Skocz do zawartości

fabr. okablowanie do glosnikow tylnych


Rekomendowane odpowiedzi

witam

w sobote ambitnie wyjalem fabryczne niby radio (L) i okazalo sie ze kable z kostkami ktore sa schowane za tapicerka w bagazniku nie wchodza do kostki do radia. Przeszukalem za deska rozdzielcza ale nie udalo mi sie ich zlokalizowac. Pytanie brzmi gdzie fabryka ukryla te kable od strony radia??? Jakos nie widze sensu zeby ciagnac nowa instalacje pod glosniki 270751858-jezyk.gif

Acha i jeszcze jedno - zeby wsadzic standardowe radio do Brava musze dokupic oprocz redukcji (maskownicy) jakas polkieszen coby radio sie trzymalo???

z gory dzieki za madre i konstruktywne podpowiedzi boozing.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kable z kostkami ktore sa schowane za tapicerka w bagazniku nie

> wchodza do kostki do radia. Przeszukalem za deska rozdzielcza

> ale nie udalo mi sie ich zlokalizowac. Pytanie brzmi gdzie

> fabryka ukryla te kable od strony radia??? Jakos nie widze sensu

> zeby ciagnac nowa instalacje pod glosniki

Pogrzeb głębiej. Fabrycznie idą prawym progiem i mogą być schowane pod wykładziną na nadkolu pasaera

> Acha i jeszcze jedno - zeby wsadzic standardowe radio do Brava musze

> dokupic oprocz redukcji (maskownicy) jakas polkieszen coby radio

> sie trzymalo???

Jak nie masz w zestawie z radiem półkieszeni to musisz sobie ją wykombinować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pogrzeb głębiej. Fabrycznie idą prawym progiem i mogą być schowane

> pod wykładziną na nadkolu pasaera

u mnie ida lewym progiem i sa na nadkolu kierowcy moze masz z przerobionego angola grinser006.gif

ale generlnie wiadomo gdzie szukac kable ida do oklic bespieczników progiem i nadkolem tam sie koncza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Potwierdzam u mnie taksamo bylo. W tej wnece od bezpiecznikow na

> bialej kostce.

zagladalem tam w sobote ale zobaczylem jaka tam jest ilosc kabli to wolalem zamknac ta klapek i dac se spokoj. jak tylko odzyskam auto w srode to tam zajrze i poszukam tej kostki - mam nadzieje ze kolory kabli beda sie zgadzac z tymi przy kostkach w bagazniku zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> u mnie ida lewym progiem i sa na nadkolu kierowcy moze masz z

> przerobionego angola

> ale generlnie wiadomo gdzie szukac kable ida do oklic bespieczników

> progiem i nadkolem tam sie koncza...

A dupa.... u siebie miałem z tej strony co pisałem, u kumpla w GT też leciały po tej stronie, wiec ki diasi???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A dupa.... u siebie miałem z tej strony co pisałem, u kumpla w GT też

> leciały po tej stronie, wiec ki diasi???

Pomożesz mi następną razą poszukać? Bo po lewej stronie nie stwierdziłem żadnych kabli poza wiązka oświetlenia bagażnika i trzeciego stopu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pomożesz mi następną razą poszukać? Bo po lewej stronie nie

> stwierdziłem żadnych kabli poza wiązka oświetlenia bagażnika i

> trzeciego stopu.

a mnie po prawej udalo znalezc sie jakis kabel z wtyczka przy schowku i domniemywam ze to od oswietlenia schowka. Czy ktos kupowal taka lampke (jaka cena?) i czy wystarczy tylko ja podpiac pod ta kostke czy znow kabel ten jest nie wpiety nigdzie mad.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pomożesz mi następną razą poszukać? Bo po lewej stronie nie

> stwierdziłem żadnych kabli poza wiązka oświetlenia bagażnika i

> trzeciego stopu.

Tosz kwa, pisze że po pasażerskiej stronie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a mnie po prawej udalo znalezc sie jakis kabel z wtyczka przy schowku

> i domniemywam ze to od oswietlenia schowka. Czy ktos kupowal

> taka lampke (jaka cena?) i czy wystarczy tylko ja podpiac pod ta

> kostke czy znow kabel ten jest nie wpiety nigdzie

A to nie masz podświetlenia schowka ? nie było tego w standarcie w kazdym modelu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A to nie masz podświetlenia schowka ? nie było tego w standarcie w

> kazdym modelu ?

cud ze w 1997 roku na rynek polski to wogole kierownice zakladali w standardzie 270635636-JUMP2.gifscrewy.gif

a tak na serio to w SX widac nie bylo bo nie spodziewam sie zeby poprzedni wlasciciel sobie ja wymontowal i wsadzil zaslepke clown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> cud ze w 1997 roku na rynek polski to wogole kierownice zakladali w

> standardzie

> a tak na serio to w SX widac nie bylo bo nie spodziewam sie zeby

> poprzedni wlasciciel sobie ja wymontowal i wsadzil zaslepke

No dobra, a po FL było w standarcie ? bo ja mam wersje 1.6 SX GT i mam np. zdezak z halogenami, inne troche fotele itp no i swiatlo w schowku tez.

Probowalem kiedys ustalic co tak naprawde bylo w standarcie w jakiej wersji ale mi sie nie udalo - bo wsumie to nie wiem po czym poznac czy to jest rzeczywiscie GT. Fakt faktem że fotele mam inne niż w Bravie 1.2 SX z 2000 którą kiedyś jechałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lotka, owiewki, troszkę jakby inne fotele i tapicerka, białe tarcze, wstawki skórzane - to cechy GT widoczne na pierwszy rzut oka i na szybko... Natomiast wersje wyposażeniowe - cóż tu panuje wielki burdel w danych... np. trąbią że GT miało oświetlenie schowka i lamkę wewnętrzną z wyłącznikiem czasowym - a "g" - u kolegi nie ma wyłącznika czasowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> lotka, owiewki, troszkę jakby inne fotele i tapicerka, białe tarcze,

> wstawki skórzane - to cechy GT widoczne na pierwszy rzut oka i

> na szybko... Natomiast wersje wyposażeniowe - cóż tu panuje

> wielki burdel w danych... np. trąbią że GT miało oświetlenie

> schowka i lamkę wewnętrzną z wyłącznikiem czasowym - a "g" - u

> kolegi nie ma wyłącznika czasowego.

No a u mnie jest i wylacznik czasowy i podswietlenie schowka.

Nie mam za to bialych zegarow i wstawek skorzanych.

Wsumie to kurde nie wiem czy mam GT czy nie. Wnioskowalem po fotelach i wyposazeniu ze tak - ale teraz to juz nie wiem.

Mam srodek dokladnie taki jak mialo GT ktore bylo w zakupie kontrolowanym - i fotele mam na 100% inne niż w w Bravie SX.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> lotka, owiewki, troszkę jakby inne fotele i tapicerka, białe tarcze,

> wstawki skórzane - to cechy GT widoczne na pierwszy rzut oka i

> na szybko... Natomiast wersje wyposażeniowe - cóż tu panuje

> wielki burdel w danych... np. trąbią że GT miało oświetlenie

> schowka i lamkę wewnętrzną z wyłącznikiem czasowym - a "g" - u

> kolegi nie ma wyłącznika czasowego.

Przepraszam, że się wtrącam, ale ja mam BRAVĘ w wersji S (sama bida) sprowadzoną z Niemiec i mam podświetlany schowek, dwie poduchy, immobiliser, itd. Z tego wynika, że symbol przy danym modelu tak naprawdę nic nie znaczy. A... i kabel do tylnych głośników też mam poprowadzone mimo, że ich tam nie ma (radyjko w wersji L). Czy ktoś jest z tego mądry? niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przepraszam, że się wtrącam, ale ja mam BRAVĘ w wersji S (sama bida)

> sprowadzoną z Niemiec i mam podświetlany schowek, dwie poduchy,

> immobiliser, itd. Z tego wynika, że symbol przy danym modelu tak

> naprawdę nic nie znaczy. A... i kabel do tylnych głośników też

> mam poprowadzone mimo, że ich tam nie ma (radyjko w wersji L).

> Czy ktoś jest z tego mądry?

Wniosek- wkładali co mieli pod ręką hehe.gif

Ja mam GT i co ani poduchy ani ABSu.ani owiewek i czasowego w lampce teznie mam ale jest klima (reczna),a w/g instrukcji od bravo(instrukcja niemiecka)to biale zegary ma tylko2.0 wiec ja tez ich nie mam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.