcając gwałtownie w lewo prawo. Jak będzie lepiej to odkręć więcej. Na razie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 11 Marca 2005 Udostępnij Napisano 11 Marca 2005 > Ja w Lovato mam taką śrubkę mosiężną i ją delikatnie odkręciłem Chyba > mniej niż 1/4 obrotu Wzbogacasz tym misznkę Nie wiem jak jest u > ciebie, ale to nie jest > plastikowa od membrany tylko ta druga może też plastikowa w BRC. > Sprawdź wolot powietrza czy masz skierowany w przeciwnym > kierunku do jazdy Najpierw zaznacz ustawienia by do nich > powrócić w razie czego. Kombinuj może coś pomoże Jak odkręcisz > delikatnie to przeprowadź próbę hamując skręcając gwałtownie w > lewo prawo. Jak będzie lepiej to odkręć więcej. > Na razie! Nie bardzo pokręci bo ma IV gen czyli wtrysk sekwencyjny. Ekolama nie jest jedynym importerem BRC na Polskę. Nie obejdzie się bez podłączenia do laptopa. Możliwe, że komp gazowy nie widzi właściwej prędkości obrotowej silnika. Gdy się podłączy gazownik to można to sprawdzić. Przygazować i puścić jednocześnie patrząc na obroty w laptopie. Jeśli w laptopie wystąpi brak synchronizacji obrotów z obotomierzem to sprawa jest jasna. Wcześniej spytaj gazownika skąd pobrał impuls do obrotów? Najlepiej pobrać z czujnika położenia wału. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janist Napisano 11 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2005 > podłączenia do laptopa. Możliwe, że komp gazowy nie widzi > właściwej prędkości obrotowej silnika. Wydaje mi sie, ze własnie to sprawdzał ale pewien nie jestem. Spytam > Wcześniej spytaj gazownika skąd pobrał impuls do obrotów? > Najlepiej pobrać z czujnika położenia wału. Nie mam pojecia ale wydaje mi sie, ze podpinali mi sie do jakis przewodów prze cewce. Znalazlem takiego Posta >>TU<< , Jest w tym sens? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztywny13 Napisano 11 Marca 2005 Udostępnij Napisano 11 Marca 2005 > Wydaje mi sie, ze własnie to sprawdzał ale pewien nie jestem. Spytam > Nie mam pojecia ale wydaje mi sie, ze podpinali mi sie do jakis > przewodów prze cewce. > Znalazlem takiego Posta >>TU Jeśli brali z cewki to może nie robić . Jeśli wiercili zbyt dalego od głowicy to nie dobrze bo częściowo wypełniany jest kolektor gazem i może dojśc do lekkich kichnięć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
richard_s Napisano 11 Marca 2005 Udostępnij Napisano 11 Marca 2005 > Witam, > po pierwsze chce sie przywitac na tym forum. Czytam juz jakis czas > ale jeszcze nic nie pisalem. > Moj problem polega na tym, że jak jade ze stała predkością obrotową > ok 2000 rpm i wcisną sprzęgło obroty gwałtownie spadają i > odbijają sie ok 500 i wzrastają do 800. To jest scenariusz > optymistyczny bo jak sie nie zatrzymają na 500 to spadaja do 0 > i silnik gaśnie. > Instalacja (BRC sequent 24) zakładana w poniedziałek więc wymaga > regulacji, tyle tylko, że bylem już dwa razy i gość wzbogacił mi > mieszanke na biegu jałowym ale to nic nie daje. to znaczy raz > poprwaiło wyrażnie sytuacje a nawet spowodowało, że było > rewelacyjnie ale niestey tylko przez 15km > Oczywiście bedę jeździł do skutku ale jest to dla mnie uciążliwe i > dlatego szukam podpowiedzi co to może być. > Acha. Instalacja zakładana w ekoalmie w Radwanicach koło Wrocławia. > Jest to jedyny dystrybutor BRC na Polske i sądziłem, że to > bedzie gwarancją fachwości. Zresztą słyszałem same dobre opinie > o nich. ja cie krece!! mam dokladnie to samo w Tartarini SGI!! Co prawda u mnie zdecydowanie pomoglo wyczyszczenie przepustnicy, ale nadal nie jest tak jak powinno byc.. i tez przez 20 km bylo oki a potem znów... POdobno w zime tak juz jest.. ze czasem zgasnie doppoki sie dobrze nie nagrzeje.... Ja mam dokladnie to co ty.. ale tylko przy sloabno rozgrzanym silniku.... Zauwazylem tez ze jakopsc gazu ma tu znaczenie.. na gazie z Orlenu jest oki.. odejrzewam ze jest to kwestia zimy, zimniejszego powietrza i zimowego gazu... Mysle ze przy cieplejszych temperaturach bedzie oki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
janist Napisano 22 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2005 Witam, szlak mnie juz trafia. Po trzeciej regulacji przestal mi gasnac jak jest goracy. Po przelaczeniu na gaz (45 stopni) trzeba bylo poczekaci i jakies 5 min. po osiagniecu tent. 90 stopni przestawal gasnac. Za czwartym razem stwierdzili, ze listwa jest tuz za chlodnica i omywa ja zimne powietrze wiec zalozyli podgrzewacz przy filtrze fazy lotnej i puslcili rurke od chlodnicy kolo listwi wtrzyskiwacze. Poprawilo sie na tyle, ze jak bylo +5 stopni rano to nie bylo problemu ale jak jest -4 to problem sie pojawia chc juz jakies 70 80 stopni go likwiduje. Poradzcie co dalej. Acha listwa jest zaraz kolo glowicy i przewody nie sa dlugie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris73 Napisano 22 Marca 2005 Udostępnij Napisano 22 Marca 2005 > Witam, > po pierwsze chce sie przywitac na tym forum. Czytam juz jakis czas > ale jeszcze nic nie pisalem. > Moj problem polega na tym, że jak jade ze stała predkością obrotową > ok 2000 rpm i wcisną sprzęgło obroty gwałtownie spadają i > odbijają sie ok 500 i wzrastają do 800. To jest scenariusz > optymistyczny bo jak sie nie zatrzymają na 500 to spadaja do 0 > i silnik gaśnie. > Instalacja (BRC sequent 24) zakładana w poniedziałek więc wymaga > regulacji, tyle tylko, że bylem już dwa razy i gość wzbogacił mi > mieszanke na biegu jałowym ale to nic nie daje. to znaczy raz > poprwaiło wyrażnie sytuacje a nawet spowodowało, że było > rewelacyjnie ale niestey tylko przez 15km > Oczywiście bedę jeździł do skutku ale jest to dla mnie uciążliwe i > dlatego szukam podpowiedzi co to może być. > Acha. Instalacja zakładana w ekoalmie w Radwanicach koło Wrocławia. > Jest to jedyny dystrybutor BRC na Polske i sądziłem, że to > bedzie gwarancją fachwości. Zresztą słyszałem same dobre opinie > o nich. proponuję udać się na forum www.obd2.glt i tam jest zakładka LPG, można wiele poczytać o takich problemach i ich rozwiązaniach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bosky Napisano 22 Marca 2005 Udostępnij Napisano 22 Marca 2005 > Jeśli brali z cewki to może nie robić . Jeśli wiercili zbyt dalego od > głowicy to nie dobrze bo częściowo wypełniany jest kolektor > gazem i może dojśc do lekkich kichnięć Wloty gazu sa zaraz przy wtryskiwaczach benzynowych, ale same wtryskiwacze gazowe są trochę dalej. To powoduje pewne opóźnienia w reakcji silnika przy pracy na gazie. Trzeba to wyrównywać roznymi prametrami pracy instalacji gazowej (czas otwarcia wtryskiwaczy, itp. itd.). Im nowoczesniejszy silnik (jego sterowanie) tym bardziej czuły na takie rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
richard_s Napisano 22 Marca 2005 Udostępnij Napisano 22 Marca 2005 > Witam, > po pierwsze chce sie przywitac na tym forum. Czytam juz jakis czas > ale jeszcze nic nie pisalem. > Moj problem polega na tym, że jak jade ze stała predkością obrotową > ok 2000 rpm i wcisną sprzęgło obroty gwałtownie spadają i > odbijają sie ok 500 i wzrastają do 800. To jest scenariusz > optymistyczny bo jak sie nie zatrzymają na 500 to spadaja do 0 > i silnik gaśnie. > Instalacja (BRC sequent 24) zakładana w poniedziałek więc wymaga > regulacji, tyle tylko, że bylem już dwa razy i gość wzbogacił mi > mieszanke na biegu jałowym ale to nic nie daje. to znaczy raz > poprwaiło wyrażnie sytuacje a nawet spowodowało, że było > rewelacyjnie ale niestey tylko przez 15km > Oczywiście bedę jeździł do skutku ale jest to dla mnie uciążliwe i > dlatego szukam podpowiedzi co to może być. > Acha. Instalacja zakładana w ekoalmie w Radwanicach koło Wrocławia. > Jest to jedyny dystrybutor BRC na Polske i sądziłem, że to > bedzie gwarancją fachwości. Zresztą słyszałem same dobre opinie > o nich. Jesli kolega ma Stilo 1,6 to moze miec problemy z gazem.. podobna sa problemy z LPG na tym wlasnie silniku Fiata... na innych z reszta tez... ja mam wlasnie 1,6 i nie jest idealnie... chopc przez 7 tys km tak bylo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
richard_s Napisano 22 Marca 2005 Udostępnij Napisano 22 Marca 2005 > proponuję udać się na forum www.obd2.glt i tam jest zakładka LPG, > można wiele poczytać o takich problemach i ich rozwiązaniach ta strona nie dziala.. nie pomylil sie kolega w adresie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
treener Napisano 22 Marca 2005 Udostępnij Napisano 22 Marca 2005 > ta strona nie dziala.. nie pomylil sie kolega w adresie?? a teraz to działa chyba o ten adres chodziło pl tylko brakowało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
richard_s Napisano 22 Marca 2005 Udostępnij Napisano 22 Marca 2005 > a teraz to działa > chyba o ten adres chodziło pl tylko brakowało Jasne! Czlowiek sie wygodny zrobil... klinie na link i jak mu nie dziala to juz mu sie dalej nie che wnikac czemu... To ten kapitalizm tak czlowieka rozpiescil... za komuny czlowiek by sie tak latwo nie zniechecal.. bo sporo bylo dopingu na czerwonyc sztandarach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.