bielaPL Napisano 31 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2023 Ze znajomym miałem dyskusje o motocyklach typu 125ccm i zachwalał 50ccm 2T że to super idzie jak te 125. No i mówię, że spoko tylko że nikt tego nie robi... a tu się okazało że to nieprawda... okazało się że wciąż są silniki 2T spełniające normę euro 5 i to na gaźniku... przykład https://www.riejumoto.pl/mrt-50-pro/ także w sumie ciekawy temat że takie Rieju dalej to robi a reszta olała temat 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 31 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2023 W małych pojemnościach 2T są niezastąpione jeśli chodzi o osiągi, dużo gorzej natomiast z trwałością tych silników. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 31 Stycznia 2023 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2023 20 minut temu, Cinek napisał(a): W małych pojemnościach 2T są niezastąpione jeśli chodzi o osiągi, dużo gorzej natomiast z trwałością tych silników. wiadomo, za to dużo łatwiej z naprawą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 31 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2023 6 minut temu, bielaPL napisał(a): wiadomo, za to dużo łatwiej z naprawą Tu bym polemizował. Samo rozebranie i wymiana elementów zgoda. Ale już zrobienie portingu kanałów nie jest takie proste, jeśli ma przynieść odpowiedni efekt. Nikasilu też nie da się położyć w garażu (choć tu może się mylę ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akisel Napisano 1 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2023 12 godzin temu, bielaPL napisał(a): okazało się że wciąż są silniki 2T spełniające normę euro 5 i to na gaźniku... Moze podobnie, jak diesli VW - euro6 sorry, nie na temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eryko Napisano 2 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2023 W dniu 31.01.2023 o 19:31, bielaPL napisał(a): Ze znajomym miałem dyskusje o motocyklach typu 125ccm i zachwalał 50ccm 2T że to super idzie jak te 125. No i mówię, że spoko tylko że nikt tego nie robi... a tu się okazało że to nieprawda... okazało się że wciąż są silniki 2T spełniające normę euro 5 i to na gaźniku... przykład https://www.riejumoto.pl/mrt-50-pro/ także w sumie ciekawy temat że takie Rieju dalej to robi a reszta olała temat szkoda że 125 nie robią w dwusuwie, bo na takiego kozaka to bał bym się chyba wsiąść MR2 300 2T 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 2 Lutego 2023 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2023 45 minut temu, eryko napisał(a): szkoda że 125 nie robią w dwusuwie, bo na takiego kozaka to bał bym się chyba wsiąść MR2 300 2T KTM ma https://www.ktm.com/en-int/models/enduro/2-stroke/ktm-150-exc-2023.html tylko nie wiem czy to ma homologacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lampar Napisano 3 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2023 22 godziny temu, eryko napisał(a): szkoda że 125 nie robią w dwusuwie, bo na takiego kozaka to bał bym się chyba wsiąść MR2 300 2T Chyba można jeszcze kupić większe 2T z homologacją. Znajomi rok temu kupowali nowe Bety Xtrainer z homo. Mój były KTM miał fabrycznie katalizator, restryktor na filtrze powietrza, odpowiednie dysze i iglicę ze względu na homologację. W takim setupie ma 7KM z 250ccm. Prawda jest taka, że już od dealera wyjeżdża bez kata i z kompletem dysz określonym w instrukcji "for competition use only". Moja Beta też z fabryki wyjechała z dyfuzorem, który ma katalizator w komorze i odpowiednio zestrojonym gaźnikiem, podobnie jak nowe, sprzedawane obecnie. To ma podobno około 10KM z 300ccm. Do nowej Bety i tak dostajesz w komplecie dyfuzor FMF bez katalizatora. Od 2017 2T od KTMa jest na wtrysku więc tu już w ogóle jest łatwiej o spełnienie normy. Co do wspomnianych 50ccm 2T to też osiągami nie grzeszą jeśli mają spełniać normy. Miałem za to okazję serwisować Rieju MRT 50 po lekkich modach i pomimo zerowej elastyczności, po wejściu w rezonans fajnie to jedzie jak na sprzęt dla nastolatka. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Patryk SL Napisano 20 Kwietnia 2023 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2023 (edytowane) Mialem jeden motur w T ( KTM 350 ) i niestety nie mam o nim dobrego zdania. Edytowane 20 Kwietnia 2023 przez Patryk SL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lampar Napisano 22 Kwietnia 2023 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2023 W dniu 20.04.2023 o 16:21, Patryk SL napisał(a): Mialem jeden motur w T ( KTM 350 ) i niestety nie mam o nim dobrego zdania. W T, że w turbo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Patryk SL Napisano 23 Kwietnia 2023 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2023 13 godzin temu, Lampar napisał: W T, że w turbo? Niestety DR 350 jest bez turbo a szkoda, bo by sie przydalo. Prawie nogami trzeba sie odpychyc, no jak na jaskiniowcach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.