Pirat7993 Napisano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2006 Witam ja z sasiedniego kącika, mam dosc powazny problem z silnikiem 1.2 MPI a wy macie takie same wyrczadełko pod maską wiec moze cos pomozecie bo mnie dobija spalanie miałem cinquecneto 700 i włozyłem własnie ten 1.2 i problemy jak narazie sie nie konczą bo pali az 16L jak i bezyny tak i gazu heh gdzebało juz kilkunastu ludzi i nikt nic niewie 3 najlepszych mechanikow w miescie powiedialo mi ze silnik pracuje bardzo pieknie praktycznie jak nowy ale cisnienie na cylindrach niebyło sprawdzane (jutro to jade zrobic) ale zato auto było podpinane w 2 serwisach pod komputer i na kazdym pokazywało ze wszystko jest w jak najlepszym pozadku i tez mu w ASO powiedzieli ze raczej niema sensu sprawdzac cisnienia na cylindrach bo widac ze silnik jest jak nowy ( w sumie to przyspiesza ładnie chodzi rowniusienko no i niebieze nic a nic oleju) ehh tylko skad to spalanie? dolot jest 100% szczelne wylot tez a sklada sie on z kolektora , rury Fi 45 no i zakonczony tłumikiem z duzego fiata, praktycznie wszystkie czesci takie jak głowica regulator cisnienia , wtryski , mapsenros, no i takie tam to bylo juz praktycznie zmieniane 2 razy no i co dalej robic to zupełnie niemam pojecia ale przejechac 200km na calej butli gazu czy calym baku to drobna przesada no i nikt a nikt niewie co to moze byc , moze wy cos pomozecie albo polecicie mi jakiegos magika na podkarpaciu ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bossu Napisano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2006 moze kolega ma za ciezka noge, albo gdzies wycieka, ale malo prawdopodobne aby i B i G jednoczesnie sie ulatnialy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steell Napisano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2006 coś naprawdę nie teges 2 krotnie przekraczasz normę spalania, nie masz coś pokopane ze sterownikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 13 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2006 owszem mam ciezka noge ale na trasoe sprawdzalem spalanie pare razy i buło non stop 2.5obr wydxło mi 11L gazu ale to tylko i wylacznie na trasie bez zadnych przerw i bez wjezdzania w miasto tylko trasa i odrazu CPN po rownych 100km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 13 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2006 sterownik juz jest trzeci a dzis w FIACIE na diagnostyce wszystko pokazalo nadzwyczaj dobrze i powiedzieli ze przy takich parametrach to niewiarygodne ze auto moze tyle palic ale oni niewiedza co to moze byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2006 > sterownik juz jest trzeci a dzis w FIACIE na diagnostyce wszystko > pokazalo nadzwyczaj dobrze i powiedzieli ze przy takich > parametrach to niewiarygodne ze auto moze tyle palic ale oni > niewiedza co to moze byc Z diagnostyką w Kfiacie to róznie bywa - sprawdzałem na swoim byłym afcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrzejp-nexia Napisano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2006 Czy spaliny masz w normie? Może hamulce się zapiekają i masz duże opory toczenia? Geometria zawieszenia niewłaściwa? wiecej nie przychodzi mi na myśl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 14 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2006 spaliny tragicznie wychodzą bo i tak niemam zadnego tlumika poza koncowym i to z duzego fiata, yyy hamulce sa ok opony 165 zbieznosc robiona tydzien temu ale gosc mowil ze byla w miare ok, licznik sprawny w 100% paliwo i gaz nigdzie nie wycieka bo ani nic nie smierdzi ani plam niema wiekszosc czojnikow zmienione z 2 albo i3 razy łacznie z sondą niebył tylko zmieniony czojnik połozenia wała, jest tez trzeci komputer hmm no i nic jescze wiecej mi nieprzychodzi na mysl juz wszystko sprawdzilem dzis nawet jecze raz cisnienie sprawdzilem wyszlo na kazdym baniaczku po rowno 15 yyy głowica była robiona miesiac temu polerowane zawory , nowe gumki i takie tam pierdoly , no praktycznie wszystko jest nowe w silniku wiec to tylko i wyłacznie sprawa elektroniki , no ale jak juz pisalem wczesniej byłem w 2 zakladach od diagnostyki w tym tez serwis FIAT i na kompie pokazało ze wszystko jest jak najbardziej ok tak ze juz sam niewiem co z tym wszystkim mam zrobic , rece mi opadają i zaczynam miec glupie mysli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrzejp-nexia Napisano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2006 > spaliny tragicznie wychodzą bo i tak niemam zadnego tlumika poza jeżeli spaliny tragiczne to może byc sonda lamda padnięta Jeżeli masz II generacji LPG to właściwie sonda ma zasadnicze znaczenie. Może niedogrzana jest sonda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
antichoice Napisano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2006 a moze brak mu katalizatora jak wiadomo zeby sonda odczytywala prawidlowo musi byc odpowiednie cisnienie spalin, a jak nie ma katalizatora o tego cisnienia nie ma. jak silnik byl przekladany to moze cos zle zalozono moze kable pomylone, komputer w fiacie nie zawsze wykaze ze cos jest zle podpiete, tak ze nie mozna na niego slepo patrzec ze nie pokazuje bledow (dowiedzialem sie o tym na wlasnej skorze). ja bym jeszcze raz wzial schemat i miernik, i dokladnie posprawdzal czy kabelki ida tam gdzie trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 15 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2006 szczeze mowiac to instalacje zesmy przełozyli z Cinquecento 700 czyli pierwsza generacja taka jak dla gaznikow tylko mikser inny o bo wiadomo... katalizatora niema to prawda , a co do lpg to wszystkie czesci juz były tez wymieniane procz butli (reduktor , mikser, waz, oczywiscie filter , no i elektrozawory) pytalem sie tez ludzi w rozniych zakladach powiedzieli ze komputer to jest tylko wymog od ktoregos tam roku dla samochodow z wtryskiem, no bo przedtem tez byly auta z wtryskiem i jakos jezdzily bez komputerow tak ze komputer jest calkowicie zbedny, przynajmniej tak mi mowilo 2 dobrze znajacych sie na robocie fachowcow od gazu w 2 roznych zakladach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 15 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2006 i tu moze i masz racje bo wiazka była poskladana z starej do innego auta tylko zesmy wtyczki mieli te co byly nam potzebne, tak ze z tego co mowisz to pewnie masz racje , ale bondz co bondz orginalna wiazka chyba do mnie przyjdzie jak dobrze pojdzie w sobote lub w poniedzialek , no ale myslałem ze jak na diagnozie wszystko pokazuje myslałem ze wszystko jest w pozadku ale skoro mowisz ze moze byc inaczej to tez o tym na powaznie mysle zeby ja wymienic na orginalną. A ty mozesz powiedziec co tobie sie działo z tymi kabelkami ?? moze cos by mi przyszło wtedy do łebka, hmm a ty cos wogule sie kojazysz na autach bo Rzeszow i Przeworsk niejest tak daleko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ninik Napisano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2006 witam sprawdz sonde lambda mi sie kiedyś jakis kabel odłaczył w 1,6 jeszcze na gwarancji i paliło ponad 20. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 15 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2006 yyy Sonda juz jest trzecia znajomy ma taki testerek do sondy to pokazuje na kazdej sondzie ze chodzi sprawnie ,to uzadzonko ma tez fajne funkcje mozna wzbogacic mieszanke lub zrobic ja ubogą na bogatej z rury zacza leciec czarny dym i auto zaczeło sie dławic ( tak jak na odłaczonej sondzie lub w trybie awartjnym) a na ubogiej mieszance tylko zaczeło przerywac no i silnik robił sie strasnie goracy aa no i jescze jak bylem na diagnostyce we fiacie to tez widzialem jak wskaznik od sondy latał sobie tam po ekranie czyli sonda raczej bendzie dobrze podlaczona no sczegolnie ze jest nowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mack1805 Napisano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2006 > spaliny tragicznie wychodzą bo i tak niemam zadnego tlumika poza > koncowym i to z duzego fiata, yyy hamulce sa ok opony 165 > zbieznosc robiona tydzien temu ale gosc mowil ze byla w miare > ok, licznik sprawny w 100% paliwo i gaz nigdzie nie wycieka bo > ani nic nie smierdzi ani plam niema > wiekszosc czojnikow zmienione z 2 albo i3 razy łacznie z sondą > niebył tylko zmieniony czojnik połozenia wała, jest tez trzeci > komputer hmm no i nic jescze wiecej mi nieprzychodzi na mysl juz > wszystko sprawdzilem dzis nawet jecze raz cisnienie sprawdzilem > wyszlo na kazdym baniaczku po rowno 15 yyy głowica była robiona > miesiac temu polerowane zawory , nowe gumki i takie tam pierdoly > , no praktycznie wszystko jest nowe w silniku wiec to tylko i > wyłacznie sprawa elektroniki , no ale jak juz pisalem wczesniej > byłem w 2 zakladach od diagnostyki w tym tez serwis FIAT i na > kompie pokazało ze wszystko jest jak najbardziej ok tak ze juz > sam niewiem co z tym wszystkim mam zrobic , rece mi opadają i > zaczynam miec glupie mysli Sprawdź czy nie masz walniętej sondy lambda i przez to masz zbyt bogatą mieszankę i tak duże zużycie paliwa Edit: Jeśli masz nową sonde i wszystko jest bez zmian to pozostaje tylko sterownik silnika sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 15 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2006 komputer jest juz trzeci a pozatym na gazie i na bezynie auto pali tyle samo a do LPG pierwszej generacji sondy wogule nietrzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrzejp-nexia Napisano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2006 może rozrząd jest źle sfazowany? Jakieś przestawienie na wałku o ząb paska rozrządu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARCYK1 Napisano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2006 > może rozrząd jest źle sfazowany? > Jakieś przestawienie na wałku o ząb paska rozrządu? przy tym silniku nie ma tak dużego wpływu i z tego co wiem rozrzad był sprawdzany z 3 razy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pirat7993 Napisano 18 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2006 da 3 razy u fest fahura , w serwisie FIAT , i u mojego niedalekoego sasiada tez takiego se fahury tak ze rozzad jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.