Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Czuć spaliny oraz jeszcze ze 2 rzeczy.

Featured Replies

Napisano

Będzie tego troche - sorry za lekki chaos w pisaniu, dodam że jestem prawie całkowitym laikiem.

Sprowadziłem rok temu fiata marea weekend 1996/7 1.8, przejechane 184 tys.

Do dziś mam problem który wyglada tak: jadąc powiedzmy na 5-ce 120 na godz. puszczam na luz, leci sobie powiedzmy 400 metrów, z powrotem włączam bieg i w tym momencie z wydechu wylatuje kłąb spalin (jasny kolor), duuuża chmura, tzn. większa była na samym początku, jak powymieniałem wszystkie płyny, filtry to jest jakby mniejsza, to powiedzmy kij z tym, ale jadąc z otwartym szyberdachem czy oknem uchylonym (mały z tyłu na foteliku) czuć spaliny trochę, jakieś podciśnienie się robi i czuć to w samochodzie - to dla mnie najgorsze - narażanie dziecka.

Kolega mechanik (samouk ale troche wie choc nie wszystko oczywiście) mówił że pobiera olej i śmierdzą mi spaliny, dodam że wydech jest nowy, katalizator na razie wywalony (dzwonił strasznie) i nowy kawałek tłumika jakiegoś wstawiony w jego miejsce.

Kolega mówił że może jest pęknięty/skrzywiony tłok (bo miał takie przypadki) i gdzieś się olej dostaje. Proponuje mi wymiane tłoków zaworów itp.- nie wiem dokładnie jaki zakres "odświeżenia silnika" (koło 1500-1700 zł) - to co i tak mnie czeka jeśli chce nim długo jeździć a raczej tak będzie bo jest idealny do moich potrzeb (nas dwoje + szkrab).