dunkin Napisano 9 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2020 (edytowane) Witam, jestem szczęśliwym dotychczas posiadaczem Berlingo z 2016roku z silnikiem 1.6 HDi 90km. Auto przejechało 68kkm. Odstawiłem je na przegląd (oleje i filtry) i dzwonił mechanik że jest całe zalane olejem bo wycieka z podstawy wałka rozrządu. Trzeba wszystko rozebrać, wtryski, rozrząd itp. kupa roboty i nie jest tanio. Koszt naprawy z robocizna to 2.5k. Ma ktoś jakies doświadczenia w tym temacie? Nie ukrywam że trochę się zdziwiłem, próbowałem szukać w necie ale nie ma żadnych informacji. Mechanik mówi że to wada fabryczna tych silnikow... Zaglądałem pod maskę z tydzień temu i nie zauważyłem tego - ale może nie jest widoczne bez zdjęcia pokryw etc. Auto jeździ bezproblemu. Jedynie ma widoczny wyciek pod maską z węża turbo. Edytowane 9 Czerwca 2020 przez dunkin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 9 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2020 Doświadczenie mam takie że jak pracowałem w Peugeot to zdarzało się że na gwarancji to robiliśmy bo na przeglądach wychodziło że leci olej. Roboty z tym jest faktycznie w p..... i trochę. Już nie pamiętam ile schodziło mechanikowi na naprawie tego ale pewnie dniówka jak nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dunkin Napisano 10 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2020 Dziękuję za odpowiedź. Mechanik rzetelny, a w internecie nic nie ma na ten temat. Mówił że dużo grzebania jest. A czy ten problem powraca? I co może być przyczyną? Czy może to wada i poprostu rytm?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.