MirekDriver Napisano 27 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2021 Witam! Ostatnio zainteresowała mnie jazda po piasku. Czytałem sporo w internecie jednak nie wiem jak zachowuje się samochód z napędem na przednie koła właśnie w jeździe po pustyni lub plaży, jakie są plusy napędu 4x4 przy takiej jeździe i najważniejsze jaka różnica będzie w jeździe przy tych napędach. Prosiłbym o więcej wskazówek na temat jazdy po tym podłożu. Z góry dziękuję, miłego dnia Mirek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zejk Napisano 28 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2021 Na piasek są proste zasady: 4x4. Szeroka guma i/lub zrzucone ciśnienie dla większego "footprint". Bieżnik mało agresywny - idealnie RT lub AT. Opony MT lub typu simex bardziej kopią w dół. Jak najniższa masa auta. Na piasku z reguły lekkie Suzuki (Samurai, Jimny, Vitara) objeżdżają ciężkie terenówki. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 1 Maja 2021 Udostępnij Napisano 1 Maja 2021 nigdy nie upuszczałem ciśnienia czy to w Cabrio czy GV nawet w Outlanderze nie robię takich zabiegów. Nie ma złotej zasady jeśli chodzi o technikę jazdy. Tu dla przykładu masz podjazd gdzie mało kto robił ten tor za pierwszym razem Ciś. w kołach 2.0Bar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert111 Napisano 21 Maja 2021 Udostępnij Napisano 21 Maja 2021 Na piasku liczy się przede wszystkim moc samochodu oraz masa. Dlatego jest to tak ciężka przeszkoda np. dla patrola. Jeśli masz 100 koni to tak czy inaczej nie wróżył bym sukcesu. Weź też pod uwagę jaki to piasek czy jest sypki czy mokry bo to też duża różnica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.