Skocz do zawartości

Brak mocy w SC900... co mu jest?


rav.d

Rekomendowane odpowiedzi

Od jakiegos czasu mam taki problem w moim seju ze brakuje mu mocy... tzn jest jakis taki przytkany-trudno mi go rozpedzic np do wiecej niz 110kmph tongue.gif na wysokich obrotach jest nawet ok ale na srednich strasznie wolno sie rozpedza... oslabiony.gif wiecie jakie moga byc przyczyny? filtr powietrza zmieniony kilka dni temu, swiece wydaja sie w porzadku...

sc 900 na LPG

wiem wiem-zaraz powiecie ze LPG to zlo czacha.gif ale chodzi mi o jakies konkretne rady...

pzdr zlosnik.gif

RaV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Od jakiegos czasu mam taki problem w moim seju ze brakuje mu mocy...

> tzn jest jakis taki przytkany-trudno mi go rozpedzic np do

> wiecej niz 110kmph na wysokich obrotach jest nawet ok ale na

> srednich strasznie wolno sie rozpedza... wiecie jakie moga byc

> przyczyny? filtr powietrza zmieniony kilka dni temu, swiece

> wydaja sie w porzadku...

> sc 900 na LPG

> wiem wiem-zaraz powiecie ze LPG to zlo ale chodzi mi o jakies

> konkretne rady...

> pzdr

> RaV

Sproboj wyjac zwezke z przepustnicy (mikesr) i przejechac sie na benzynie - czy jest lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sproboj wyjac zwezke z przepustnicy (mikesr) i przejechac sie na

> benzynie - czy jest lepiej.

a czy jest roznica po wyjeciu zwezki? tzn chodzi mi o to ze przelaczajac zasilanie na benzyne nie odczuwam raczej roznicy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem podobny problem po wymianie filtra powietrza, bo tamten był tak zasrany że ledwo pusczał powietrze i potem miał za dużo tlenu i się nie chciał rozpędzać. Jednak ja mam inną generacje instalki zapewne. A nie kombinował kolega nic przy instalce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja miałem podobny problem po wymianie filtra powietrza, bo tamten był

> tak zasrany że ledwo pusczał powietrze i potem miał za dużo

> tlenu i się nie chciał rozpędzać. Jednak ja mam inną generacje

> instalki zapewne. A nie kombinował kolega nic przy instalce?

nic sie tam nie bawilem...

a filtr wlasnie mialem troszke zasyfiony i myslalem ze to moze w tym lezy wina ale po wymianie jest to samo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a czy jest roznica po wyjeciu zwezki? tzn chodzi mi o to ze

> przelaczajac zasilanie na benzyne nie odczuwam raczej roznicy...

Jest różnica. Wyjmij zwezke a sie przekonasz. Gaz to zło czacha.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przelaczajac zasilanie na benzyne nie odczuwam raczej roznicy...

no to wyjmij zwężke a różnica będzie odczuwalna 893goodvibes.gif

ps. gdzieś wyczytałem, że sam montaż instalacji do silnika 2.5 w BMW osłabia silnik o 25KM przez te zwężki 893goodvibes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jest różnica. Wyjmij zwezke a sie przekonasz. Gaz to zło

dzieki-pozniej to sprawdze- a jesli sie okaze ze lepiej na noPB to co moze byc przyczyna przy LPG?

btw. szary masz zajebisty avatar zlosnik.gif żuk turbo waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no to wyjmij zwężke a różnica będzie odczuwalna

> ps. gdzieś wyczytałem, że sam montaż instalacji do silnika 2.5 w BMW

> osłabia silnik o 25KM przez te zwężki

jakby w 900 odjelo 25KM to bym sie z miejsca nie ruszyl juz zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jakby w 900 odjelo 25KM to bym sie z miejsca nie ruszyl juz

a jeszcze jedno pytanko... gdzie kolega tankował LPG? bo niekiedy jest syfny gaz na stacjach! jak zatankowałem na Wielickiej kiedyś (naprzeciw cmentarza Podgórskiego) bo był gaz za 1.68 to się zastanawiałem jak go z tamtąd wyssać czym prędzej bo nie mogłęm auta powyżej 100 rozpędzić, a jadąc Nowohucką od ronda przy M1 dopiero na moście przy Łęgu miałem 100 na budziku 893goodvibes.gif

Makabra!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a jeszcze jedno pytanko... gdzie kolega tankował LPG? bo niekiedy

> jest syfny gaz na stacjach!

to nie kwestia gazu bo mam tak juz od jakiegos czasu na gazie z roznych stacji...

a ostatnio tankuje na bp w borku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To może to kwestia regulacji instalki?

> Ja się tak na gazie niezbyt znam, ale wiem że jak mi muliło auto to

> kumpel mi jakiś syf spuszczał z miszolnika.

pojde zaraz sprawdzic... a do regulacji bylem wczoraj - sprawdzil spaliny, poustawial cos przy silniku krokowym i mowil ze powinno byc ok... ale nie jest oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Od jakiegos czasu mam taki problem w moim seju ze brakuje mu mocy...

> tzn jest jakis taki przytkany-trudno mi go rozpedzic np do

> wiecej niz 110kmph na wysokich obrotach jest nawet ok ale na

> srednich strasznie wolno sie rozpedza... wiecie jakie moga byc

> przyczyny? filtr powietrza zmieniony kilka dni temu, swiece

> wydaja sie w porzadku...

> sc 900 na LPG

> wiem wiem-zaraz powiecie ze LPG to zlo ale chodzi mi o jakies

> konkretne rady...

> pzdr

> RaV

jaki masz przebieg?????????

moze konczy Ci sie lancuszek????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja mam 91 ale slyszalem,z e to moze konczacy sie lancuszek....u mnie

> tez jakby slabiej.....

hmmm.... no to mnie zainteresowales tym-moze to jest przyczyna... nie wiesz ile lancuszek kosztuje? 120-130zl? musze to wkrotce wymienic...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja mam 91 ale slyszalem,z e to moze konczacy sie lancuszek....u mnie

> tez jakby slabiej.....

..a slyszales o lancuszzku co ma 140000+ i nie ma zamiaru byc wymieniany??spineyes.gif??

lancuszek sie wymienia jak sie zrobi luzny a nie jak motor "oslabnie" zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ..a slyszales o lancuszzku co ma 140000+ i nie ma zamiaru byc

> wymieniany????

> lancuszek sie wymienia jak sie zrobi luzny a nie jak motor "oslabnie"

ok zlosnik.gif pytalem ze wzgledu na sugestie 62542tomasz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..,

1.mowisz ze na wysokich ok.gif...a jak spalanko??

2. mowisz ze LPG man grzebal...moze go przydlawil??

3. na ktorym biegu probojesz sie bujac??

daj do konca na 3 potem 4 i zobacz co sie dzieje ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> lancuszek sie wymienia jak sie zrobi luzny a nie jak motor "oslabnie"

Dokuadnie waytogo.gif

Bo mnie to wygląda na to, ze gaz jest przykręcony... z tym, że jakby go zdławili to by wysokich obrotów nie miał i by mu na górze dławiło frown.gif - przynajmniej tak było u mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ..,

> 1.mowisz ze na wysokich ...a jak spalanko??

na wysokich jest lepiej niz na srednich ale rewelacja to nie jest, chociaz nie czuc dlawienia, albo zeby mu brakowalo hazu... spalanie tez jest wyzsze ostatnio

> 2. mowisz ze LPG man grzebal...moze go przydlawil??

nie-po ustawieniu jest ciut lepiej.. ale nadal kupa

> 3. na ktorym biegu probojesz sie bujac??

na czworce dochodze do 100kmph, a na piatce max 120... i wiecej nie chce oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wlasnie spalanie tez jest wyzsze ostatnio

> nie-po ustawieniu jest ciut lepiej.. ale nadal kupa

> na czworce dochodze do 100kmph, a na piatce max 120... i wiecej nie

> chce

..masz obrotomierz??

na 3 spokojnie powiniennes do 100 (chyba ze nie ciagnie juz motor..)

imo masz zapchany filterek powietrze/gazu/zle ustawiona instalacje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na wysokich jest lepiej niz na srednich ale rewelacja to nie jest,

> chociaz nie czuc dlawienia, albo zeby mu brakowalo hazu...

> spalanie tez jest wyzsze ostatnio

> nie-po ustawieniu jest ciut lepiej.. ale nadal kupa

> na czworce dochodze do 100kmph, a na piatce max 120... i wiecej nie

> chce

może nałożyło sie kilka przyczyn:

1 mocno niedopompowane zimowe opony

2 kiepskie palifko

3 wiatr w czoło

IMO te rzeczy nie sa bez znaczenia no chyba że ewidentnie czujesz że osłabł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ..masz obrotomierz??

> na 3 spokojnie powiniennes do 100 (chyba ze nie ciagnie juz motor..)

> imo masz zapchany filterek powietrze/gazu/zle ustawiona instalacje

nie mam obrotomierza (jeszcze;]) na 3 max to jakies 85...

filtr powietrza zmieniany kilka dni temu, czy filtr gazu moze sie zapchac po 12tysiacach od zalozenia instalki??? confused.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1 mocno niedopompowane zimowe opony

no mniej dobite niz letnie ale nie sa flaki...

> 2 kiepskie palifko

sprawdzane na roznym paliwie..

> 3 wiatr w czoło

wiatr caly czas nie wieje;]

> IMO te rzeczy nie sa bez znaczenia no chyba że ewidentnie czujesz że

> osłabł

czuje ze jest slabszy oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie mam obrotomierza (jeszcze;]) na 3 max to jakies 85...

> filtr powietrza zmieniany kilka dni temu, czy filtr gazu moze sie

> zapchac po 12tysiacach od zalozenia instalki???

może sie zapchać, ale gazor by wykrył że jest ubogo na wys obrotach przy regulacjii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> może sie zapchać, ale gazor by wykrył że jest ubogo na wys obrotach

> przy regulacjii.

Im tylko płacić! Wszystko Ci wykryją! Jak byłem ustawiać zbieżność to po oponach było widać że się źle ścinają, szarpało kierą powyżej 120km/h, ale im komputer nic nie wykazywał 893goodvibes.gif

Same znachory!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No może... ja coprawda nie mam filtra ale też musze taki shit

> spuszczać z mieszalnika jak go przymuli.

..aqrat frakcje to sie z kazdego spuszcza

a filtr pewnie masz...ale w parowniku zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na wysokich jest lepiej niz na srednich ale rewelacja to nie jest,

> chociaz nie czuc dlawienia, albo zeby mu brakowalo hazu...

> spalanie tez jest wyzsze ostatnio

> nie-po ustawieniu jest ciut lepiej.. ale nadal kupa

> na czworce dochodze do 100kmph, a na piatce max 120... i wiecej nie

> chce

a może go coś trzyma na wydechu, zapchany kat czy coś?? nie kopci dziwnie nie ćmierdzi mu z rury? biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a może go coś trzyma na wydechu, zapchany kat czy coś?? nie kopci

> dziwnie nie ćmierdzi mu z rury?

nic mu dziwnie z rury nie smierdzi oink.gif spaliny raczej normalnie wylatuja... czy zapchany kat tak moglby go przytkac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ..aqrat frakcje to sie z kazdego spuszcza

> a filtr pewnie masz...ale w parowniku

no może i mam... ale jak mówiłem nie znam się na tym

powiedziano mi tylko że jak mi przymuli to mam spuszczać biglaugh.gif

nie będe przeczył że mam filtr, bo może i jest ale przyznaje się że w sprawach zawartości sokownika jestem lajkonikiem rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nic mu dziwnie z rury nie smierdzi spaliny raczej normalnie

> wylatuja... czy zapchany kat tak moglby go przytkac?

nie wiem czy u Ciebie to kat, ale kumplowi jak sie zatkał to totalnie nie chciał jechać normalnie zwłoki ledwie sie toczyły i kopciły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nic mu dziwnie z rury nie smierdzi spaliny raczej normalnie

> wylatuja... czy zapchany kat tak moglby go przytkac?

Jak Ci się kat posypie to może przytkać furaka. Ale mi brzęczało i się coś tłukło jak mi się posypał. Nie wiem czy zawsze są takie objawy czy też nie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie wiem czy u Ciebie to kat, ale kumplowi jak sie zatkał to totalnie

> nie chciał jechać normalnie zwłoki ledwie sie toczyły i kopciły

ale u mnie spaliny sa normalne-nie kopci bardziej, normalnie trzyma wolne obroty...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale u mnie spaliny sa normalne-nie kopci bardziej, normalnie trzyma

> wolne obroty...

..a dzisiaj zrobilem test wazniak.gif

na biegu 4 nie wkreca ci sie wyzej niz 4kprm passed_out.gif...co swiadczy ze masz baaaaaaaaaaaaaaaardzo ubogo passed_out.gif

o ile nie dlubales nic przy dolocie to LPG`man dal pupa.gif....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ..a dzisiaj zrobilem test

> na biegu 4 nie wkreca ci sie wyzej niz 4kprm ...co swiadczy ze masz

> baaaaaaaaaaaaaaaardzo ubogo

> o ile nie dlubales nic przy dolocie to LPG`man dal ....

tylko do 4krpm? shocked.gif boshe... porazka oslabiony.gif no to musze znoof dzis jechac do ustawienia... przy dolocie jedyna rzecz to sciagnieta rura od doprowadzania cieplego powietrza znad kolektora-czy to moze miec jakis wplyw?

ps. tak wogole to dzieki za rady 20.GIF teraz jade do szkoly to posprawdzam dokladnie do ilu pociagnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tylko do 4krpm? boshe... porazka no to musze znoof dzis jechac do

> ustawienia... przy dolocie jedyna rzecz to sciagnieta rura od

> doprowadzania cieplego powietrza znad kolektora-czy to moze miec

> jakis wplyw?

> ps. tak wogole to dzieki za rady teraz jade do szkoly to

> posprawdzam dokladnie do ilu pociagnie...

..a co z klapka w puszce???????

zasadniczo to ja tez nie mam tej rury ale w ogole mam odciete cieple powietrze znad kolektora (zakorkowany otwor zlosnik.gif) i ciagne tylko i wylacznie powietrze ze zderzaja wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przy dolocie jedyna rzecz to sciagnieta rura od

> doprowadzania cieplego powietrza znad kolektora-czy to moze miec

> jakis wplyw?

Raczej nie ma smirk.gif

Musi być źle instalka ustawiona, a brał się pewnie za to jakiś praktykant i ustawiał na oko... Ja jak sie biore za ustawienie to mu odkręcam tyle, że żre ile wlezie ale mam pewność że nie zrobie mu ubóstwa - co może mieć skutki tragiczne!

Napewno masz zbyt ubogą mieszankę, która nie objawia się kopceniem zbytnim, ani też chodzeniem na jałowym... a właśnie muli przy jeździe 893goodvibes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ..,

> 1.mowisz ze na wysokich ...a jak spalanko??

> 2. mowisz ze LPG man grzebal...moze go przydlawil??

> 3. na ktorym biegu probojesz sie bujac??

> daj do konca na 3 potem 4 i zobacz co sie dzieje

punkt nr 2 wielce prawdopodobny-jak montowalem instalke koles tak mi fure przydusil ze jechalem max 120, regulacja i 180 jak nic-check it zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.