tom111 Napisano 2 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2019 (edytowane) https://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/611423,akcyza-hybrydy-prezydent-toyota-corolla-camry-rav4-suzuki-cena-podatek.html Lobbing Toyoty? Edytowane 2 Listopada 2019 przez tom111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HelixSv Napisano 2 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2019 Godzinę temu, tom111 napisał: https://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/611423,akcyza-hybrydy-prezydent-toyota-corolla-camry-rav4-suzuki-cena-podatek.html Lobbing Toyoty? Trudno to komentować. Podatki powinny być wprost proporcjonalne do emisji co2, czy też tlenku azotu. Wrzucanie w to pojemności silnika, rozdzielanie na hybrydy takie czy inne... niepotrzebnie komplikuje sprawę. Toyota skupiła się na lobbowaniu a powinna na opracowywaniu nowoczesnych samochodów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zinger Napisano 2 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2019 Ciekawe jak sie to na cenach odbije tj. ile z tej obnizki zostanie dla kkienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom111 Napisano 2 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2019 3 godziny temu, zinger napisał: Ciekawe jak sie to na cenach odbije tj. ile z tej obnizki zostanie dla kkienta. Akcyza mniejsza o połowę dla hybryd, podatek za każdy gram CO2 powyżej normy dla wszystkich spalinówek i teoretycznie cena hybryd powinna spaść, a cena reszty spalinowych wzrosnąć. Wygląda na to że na obniżoną akcyzę załapią się też "miękkie" hybrydy Jak będzie , czas pokaże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom111 Napisano 2 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2019 4 godziny temu, Cezh napisał: Toyota skupiła się na lobbowaniu a powinna na opracowywaniu nowoczesnych samochodów. Toyota skupiła się na produkcji jak największej gamy modelowej hybryd i wygląda na to że dobrze zrobiła. Reszta producentów robi "nowoczesne" samochody i teraz będą musieli sprzedawać je drożej. Zobaczymy jak zareagują klienci w EU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 2 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2019 Akcyza mniejsza o połowę dla hybryd, podatek za każdy gram CO2 powyżej normy dla wszystkich spalinówek i teoretycznie cena hybryd powinna spaść, a cena reszty spalinowych wzrosnąć. Wygląda na to że na obniżoną akcyzę załapią się też "miękkie" hybrydy Jak będzie , czas pokaże. Najwięcej można zyskać kupując jakże ekologicznego McLarena P1 tapatalked Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom111 Napisano 2 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2019 Teraz, ⠀ napisał: Najwięcej można zyskać kupując jakże ekologicznego McLarena P1 tapatalked Kolejka milionerów w PL ustawi się teraz ogromna na to miejskie autko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HelixSv Napisano 2 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2019 8 minut temu, tom111 napisał: ... i wygląda na to że dobrze zrobiła. Po czym wnosisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom111 Napisano 2 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2019 (edytowane) 10 minut temu, Cezh napisał: Po czym wnosisz? Reszta producentów pójdzie w ślady Toyoty, bo hybrydy można produkować masowo (co robi teraz Toyota), a EV jeszcze się nie da robić masowo, bo produkcja baterii jest jeszcze zbyt mała i droga. Tak to sobie wymyśliłem Edytowane 2 Listopada 2019 przez tom111 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 7 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2019 Dnia 2019-11-02 o 16:35, tom111 napisał: Reszta producentów pójdzie w ślady Toyoty, bo hybrydy można produkować masowo (co robi teraz Toyota), a EV jeszcze się nie da robić masowo, bo produkcja baterii jest jeszcze zbyt mała i droga. Tak to sobie wymyśliłem IMO nie pojdzie no ale zobaczymy za 2-3 lata, kto ma racje. Zobacz na francuzow nowe modele jako elektryki, wlasnie kupili Fiata żeby uzyc technologie. VW to samo. Niemieckie premiumy maja po jednej hybrydzie w każdym modelu i nie zapowiada się ze zwieksza game. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tom111 Napisano 7 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2019 52 minuty temu, wujekcybul napisał: IMO nie pojdzie no ale zobaczymy za 2-3 lata, kto ma racje. Zobacz na francuzow nowe modele jako elektryki, wlasnie kupili Fiata żeby uzyc technologie. VW to samo. Niemieckie premiumy maja po jednej hybrydzie w każdym modelu i nie zapowiada się ze zwieksza game. Na hybrydyzację nie trzeba czekać 2-3 lata, bo to już się dzieje, a na masowe EV 2-3 lata to za mało, bo baterii nie starczy. Niemcy widać idą w hybrydy z małą baterią na 50 kilometrów bo można ich więcej wyprodukować, a o to w tym chodzi, ilość się liczy. Kilkadziesiąt tysięcy EV nie uratuje VW przed karami w europie, a kilkaset tysięcy hybryd już tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.