Jump to content

HelixSv

użytkownik
  • Posts

    4609
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About HelixSv

  • Birthday 03/01/1975

Retained

  • weteran

Contact Methods

  • Hangouts / GT
    .
  • iMessage
    .

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Smalandia, Szwecja
  • Zainteresowania
    wma, nba, asr, psl, abs, wnba, pkp, wnp, zms, ios
  • Car
    eNiro, ID.4

Recent Profile Visitors

2603 profile views

HelixSv's Achievements

starszy kierowca

starszy kierowca (13/20)

2.4k

Reputation

  1. Moja karta/appka „VW We Charge” działa w większości popularnych ładowarek w EU (łącznie z GreenWay). Nie używam niczego innego.
  2. Nie z punktu widzenia dostawcy. Ma dopływ gotówki cały rok a nie w wakacje.
  3. Możliwe, że poza PL różnica w cenie na korzyść Ionity jest większa, ale pewien nie jestem, wiec się nie upieram. Ionity pewnie i tak zaraz podniesie ceny.
  4. Polska nie kończy się na Śląsku. Wiem, bo miałem przyjemność mieszkać w Siemianowicach i pracować w Katowicach. Paweł mieszka trochę w mniej abstrakcyjnym rejonie Polski względem Ionity i bardziej abstrakcyjnym względem Tesli niż Ty. Kilka wypadów na Zachód, jakieś Włochy, Portugalia czy Norwegia i sens abonamentu jest całkiem duży. W lato w Niemczech, jak wracałem z Austrii, Tesle blokowały mi Ionity a tuż obok superchargery stały nieużywane…
  5. Jak chcesz korzystać z Ionity, to dobrze wykupić sobie abonament. Jest chyba sporo taniej niż SCh. Zależy oczywiście, jak dużo jeździsz i gdzie.
  6. Niewiarygodnie prostoliniowy wykres. A podobno opór aerodynamiczny rośnie z kwadratem prędkości. Wygląda na to, że pomiary zostały zrobione tylko przy 90 i 200. Pociągnięcie między tymi punktami prostej lini jest błędem (jak cała ta wasza elektromobilność).
  7. Ekolog jeden… Przez takie elementy, jak ty lobby bateryjne rośnie w siłę, dzieci w Afryce i okolicach (Bełchatów) cierpią, drzewa w lasach umierają pod ciężarem zużytych baterii, a prawdziwych autokącikowiczów coraz bardziej ciśnie guma w majtkach. Nieładnie.
  8. HelixSv

    ID Buzz

    Jeśli chodzi o przestrzeń wewnątrz, to wymiarami zewnętrznymi lepiej się nie sugerować. Ciągniecie (lekkiej) przyczepy ma sens na odcinkach do 150 km. Jakiś mebel czy dwa można przewieźć.
  9. HelixSv

    ID Buzz

    Tamten wątek daje możliwość dowartościowania się hejterom, jest też świetnym zakątkiem do wzajemnego prowokowania się. Nie będę psuł zabawy faktami.
  10. HelixSv

    ID Buzz

    dla zainteresowanych… Przy odpowiedniej infrastrukturze (ładowarki 200 kW co 200 km) da się przejechać 1000 km w 10,5h.
  11. HelixSv

    ID Buzz

    W weekend przejechałem tym cudem około 350 km. Wnioski: 1. Duży 2. … szczególnie w środku 3. Wieeelki bagażnik 4. Wygodne siedzenia z tyłu, a nie jak w i4, ev6 czy 3. Ponad to, kanapa jest przesuwana a kąt oparć regulowany. 5. Bajeczny promień skrętu (tak jak ID4). 6. Średnio cichy/głośny 7. Świetna widoczność zza kierownicy, siedzi się wysoko, wielkie szyby. 8. Obsługa, jak w ID4, wymaga przyzwyczajenia, czasem zaciśnięcia zębów. 9. Słaby zasięg bo bateria, jak w ID4 a gabaryty „trochę” jednak inne. No i w zimie do ogrzania sporo m3. 10. Ładny z wyglądu. Przejechałem najpierw ze 180 km ze średnia 90km/h, temp zewn 1C, temp wewn 20C, 4 osoby. Zeżarło 60% baterii. 15 minut ładowania do 65%. Jazda około 170 km. Koniec z 10%. #czyli #wypiszwymaluj #ebajkikoniec Jak ktoś ma trójkę dzieci (małych w fotelikach, albo dużych nastolatków), pieniądze i kaprys posiadania Buzza, to polecam. Ja bym jednak poczekał na większa baterię.
  12. Trochę? Polski wkład to będzie znaczek „Izera” do przyklejenia na maskę, klepany w firmie kogoś z „Rodzina na swoim”.
  13. Widziałem ten samochód wczoraj na ekspozycji w centrum handlowym. Tylko z zewnątrz, bo był zamknięty. Zauważyłem jedną, na razie, wadę, mianowicie morze piano black na centralnej konsoli. Na plus rozmiar, to wysoki, duży samochód. Nie wiem jak jest z wysokością siedziska z tylu (mój ulubiony parametr) ale patrząc na wysokość auta nie powinno być źle. Fajnie widzieć Chińczyków, jak wchodzą na europejski rynek. Nie zdziwię się jak za 5 lat taki Aiways, lub Nio czy Byd przegonią w EU jakiegoś Peugota albo innego Fiata. Chińskie firmy (czasem ukryte pod europejskimi markami) są odważne i bardzo szybko się uczą. Niektórzy chińscy producenci EV już należą do największych na świecie.
  14. Niestety lobby (te który każdy funboy EV udaje że nie ma) działa bardzo agresywnie. Zaręczam Cię, ze większość fanbojów ma gdzieś wszystkie lobby, zarówno potężne pompowane peroldolarami spalinowe, jak i każde inne.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.