Skocz do zawartości

Wahania temperatury cieczy chłodzącej Cinquecento 0.9 i.e.


hardkoroslaw

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, mam następujący problem.

Pacjent CC 900 wtrysk, 1996r.

Wymieniłem pompę wody i termostat, zalałem świeży płyn. Układ wydaje się być odpowietrzony - podczas zalewania puściło z odpowietrznika i odpowietrzany był również podczas otwartego termostatu. Obecnie objaw jest tego typu że, w trakcie jazdy nie uzyskuję 90st. na wskaźniku temperatury tylko kreskę niżej. Podczas postoju mam 90st. wiatrak załącza się prawidłowo. Natomiast w trakcie postoju na wolnych obrotach zauważalna jest niższa wydajność nagrzewnicy, słabiej grzeje - po dodaniu gazu z nawiewu leci gorące powietrze i spada temperatura silnika na wskaźniku. Czasem - choć nie zawsze po zgaszeniu silnika słychać drobne bąbelkowanie i bulgotanie ze zbiornika wyrównawczego. Czego to może być wina? Odpowietrzenia układu, nagrzewnicy?

 

image.png.e0f4a3bc52a627756219fd64c9ded711.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.