Skocz do zawartości

dziura w podłodze


velo86

Rekomendowane odpowiedzi

żywica i mata, albo szpachel, ale najpierw wyczyścić i usunąć rdze - standardowa procedura!!! tylko lepiej sie spieszyć bo dziurka lubi się rozrastać. Zrób konserwację podwozia - jeśli to możliwe!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak jak w temacie dzisiaj zauwazylem dziurke w podłodze wielkości 50

> groszówki :/ co polecacie do zalepienia??

tez takal mialem odpuscilem sobie i po roku byla juz wielkosci reki smile.gif tydzien tem znalazłem tez taka malom dziurke ale juz wspawana łatka jest teraz czyszczenie malowanie i konserwowanie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dobrze że tego nie zakleił

Mnie szpece w FSM zakleili odpływy masą wygłuszającą pięknie pomalowali dla niepoznaki i od nowości miałem podłogę hermetyczą. sciana.gifsciana.gifsciana.gif I to pod nogami wszystkich tak samo - zdjęcie w załączniku

Dopiero w tym roku jak stwierdziłem wzmożony atak rudej w wenątz samochodu wyciagnąłem wszystko ze środka i opadła mi szczęka.

Gdybym samochód cały czas servisował to pewno zażądałbym nowej karoseri, ale niestey przerwałem i servis się wypnie.

Swoją drogą to sabotaż, żeby robić takie jaja jedni robią odpływy a inni je zaklejają. czerwona.gifczerwona.gifczerwona.gif

To się nadaje do prasy. busted.gif

post-40347-14352471070533_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mnie szpece w FSM zakleili odpływy masą wygłuszającą pięknie

> pomalowali dla niepoznaki i od nowości miałem podłogę

> hermetyczą. I to pod nogami wszystkich tak samo - zdjęcie w

> załączniku

> Dopiero w tym roku jak stwierdziłem wzmożony atak rudej w wenątz

> samochodu wyciagnąłem wszystko ze środka i opadła mi szczęka.

> Gdybym samochód cały czas servisował to pewno zażądałbym nowej

> karoseri, ale niestey przerwałem i servis się wypnie.

> Swoją drogą to sabotaż, żeby robić takie jaja jedni robią odpływy a

> inni je zaklejają.

> To się nadaje do prasy.

yikes.gif Ale numer czerwona.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no niestety to jast jakiś schiz, włosi w moim '90 zrobili dokładnie

> to samo

mam tak samo ale mnie pan blachaz powiedział ze one sa tylko po ze jak by woda przypatkiem dostala sie pod ta mate to zeby odpłynela bo fakt faktem tam powinno byc sucho!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mnie szpece w FSM zakleili odpływy masą wygłuszającą pięknie

> pomalowali dla niepoznaki i od nowości miałem podłogę

> hermetyczą. I to pod nogami wszystkich tak samo - zdjęcie w

> załączniku

> Dopiero w tym roku jak stwierdziłem wzmożony atak rudej w wenątz

> samochodu wyciagnąłem wszystko ze środka i opadła mi szczęka.

> Gdybym samochód cały czas servisował to pewno zażądałbym nowej

> karoseri, ale niestey przerwałem i servis się wypnie.

> Swoją drogą to sabotaż, żeby robić takie jaja jedni robią odpływy a

> inni je zaklejają.

> To się nadaje do prasy.

276971675-ruda.JPG

Człowiek jeszcze nie jedno w swoim życiu zobaczy i się ździwi yikes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mnie szpece w FSM zakleili odpływy masą wygłuszającą pięknie

> pomalowali dla niepoznaki i od nowości miałem podłogę

> hermetyczą. I to pod nogami wszystkich tak samo - zdjęcie w

> załączniku

> Dopiero w tym roku jak stwierdziłem wzmożony atak rudej w wenątz

> samochodu wyciagnąłem wszystko ze środka i opadła mi szczęka.

> Gdybym samochód cały czas servisował to pewno zażądałbym nowej

> karoseri, ale niestey przerwałem i servis się wypnie.

> Swoją drogą to sabotaż, żeby robić takie jaja jedni robią odpływy a

> inni je zaklejają.

> To się nadaje do prasy.

no ja mam troche starsze uno ale az tyle rudej w srodku nie mam smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mam tak samo ale mnie pan blachaz powiedział ze one sa tylko po ze

> jak by woda przypatkiem dostala sie pod ta mate to zeby

> odpłynela

tak tylko, że woda jeżeli dostałaby się pod ta mate to miałaby kolosalny problem rzeby dopłynąć do spływki.

> bo fakt faktem tam powinno byc sucho!!!!

i widzisz tu jest Twój błąd - powinno nie znaczy, że jest. Już nie jedno Uno widziałem i jak słowo daje, tam mało kiedy jest _całkiem_ sucho - dlatego uważam, że te otworki należy sensownie udrożnić. Jak tak z częścią zrobiłem i pozbyłem się w znacznym stopniu przykrego zapachu zaraz po wejściu do autka nad ranem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no ja mam troche starsze uno ale az tyle rudej w srodku nie mam

Ruda była tylko na składaniu podłoga - próg.

Po ściągnięciu wykładziny i wygłuszeń jeszcze było okey.

Tyle, że z powodu wody odparzyło farbę, ale pod nią była masa izolująca coś ala bitex.

Tak, że nie wszędzie gdzie nie ma original farbe jest ruda.

Po ściągnięciu wykładziny jeszcze było nieżle , ale wziąłem srubokręt i w tym rogu zdzierałem taką gumę zalaną to składanie i pryśnięte farbą na całym boku z jednej i drugiej strony samochodu.

Choć wyglądały original to pod masą czaiła się ruda i wtedy dopiero wyszło szydło z worka. yikes.gif

Rozbierz środek i spróbuj tak jak ja a na bank opadnie Ci szczęka, ile rdzy wozisz ze sobą. spineyes.gif

post-40347-14352471082612_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a tak na marginesie to jak najprościej zdjąc wykładzinę z podłogi,

> zeby sprawdzic co siedzi pod spodem? - musze ja sobie obejrzec

> czy przypadkiem nie trzeba mi nowej podlogi

Faza 1

Odkręć najpierw listwy maskujące z góry progi.

Tył i przód, oraz mocowanie u dołu pasa bezp. wtedy ściągniesz też jego osłonę przesuwając ją w dół zejdzie z zaczepów u góry.

Dużym śrubokrętem podważając, można wyciągnąć zatrzaski z przodu koło nóg kierowcy o ile pamiętam to są po dwie z każdej strony i mocują taką osłonę z tworzywa na wykładzinie.

Dodatkowo trzeba odkręcić uchwyt gaśnicy po stronie pasażera.

Wtedy można co nieco zobaczyć lub wyczuć wkładając tam rękę. Jak mokro to kiepsko jak sucho można się jeszcze połudzić, że jest nieżle.

Faza 2

Największy problem jest z wykładziną przy kierownicy, bo żeby ją wyciągnąć są dwie możliwości, albo rozkręcamy drążek na łączeniu krzyżakowym, albo tak jak ja zrobiłem.

Naciąłem z przodu dosłownie 2cm i wyciągnąłem spod gumowej osłony.

O fotelach Ci nie wspomnę gdybyś chciała jak ja rozebrać wszystko do rosołu (bo niedawno było opisywane).

Problem miałem ze schowkiem z tyłu, ich mocowanie to takie klinki z plastikowymi łebkami wciskanimi w coś ala kołek.

Trzeba je podważyć delikatnie cienkim śrubokrętem i wyjdą.

Z tyłu pod tylnimi fotelami są trzy zatrzaski plastikowe i z przodu pod radiem i z boku wkręty, no i już masz jak ja. Patrz załącznik.

Dzięki opisanej fazie 1 zorientujesz się na czym stoisz bo można swobodnie looknąć na podłogę i do progów od wewnątrz.

Życzę miłej zabawy. 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm chyba bede musial tez je udroznic bo jak narazie to sa zamkniete. Jeden sie sam otworzyl nie wiem w jaki sposob ale dobrze sie stalo bo teraz przynajmniej wiem co i jak smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Faza 1

> Odkręć najpierw listwy maskujące z góry progi.

> Tył i przód, oraz mocowanie u dołu pasa bezp. wtedy ściągniesz też

> jego osłonę przesuwając ją w dół zejdzie z zaczepów u góry.

> Dużym śrubokrętem podważając, można wyciągnąć zatrzaski z przodu koło

> nóg kierowcy o ile pamiętam to są po dwie z każdej strony i

> mocują taką osłonę z tworzywa na wykładzinie.

> Dodatkowo trzeba odkręcić uchwyt gaśnicy po stronie pasażera.

> Wtedy można co nieco zobaczyć lub wyczuć wkładając tam rękę. Jak

> mokro to kiepsko jak sucho można się jeszcze połudzić, że jest

> nieżle.

> Faza 2

> Największy problem jest z wykładziną przy kierownicy, bo żeby ją

> wyciągnąć są dwie możliwości, albo rozkręcamy drążek na łączeniu

> krzyżakowym, albo tak jak ja zrobiłem.

> Naciąłem z przodu dosłownie 2cm i wyciągnąłem spod gumowej osłony.

> O fotelach Ci nie wspomnę gdybyś chciała jak ja rozebrać wszystko do

> rosołu (bo niedawno było opisywane).

> Problem miałem ze schowkiem z tyłu, ich mocowanie to takie klinki z

> plastikowymi łebkami wciskanimi w coś ala kołek.

> Trzeba je podważyć delikatnie cienkim śrubokrętem i wyjdą.

> Z tyłu pod tylnimi fotelami są trzy zatrzaski plastikowe i z przodu

> pod radiem i z boku wkręty, no i już masz jak ja. Patrz

> załącznik.

> Dzięki opisanej fazie 1 zorientujesz się na czym stoisz bo można

> swobodnie looknąć na podłogę i do progów od wewnątrz.

> Życzę miłej zabawy.

dziekuje 20.GIF

jak sie zrobi cieplej to bede sie bawic na parkingu pod blokiem grinser006.gif jak zwykle wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.