oki Napisano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2006 Ostatnio mam taki objaw że po przełączeniu się przy 25C z PB na LPG silnik ma problemy z utrzymaniem wolnych obrotów i gaśnie. Po czym są problemy z zapaleniam na PB (efekt podobny do zalania) Jeśli silnik zagrzeje się do wyższych temperatur ok 90 to problem niknie. Reduktor Tomasetto i komp AL700 przejechane ok 35000km Przy podłączeniu komputera wskazania sondy oscylują i średnia wypada po środku. Z reguły gaśnie na światłach i mam problemy z zapaleniem przez ok 3-4min jest to denerwujące. Ktoś może coś poradzić co jest grane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wszim Napisano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2006 > Ostatnio mam taki objaw że po przełączeniu się przy 25C z PB na LPG > silnik ma problemy z utrzymaniem wolnych obrotów i gaśnie. Po > czym są problemy z zapaleniam na PB (efekt podobny do zalania) > Jeśli silnik zagrzeje się do wyższych temperatur ok 90 to problem > niknie. > Reduktor Tomasetto i komp AL700 przejechane ok 35000km > Przy podłączeniu komputera wskazania sondy oscylują i średnia wypada > po środku. > Z reguły gaśnie na światłach i mam problemy z zapaleniem przez ok > 3-4min jest to denerwujące. > Ktoś może coś poradzić co jest grane? sonda oscyluje a silnik gaśnie? dziwne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lucash Napisano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2006 nasuwa się tylko jedno.Parownik wymaga regeneracji albo conajmniej przeglądu.Sztywne robią ci się membrany ( za niska temperatura silnika) i nie dostaje wystarczająco gazu i gaśnie ale ponieważ cokolwiek gazu się przedostaje to jak odpalasz na noPb to masz 2 dawko paliwo i LPG.Ze 150 wydasz zamiast na i będzie okej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.