mariuszd Napisano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2006 Wybaczcie, że robię nowy temat, ale nie namierzyłem starego. A chciałem powiedzieć właścicielom autka z silnikiem 2.0 DTI/Y20DTH, że lekkie bicia na pedale sprzęgła to nic innego, jak przenoszone drgania z silnika po lince. Byłem wczoraj u mechaniora (w sumie to wydaje mi się, że był kompetentny) i dowiedziałem się coś takiego. Gdzieś wcześniej kilka osób( na czele ze mną ) skarżyło się na takie drgania. Zupełnie nie ma się czym martwić. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
17xDTL Napisano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2006 Ale po jakiej lince, jak w G sprzęgło jest hydrauliczne. Chyba że moja jest lepiej wypasiona, ale Etzold też pisze o hydraulicznym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariuszd Napisano 28 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2006 > Ale po jakiej lince, jak w G sprzęgło jest hydrauliczne. Chyba że > moja jest lepiej wypasiona, ale Etzold też pisze o > hydraulicznym. Hem hem u mnie jest linka Powiem więcej - ostatnio nawet musiałem ją potraktować WD40 bo lekko zaczynała piskać. Widocznie w starszych wersjach była takowa. Wypowie sie ktoś kto ma 2.0 DTI z rocznika 2001? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
17xDTL Napisano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2006 Wykorzystam ten wątek i zadam swoje pytanie do posiadaczy G z hydraulicznym sprzęgłem czy jest możliwość regulacji. W moim pedał sprzęgła stoi dość wysoko ok 3 cm powyżej pedału hamulca. U Etzolda nie znalazłem nic na ten temat może ktoś ma swoje doświadczenia jak zrobić by sprzęgło brało trochę niżej. Nie jest to żadna wada ale denerwuje jak trzeba tak wysoko nogę podnosić. Kolejne pytanie nad pedałem sprzęgła jest czujnik. Etzold pisze, że to żeby komp wiedział, że jest wciśnięte sprzęgło. Ja natomiast nie widzę jakichkolwiek zmian pracy silnika czy sprzęgło jest wciśnięte czy nie. Pozdrofka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pio_bal Napisano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2006 u mnie też to czuć nawet nie zwracam na to uwagi poprostu TTTM i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariuszd Napisano 28 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2006 > u mnie też to czuć nawet nie zwracam na to uwagi poprostu TTTM i > tyle. Dokładnie TTTM. Poza tym masaż nogi zawsze sie przyda ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2006 > Wykorzystam ten wątek i zadam swoje pytanie do posiadaczy G z > hydraulicznym sprzęgłem czy jest możliwość regulacji. > W moim pedał sprzęgła stoi dość wysoko ok 3 cm powyżej pedału > hamulca. U Etzolda nie znalazłem nic na ten temat może ktoś ma > swoje doświadczenia jak zrobić by sprzęgło brało trochę niżej. > Nie jest to żadna wada ale denerwuje jak trzeba tak wysoko nogę > podnosić. samo się reguluje - nic nie zrobisz > Kolejne pytanie nad pedałem sprzęgła jest czujnik. Etzold pisze, że > to żeby komp wiedział, że jest wciśnięte sprzęgło. Ja natomiast > nie widzę jakichkolwiek zmian pracy silnika czy sprzęgło jest > wciśnięte czy nie. i to chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
17xDTL Napisano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2006 Mógłbyś nieco jaśniej Waćpan. "Co chodzi". Wybacz moje lamerskie pytanie, ale lubię wiedzieć jak działają wszystkie urządzenia szczególnie w moim samochodzie. Taka próżność ludzka. Niekiedy wiedza się przydaje. Pozdrofka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2006 > Mógłbyś nieco jaśniej Waćpan. "Co chodzi". > Wybacz moje lamerskie pytanie, ale lubię wiedzieć jak działają > wszystkie urządzenia szczególnie w moim samochodzie. Taka > próżność ludzka. Niekiedy wiedza się przydaje. > Pozdrofka. w astrze II masz (powinieneś mieć, bo nie wiem czy wszystkie wersje miały) sprzęgło z wysprzęglikiem hydraulicznym czyli nie ma linki, ale jest tak jak w układzie hamulcowym, ze naciskając pedał hamulca, powodujesz przpływ płynu który za pośrednicwtwem kolejnego tłoka wysprzęgla nie reguluje się tego co najwyżej wymiania sprzegło z wysprzeglikiem na nowe - koszt kole 1000zł co do tego czujnika, to zdjae się jets potrzebny kompowi do sterowania pracą silnika i jak nie zauważasz róznicy w pracy, to OK, bo sterownik pewnie tak robi abyś tak właśnie czuł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
17xDTL Napisano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2006 Wielkie dzięki za objaśnienie. Będę teraz spał spokojnie. Do tej chwili zdawało mi się, że może coś jest nie tak z tym czujnikiem, bo brak reakcji silnika na wciśnięcie sprzęgła. Wynajdywałem różne wady spowodowane tym czujnikiem. Pozdrofka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.