michal__m Napisano 10 Marca 2005 Udostępnij Napisano 10 Marca 2005 jaki pasek ,jaka rolka jaka cena wymiany i czy przy 65kkm wymieniać czy dać jeszcze na wstrzymanie. b proszę szanowne grono o rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek t Napisano 10 Marca 2005 Udostępnij Napisano 10 Marca 2005 > jaki pasek ,jaka rolka jaka cena wymiany i czy przy 65kkm wymieniać > czy dać jeszcze na wstrzymanie. b proszę szanowne grono o rade Nie wiem jakie ceny maja zamienniki ale jak kupowałem oryginalne części to placilem 98 pln za pasek i 150 za rolke . Jesli chodzi o przebieg to ja pierwszy raz wymienialem przy 70 tys i z tgo co slyszalem to lepiej dluzej nie czekac nawet jak pasek dobrze wyglada bo to o niczym nie swiadczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zenkub Napisano 11 Marca 2005 Udostępnij Napisano 11 Marca 2005 > jaki pasek ,jaka rolka jaka cena wymiany i czy przy 65kkm wymieniać > czy dać jeszcze na wstrzymanie. b proszę szanowne grono o rade W instrukcji zalecają wymieniac po 120 kkm ale każdy mechanik radzi około 80 kkm.I tak własnie zrobiłem.Pasek 95, rolka 160 i wymiana 120. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yanusz1 Napisano 11 Marca 2005 Udostępnij Napisano 11 Marca 2005 > jaki pasek ,jaka rolka jaka cena wymiany i czy przy 65kkm wymieniać > czy dać jeszcze na wstrzymanie. b proszę szanowne grono o rade Pojeździj jeszcze jakieś 15 tyś i w tym czasie zbieeraj kasę na wymianę Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
map69 Napisano 11 Marca 2005 Udostępnij Napisano 11 Marca 2005 Ja wymieniałem w styczniu przy przebiegu 52kkm ale auto miało już 4,5 roku, mechanik twierdził, że po 3 zimach nawet przy takim małym przebiegu powinno się wymienić. Ogólnie napewno lepiej wymienić za wcześnie niż za późno pasek: DAYCO 94709 - 100zł napinacz: Fiat 46403679 - 150zł robota - 180zł razem - 430zł Pozdrawiam, map69 P.S. W niedzielę koledze pękł pasek w Lanosie przy 50kkm, mechanik stwierdził, że przyczyną szybszego zużycia paska było częste hamowanie silnikiem - słyszał ktos o takiej teorii? Naprawa Lanosa - 2100zł, poszło 10 zaworów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal__m Napisano 11 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2005 > > robota - 180zł robota w serwisie? czy u pana kazia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 11 Marca 2005 Udostępnij Napisano 11 Marca 2005 > W niedzielę koledze pękł pasek w Lanosie przy 50kkm, mechanik > stwierdził, że przyczyną szybszego zużycia paska było częste > hamowanie silnikiem skąd taka hipoteza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
map69 Napisano 11 Marca 2005 Udostępnij Napisano 11 Marca 2005 > skąd taka hipoteza? Ja słyszę o tym pierwszy raz, choć może coś w tym być, bo w instrukcji naszych furek jest ostrzeżenie, żeby nie zapalać z pychu bo może przeskoczyć pasek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yanusz1 Napisano 11 Marca 2005 Udostępnij Napisano 11 Marca 2005 mechanik > stwierdził, że przyczyną szybszego zużycia paska było częste > hamowanie silnikiem - słyszał ktos o takiej teorii? Ciekawe , pierwsze słyszę, a uzasadnił technicznie. Czyli teoria lansowana od lat że hamowanie silnikiem dotyczy tylko rozrządów napędzanych łacuszkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
map69 Napisano 11 Marca 2005 Udostępnij Napisano 11 Marca 2005 > robota w serwisie? czy u pana kazia? W zakładzie polecanym na kąciku, nie ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 11 Marca 2005 Udostępnij Napisano 11 Marca 2005 > Ja słyszę o tym pierwszy raz, choć może coś w tym być, bo w > instrukcji naszych furek jest ostrzeżenie, żeby nie zapalać z > pychu bo może przeskoczyć pasek. ale słowem nie ma o hamowaniu... przeskoczenie a zerwanie to mała różnica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzycho Napisano 11 Marca 2005 Udostępnij Napisano 11 Marca 2005 Witam, Ja wymieniałem przy przebiegu 65 kkm. Napinacz oryg. ok. 150 zł Pasek Dayco - ok 50 zł. Robocizna 100 zł - pan Kazio Części kupowałem w sklepie - z tego co pamiętam na pasku było sporo taniej, napinacz bez różnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pieter2 Napisano 11 Marca 2005 Udostępnij Napisano 11 Marca 2005 > Ja słyszę o tym pierwszy raz, choć może coś w tym być, bo w > instrukcji naszych furek jest ostrzeżenie, żeby nie zapalać z > pychu bo może przeskoczyć pasek. A gdzieś to wyczytał Nie należy uruchamiać na pych, bo można zniszczyć katalizator. Weź sobie instrukcję do ręki jeszcze raz. Nie powinno się hamować silnikiem? Kolejny bzdet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HelixSv Napisano 11 Marca 2005 Udostępnij Napisano 11 Marca 2005 > jaki pasek ,jaka rolka jaka cena wymiany i czy przy 65kkm wymieniać > czy dać jeszcze na wstrzymanie. b proszę szanowne grono o rade tu pod koniec napisałem o przebiegu, przy którym wymieniłem rozrząd nie pamiętam cen gratów, robocizna 200,- polecam kupienie części w elit na łopuszańskiej (na "autokącik") lub u chrysa66 na bemowie (też na "autokącik") a wymiane, to chyba najbezpieczniej i najtaniej będzie zrobić w aso w międzyborowie koło żyrardowa, biorą 200,- i mają specjalny klucz do blokowania trybików. ja robiłem gdzie indziej, ale to było ryzykowne (bez tego klucza). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.