Jacem Napisano 11 Września 2022 Udostępnij Napisano 11 Września 2022 Od pewnego czasu żarzy się, z różnym natężeniem, kontrolka kierunkowskazów gdy dźwignia jest w neutralnym położeniu. Irytuje to szczególnie w nocy. Samo sterowanie kierunkowskazami jest poprawne. Czy jest w miarę prosty sposób na eliminacje tego zjawiska, demontaż i podregulowanie położeń styków, podmiana na używkę itp. Nie dłubałem nigdy w kolumnie kierowniczej, nie było potrzeby, teraz może bym się zmobilizował. Za wszelkie porady dziękuję z góry! Pozdrawiam miłośników Opla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 11 Września 2022 Udostępnij Napisano 11 Września 2022 Wyciągnij przekaźnik kierunków i zobacz, czy kontrolka przestanie się żarzyć. Jeśli tak, to przekaźnik do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacem Napisano 25 Września 2022 Autor Udostępnij Napisano 25 Września 2022 Dzięki za radę. Nie mogę jednak dotrzeć do tego górnego rzędu przekaźników, mam zwinne łapska ale nie sięgają tam. Czy ta płytka bezpiecznikowo-przekaźnikowa daje się opuścić po okręceniu nakrętek ze śrub mocujących ją? Odłączenie akumulatora na tę czynność wydaje się konieczne. Nadto zauważyłem jeszcze, że intensywność żarzenia a nawet całkowity jego zanik zależy od poruszania samą dźwignią kierunkowskazów, szczególnie w kierunku przód-tył, czy to może wskazywać na większy problem w stykach w kolumnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.